Partyflock

Forumonderwerp · 796790
De man die gisteren in de Londense metro werd doodgeschoten, had niets met terrorisme van doen, zo heeft de Britse politie vanmiddag laat bekend gemaakt. Hij werd gedood nadat hij zich verdacht had gedragen op een metrostation en politie-bevelen zou hebben genegeerd.

Scotland Yard noemt in een verklaring de schietpartij in Stockwell Station een tragedie, welke wordt betreurd door de Metro Politie.

Sinds de bloedige aanslagen van twee weken terug hebben agenten de opdracht gekregen om een verdachte dood te schieten, als vermoed wordt dat deze op het punt staat een bom te laten ontploffen.

Bron: www.fok.nl

Nu zijn de poppen aan het dansen. :yes:
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 29 juli 2005 om 20:10:
(dan nog rende hij weg voor mensen waarvan hij dacht dat het geen politieagenten waren---> agenten in burger)

Dit weet jij helemaal niet want het officiele onderzoek is nog niet afgeromd. Beroep je aub op feiten, speculeren kunnen we allemaal.
In dit geval hebben de agenten in burger hem geliquideerd

Als je niet weet wat dit betekend kijk dan eerst even in het woordenboek voordat je deze onzin hier neerzet.
Officiele onderzoek is wel afgerond, stond in de Volkskrant. Daaruit bleek dat hij 8 kogels in zn hoofd had en 1 in zn schouder.

Hij rende weg voor mensen die niet in uniform gekleed waren. Dat staat als een paal boven water.

Beroep jij je maar eens op de feiten wijsneus.
rende hij weg voor mensen waarvan hij dacht dat het geen politieagenten waren

Er is helemaal geen sprake van dat hij niet wist dat het agenten waren!

Wie beroept zich nou niet op de feiten? studentje!
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 29 juli 2005 om 20:24:
Hij rende weg voor mensen die niet in uniform gekleed waren.

Heb ik dit ergens ontkend dan?
Leg jij mij eens uit hoe hij had kunnen weten dat de politie achter hem aanzat.

Dan gaan we ook nog eens voorbij aan het feit dat hij werd doodgeschoten toen hij al op de grond lag.
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 29 juli 2005 om 20:08:
Wanneer agenten in burger iemand staande willen houden, moeten zij zich altijd bekend maken. In dit geval is dat zo goed als zeker dus ook gebeurd.

GEWOON GOED LEZEN Hassan.
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 29 juli 2005 om 21:10:
Dan gaan we ook nog eens voorbij aan het feit dat hij werd doodgeschoten toen hij al op de grond lag.

Hadden de agenten dan rustig af moeten wachten tot alles de lucht in ging? "Even overleggen jongens; heeft hij nou wel of geen explosieven bij zich? Of zullen we het hem eerst netjes vragen?" Voor dit soort discussies is op zo'n moment echt geen tijd, maar als je dat niet snapt houdt het op...
Dit heb ik trouwens eerder in dit topic ook al uitgebreid uitgelegd. EERST LEZEN dus.
laatste aanpassing
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 29 juli 2005 om 21:18:
GEWOON GOED LEZEN Hassan.

Hoe weet jij dan dat dat gebeurd is? Juist ja, dat weet je niet. Ik ga ervan uit dat ie wegrende toen ie mannen op hem af zag komen met wapens.
Er staat dus:
Uitspraak van Het Beest op vrijdag 29 juli 2005 om 21:18:
In dit geval is dat zo goed als zeker dus ook gebeurd.

Zo goed als zeker = Zeer waarschijnlijk.

Ik zeg nergens dat ik dat zeker weet. Ik ga er van uit.
Als je iets meer over de procedures bij de Politie en andere overheidsdiensten zou weten, dan zou jij er ook van uit gaan dat ze zich bekend hebben gemaakt.
laatste aanpassing

Toch zullen we met conclusies nog even moeten wachten tot het onderzoek naar de toedracht is afgesloten (is nog in volle gang). Maar t is een veilige gok dat de man dacht dat hij óf op de vlucht sloeg voor criminelen, óf voor de immigratiedienst.

Die laatsten zullen heus wel "halt! politie!" hebben geroepen, maar dan nog verwacht niemand op zo'n moment dat er bij een vluchtpoging zal worden geschoten om te doden.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 06:17:
Die laatsten zullen heus wel "halt! politie!" hebben geroepen, maar dan nog verwacht niemand op zo'n moment dat er bij een vluchtpoging zal worden geschoten om te doden.

Of dat je gelooft dat het geen politie is. Iedere gek met een pistool kan 'halt, politie' roepen.

sthja is jammer maar helaas is gebeurd neus op halen en door gaan is de beste oplossing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:59:
is jammer maar helaas is gebeurd neus op halen en door gaan is de beste oplossing

zouden we bij jou dan ook maar is moeten doen!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:17:
zouden we bij jou dan ook maar is moeten doen!