Partyflock

Forumonderwerp · 796790
De man die gisteren in de Londense metro werd doodgeschoten, had niets met terrorisme van doen, zo heeft de Britse politie vanmiddag laat bekend gemaakt. Hij werd gedood nadat hij zich verdacht had gedragen op een metrostation en politie-bevelen zou hebben genegeerd.

Scotland Yard noemt in een verklaring de schietpartij in Stockwell Station een tragedie, welke wordt betreurd door de Metro Politie.

Sinds de bloedige aanslagen van twee weken terug hebben agenten de opdracht gekregen om een verdachte dood te schieten, als vermoed wordt dat deze op het punt staat een bom te laten ontploffen.

Bron: www.fok.nl

Nu zijn de poppen aan het dansen. :yes:

Iedereen is er mee eens dat onschuldige niet doodgeschoten mogen worden, alleen is de grens nogal vaag wanneer iemand verdacht is en wanneer iemand daadwerkelijk een zelfmoordenaar is.

Dat hij onschuldig is, is achteraf praat...maar het geeft wel aan dat er structureel iets mis is, als er dit soort dingen gebeuren en daar moet diep over worden nagedacht.

ff tussendoor waren het politieagenten in burger of SAS'ers in burgerkleding?

voor SAS'er is het wel een erg grote blunder. Zij hebben al sinds de 2e WO ervaring met terrorisme.

Ik kan me enigzins voorstelllen als je mannen op je af ziet rennen met guns dat je in een schrikreactie iets stoms doet zoals wegrennen. Het is niet raar hoor.
Het is een logische reactie als erg bang bent weg te lopen van wat je bang bent ipv op je af te laten komen...

Ik snap best dat als het een terrorist is die zichzelf wil opblazen je hem dwars door z'n kop schiet zodat hij geen reflexen heeft... maar wat ik niet snap is dat 2 andere agenten hem hadden bij z'n armen...Ze namen de risico blijkbaar niet maarja... zo zijn er ook bommen die afgaan als je sterft (geen druk van hand oid).

dus ja...
laatste aanpassing

SAS is een militaire eenheid, dus dat zou tegen de conventies zijn als ze in burger waren ;)

Werkzaam bij Demon Dance Events
Ik vind het overdreven, dat hij gelijk is dood geschoten!
Ze hadden 'm ook in de benen kunnen schieten!
Is ook niet fijn, maar dan had ie nog wel geleeft!

Om nou gelijk 5 kogels in z'n lijf te pompen, omdat hij weg rende:vaag:

Ik zou als ik de familie was een flinke schadevergoeding vragen!

Kijk, het is misschien wel de tijd van het terrorisme, maar kom op zeg:no:
en de al-qaeda'ers lachen nu hard in hun vuistje...
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 03:41:
Als dat jouw mening is, mogen ze van mij part ook een kogel in je kop rammen

Dit is mijn mening niet. Dit is gewoon een feit. Ik heb het niet verzonnen!!! Ik zeg ook niet dat het gewenst is om onschuldige burgers te doden. Maar dat gebeurt helaas in iedere oorlogssituatie.

Achreraf praten is altijd wel makkelijk he jochie!
Die opmerking van je geeft wel aan hoe dom en zielig jij bent.
Tis inderdaad niet écht slim aangepakt. Die terroristen hebben 't toch wel bereikt. De angst slaat toch toe.
Krijg je dadelijk van deze praktijken:

http://massdestraction.com/1166-Welcome_to_the_USA_poor_china_guy.html :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 12:09:
Ik vind het overdreven, dat hij gelijk is dood geschoten!
Ze hadden 'm ook in de benen kunnen schieten!
Is ook niet fijn, maar dan had ie nog wel geleeft!

Dan had hij ook een bom kunnen laten ontploffen. Als hij die bij zich had, maar dat wisten ze op dat moment ook niet. Hoe het precies gegaan is weet niemand maar momenteel geldt er in GB een "Shoot to kill" policy als men het vermoeden heeft dat een terrorist toe dreigt te slaan(is toch vrij duidelijk).
De man werd trouwens al geruime tijd geobserveerd omdat men het vermoeden had dat hij banden had met terroristen.
Wat een gezeur om de vent, i.p.v. te blijven staan moest ie zonodig wegrennen. Misschien had ie zichzelf compleet met semtex beplakt. Dan zou ik in dergelijke omstandigheden ook het zekere voor het onzekere nemen en die vent snel van een paar gaatjes hebben voorzien.

De moslim gemeenschap kan nu wel wild om zich heen slaan met onderzoeken hier en onderzoeken daar wat deze pipo betreft. Ik zie het zo; waar gehakt wordt vallen spaanders. Moet je kijken wat 'die moslims' die onschuldige britten wel niet hebben aangedaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat die mensen op z'n minst een beetje nerveus zijn geworden na al die terror.

Ik snap niet dat die kut linkse media zich dan ook zo druk maken om dit incident.

Laten we de realiteit niet uit ogen verliezen. We hebben een vijand in ons midden die we niet kunnen herkennen en vijand wil onder ons dood er verderf willen zaaien. Wat moeten wij dan? dan kun je in eerste instantie alleen maar op uiterlijke kenmerken afgaan. Dat zou ik wel doen althans. Als ik in nu in de metro in Londen zat en er kwam een vage arabier met een zware rugtas dan was ik weg.

En kom nu helemaal niet bij me aan dat wij 'westerse wereld' de problemen op onszelf hebben afgeroepen, want laten we niet vergeten dat 9/11 lang voor Afganistan en Irak plaats heeft gevonden...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 12:07:

Er zijn wel meer speciale eenheden in Londen. De SAS is het zeker niet geweest.
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 24 juli 2005 om 10:57:
Dat je tegenwoordig de kans hebt dat terroristen je opblazen daar kan ik wel een soort van mee leven

Ook als jouw familie opgeblazen wordt?
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 12:07:

Ze waren in burger
ik vind dat echt heel erg johw... dat is gewoon echt grote onzin eigenlijk, als ze iemand zomaar maar verdacht vinden hem meteen neerknallen.. echt heel stom.. :no:
erge hieraan is dat de politie nu iedereen kan neerschieten onder het mom 'hij negeerde bevelen'
wat dus een heel slechte zaak is als er eentje met het verkeerde been uit bed is gestapt
Waarschijnlijk schrok die gast zich rot want 5 mannen schreeuwden hem toe en renden hem achterna. Rennen dus ! Fuck! Ze trekken pistolen !! 'pop pop' Dood.
Paranoia gedrag. Arme kerel. Met een rugzak ben je dus zo goed als dood. (n)
Uitspraak van Family guy op zaterdag 23 juli 2005 om 18:42:
Lullig voor de familie en nabestaanden van het slachtoffer.
Om te moeten horen dat hij is vastgehouden en daarna door 5 schoten is vermoord

Idd.

Deze man wed tegen de grond gedrukt en 2 keer in zn hoofd gschoten en 3 keer in zn lichaam.

Als iemand tegen de grond wordt gedrukt is ie overmeesterd, waar zijn dan die 5 (!!!) kogels voor nodig?
het beest > toegegeven, ik piep ws. wel anders als naasten slachtoffer worden. Maar dan nog hoop ik wel zo redelijk en reeel te blijven om in te zien dat dat geen reden is om alle moslims als terroristen te bestempelen, of elk verdacht persoon 5 kogels door z'n hoofd toe te wensen. En ja, ik heb me er bij neergelegd dat we nu in een oorlogssituatie leven waar jan en alleman slachtoffer kan worden, wat moet ik anders? Mezelf opsluiten en nooit meer naar buiten komen en dan dood gaan van de honger? Elke dag in angst leven dat ik iemand kan verliezen? Totaal nutteloos, zeker gezien het feit dat de kans dat ik iemand verlies door een ongeval nog steeds vele male groter is. Begrijp me niet verkeerd, ik keur alle aanslagen alles behalve goed, en ik vind die fanatiekelingen nou ook niet bepaald volk die je maar moet accepteren. Maar als simpele burger kan ik verder weinig behalve me niet laten meesleuren door de angst en haat. En dit soort acties van de politie helpen mijn inziens alleen maar het gat tussen "hun" en "ons" te vergroten, en spelen de terroristen alleen maar in de kaart.
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op zondag 24 juli 2005 om 13:48:
Met een rugzak ben je dus zo goed als dood.

helaas in deze tijden wel, waar gehakt wordt vallen spaanders... Ik zit liever safe in de metro met een ongehoorzame idioot dood op het parron dan dat ie naast me zit
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 24 juli 2005 om 13:58:
het beest > toegegeven, ik piep ws. wel anders als naasten slachtoffer worden. Maar dan nog hoop ik wel zo redelijk en reeel te blijven om in te zien dat dat geen reden is om alle moslims als terroristen te bestempelen, of elk verdacht persoon 5 kogels door z'n hoofd toe te wensen. En ja, ik heb me er bij neergelegd dat we nu in een oorlogssituatie leven waar jan en alleman slachtoffer kan worden, wat moet ik anders? Mezelf opsluiten en nooit meer naar buiten komen en dan dood gaan van de honger? Elke dag in angst leven dat ik iemand kan verliezen? Totaal nutteloos, zeker gezien het feit dat de kans dat ik iemand verlies door een ongeval nog steeds vele male groter is. Begrijp me niet verkeerd, ik keur alle aanslagen alles behalve goed, en ik vind die fanatiekelingen nou ook niet bepaald volk die je maar moet accepteren. Maar als simpele burger kan ik verder weinig behalve me niet laten meesleuren door de angst en haat. En dit soort acties van de politie helpen mijn inziens alleen maar het gat tussen "hun" en "ons" te vergroten, en spelen de terroristen alleen maar in de kaart

(y)
Uitspraak van Denon op zondag 24 juli 2005 om 14:04:
helaas in deze tijden wel, waar gehakt wordt vallen spaanders... Ik zit liever safe in de metro met een ongehoorzame idioot dood op het parron dan dat ie naast me zit

Die ongehoorzame idioot had niet dood gehoeven.

Hij was al overmeesterd en had meegekund naar het bureau. Als het een terrorist was, hadden ze veel meer levend aan hem dan dood.

It takes a thieve to catch a thieve ('it takes a terrorist to catch a terrorist).

Het was totaal nutteloos om de man te doden terwijl hij al overmeesterd op de grond lag.
Uitspraak van Denon op zondag 24 juli 2005 om 14:04:

hoeveel ongehoorzame idioten zijn er wel niet op PF? moeten die dan ook allemaal dood? :-s
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 24 juli 2005 om 13:58:
het beest > toegegeven, ik piep ws. wel anders als naasten slachtoffer worden. Maar dan nog hoop ik wel zo redelijk en reeel te blijven om in te zien dat dat geen reden is om alle moslims als terroristen te bestempelen, of elk verdacht persoon 5 kogels door z'n hoofd toe te wensen. En ja, ik heb me er bij neergelegd dat we nu in een oorlogssituatie leven waar jan en alleman slachtoffer kan worden, wat moet ik anders? Mezelf opsluiten en nooit meer naar buiten komen en dan dood gaan van de honger? Elke dag in angst leven dat ik iemand kan verliezen? Totaal nutteloos, zeker gezien het feit dat de kans dat ik iemand verlies door een ongeval nog steeds vele male groter is. Begrijp me niet verkeerd, ik keur alle aanslagen alles behalve goed, en ik vind die fanatiekelingen nou ook niet bepaald volk die je maar moet accepteren. Maar als simpele burger kan ik verder weinig behalve me niet laten meesleuren door de angst en haat. En dit soort acties van de politie helpen mijn inziens alleen maar het gat tussen "hun" en "ons" te vergroten, en spelen de terroristen alleen maar in de kaart.

Ik ben het volledig met je eens. Maar deze man is heus niet zomaar doodgeschoten, dat is echt onzin. Achteraf blijkt het niet nodig te zijn geweest, maar achteraf is het altijd makkelijk praten.
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 14:05:
Het was totaal nutteloos om de man te doden terwijl hij al overmeesterd op de grond lag.

Ik denk dat ze liever niet wilden dat ie zn vermeende explosieven had laten afgaan.
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op zondag 24 juli 2005 om 14:33:
Ik denk dat ze liever niet wilden dat ie zn vermeende explosieven had laten afgaan.

Als je m tegen de grond drukt, dan weet je dat ie geen explosieven heeft, dat lijkt me duidelijk.

Wat achteraf ook bleek, het was een Braziliaan die niks met terrorisme te maken had. Brazilie is boos en vraagt terecht om opheldering.
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op zondag 24 juli 2005 om 14:33:

Precies. Die mannen weten echwel waar ze mee bezig zijn.
Stel dat het wel een terrorist was geweest en hij had iedereen opgeblazen en achteraf blijkt dat hij werd gevolgd door veiligheidsagenten. Dan was het land te klein geweest omdat die agenten de aanslag hadden moeten voorkomen door de terrorist dood te schieten. Het is gewoon nooit goed.
Vlak na de 11/9 waren er aanslagen aangekondigd op tunnels in NL. De BBE stond toen op de snelweg auto's te controleren. Als iemand dan hun bevelen niet had opgevold was deze persoon ook doodgeschoten. Men kan gewoon geen enkel risico nemen.
het beest > ik ben het ook met je eens dat de politie niet zomaar iemand doodschiet, en dat achteraf praten altijd makkelijk is. Maar zoals ik in een eerdere post schreef, zoveel mensen kunnen wegrennen als de politie ze probeert aan te houden, heb ik ook een keer gedaan toen ze me wilden aanhouden voor zonder licht fietsen. Het is niet slim nee, maar ik blijf erbij dat het een zorgwekkende ontwikkeling is als je bij de kleinste verdenking het risico loopt door je kop geschoten te worden. En dat dat gebeurt als iemand al overmeesterd maakt mijn gevoel hierbij er niet beter op.
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 14:35:
Als je m tegen de grond drukt, dan weet je dat ie geen explosieven heeft, dat lijkt me duidelijk.

Hoezo weet je dat dan zo zeker? Jij weet niets van explosieven dat blijkt wel.
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 14:42:
Hoezo weet je dat dan zo zeker? Jij weet niets van explosieven dat blijkt wel.

Lata ik het zo zeggen: Als je m tegen de grond gedrukt houd, wou je dan nog beweren dat de man de kans ziet om de explosieven af te laten gaan?

Hij kan toch niks meer doen als ie tegen de grond wordt gedrukt.
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 24 juli 2005 om 14:42:
ik ben het ook met je eens dat de politie niet zomaar iemand doodschiet, en dat achteraf praten altijd makkelijk is. Maar zoals ik in een eerdere post schreef, zoveel mensen kunnen wegrennen als de politie ze probeert aan te houden, heb ik ook een keer gedaan toen ze me wilden aanhouden voor zonder licht fietsen. Het is niet slim nee, maar ik blijf erbij dat het een zorgwekkende ontwikkeling is als je bij de kleinste verdenking het risico loopt door je kop geschoten te worden. En dat dat gebeurt als iemand al overmeesterd maakt mijn gevoel hierbij er niet beter op.

Dit waren geen gewone agenten die mensen voor een kapot achterlicht of winkeldiefstal staande houden. Ze waren zeer waarschijnlijk van een speciale (politie of anti terreur) eenheid. En als een agent een wapen op me richt en roept dat ik moet blijven staan, dan blijf ik echwel staan. Als je dan nog niet luistert is dat op eigen risico.
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 14:48:
Dit waren geen gewone agenten die mensen voor een kapot achterlicht of winkeldiefstal staande houden. Ze waren zeer waarschijnlijk van een speciale (politie of anti terreur) eenheid. En als een agent een wapen op me richt en roept dat ik moet blijven staan, dan blijf ik echwel staan. Als je dan nog niet luistert is dat op eigen risico.

Nogmaals: Hij rende niet toen hij werd doodgeschoten. Hij lag overmeesterd op de grond.
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 14:45:
Lata ik het zo zeggen: Als je m tegen de grond gedrukt houd, wou je dan nog beweren dat de man de kans ziet om de explosieven af te laten gaan?

Ja dat kan dus. Toen hij op de grond lag bleef hij weigeren de bevelen op te volgen. Misschien probeerde hij z'n armen los te rukken of zoiets en daarom is hij doodgeschoten.
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 14:50:
Nogmaals: Hij rende niet toen hij werd doodgeschoten. Hij lag overmeesterd op de grond.

Nogmaals: Daarvoor rende hij wel weg.
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 14:50:
Hij lag overmeesterd op de grond.

Men probeerde hem te overmeesteren maar dat lukte dus niet. Vergeet niet dat het waarschijnlijk een zeer stressvolle situatie is geweest met omstanders e.d.
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 14:50:
Ja dat kan dus. Toen hij op de grond lag bleef hij weigeren de bevelen op te volgen. Misschien probeerde hij z'n armen los te rukken of zoiets en daarom is hij doodgeschoten.

'mischien' bla bla. Als iemand overmeesterd is, dan kan hij zn armen niet gebruiken. Er waren meerdere politiemensen en hij lag in zn eentje op de grond.

Ga me nou niet vertelleb dat ze de situatie niet onder controle hadden.

Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 14:52:
Nogmaals: Daarvoor rende hij wel weg.

Daarvoor had ie opgepakt moeten worden. Hij vormde geen bedreiging meer toen hij eenmaal op de grond lag. Doodschieten was overbodig.
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 14:54:
Men probeerde hem te overmeesteren maar dat lukte dus niet.

DAT IS GELUL
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 14:55:
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 14:50:

'mischien' bla bla. Als iemand overmeesterd is, dan kan hij zn armen niet gebruiken. Er waren meerdere politiemensen en hij lag in zn eentje op de grond.

Ga me nou niet vertelleb dat ze de situatie niet onder controle hadden.

Je bent er niet bijgeweest dus doe nou niet alsof je precies weet wat er is gebeurd.
Er zijn meerdere manieren om een explosief te detoneren dan aan een touwtje trekken.
het beest > mja, ergens heb je wel gelijk dat het dan op eigen risico is (maar wat als bv. de taal niet spreekt, of doof bent en alleen kan zien dat mensen een pistool op je richten, ja dan zou ik ook wegrennen), maar toch vind ik het een enge ontwikkeling die de terroristen in de kaart speelt. Ik vrees dat we het niet eens zullen gaan worden, maar dat maakt niets uit, mensen zijn er om van mening te verschillen :-)
Uitspraak van SuperRupsje op zondag 24 juli 2005 om 15:02:
het beest > mja, ergens heb je wel gelijk dat het dan op eigen risico is (maar wat als bv. de taal niet spreekt, of doof bent en alleen kan zien dat mensen een pistool op je richten, ja dan zou ik ook wegrennen), maar toch vind ik het een enge ontwikkeling die de terroristen in de kaart speelt. Ik vrees dat we het niet eens zullen gaan worden, maar dat maakt niets uit, mensen zijn er om van mening te verschillen

De kans dat de man geen engels verstond of doof was is zeer klein. Als dit wel zo was dan vind ik het net zo erg als jij dat deze man is doodgeschoten.
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 15:01:
Je bent er niet bijgeweest dus doe nou niet alsof je precies weet wat er is gebeurd.
Er zijn meerdere manieren om een explosief te detoneren dan aan een touwtje trekken.

Jij bent er ook niet bijgeweest en toch ga je er vanuit dat ie niet overmeesterd was.

Ik heb op NOS-teletekst gelezen dat ie overmeesterd was, de pagina is echter al vervangen.
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 15:08:
Ik heb op NOS-teletekst gelezen dat ie overmeesterd was, de pagina is echter al vervangen

Dan zal die info waarschijnlijk niet juist geweest zijn.
Ik hoorde op het journaal dat hij nog niet was overmeesterd.
Ik ben er ook niet bij geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat hij is doodgeschoten terwijl hij in de boeien lag. De terroristen die de afgelopen weken in GB zijn aangehouden zijn toch ook niet doodgeschoten?
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 15:13:
Dan zal die info waarschijnlijk niet juist geweest zijn.
Ik hoorde op het journaal dat hij nog niet was overmeesterd.
Ik ben er ook niet bij geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat hij is doodgeschoten terwijl hij in de boeien lag. De terroristen die de afgelopen weken in GB zijn aangehouden zijn toch ook niet doodgeschoten?

Nee, maar dat wil nog niet zeggen dat deze Braziliaan niet is neergeknald nadat ie overmeesterd was.

Mensen kunnen nogal heftig reageren als ze een vermeende terrorist te pakken hebben en de licensie hebben om verdachten neer te schieten.

Ik denk zelf dat ze te ver zijn gegaan en dat de maatregel om iedereen neer te knallen die verdacht is, een te vergaan maatregel is.

Zeg nou zelf, als je een zak sos bij je hebt en de politie gebied je stil te staan, dan ren je toch ook weg ipv 10 jaar in een Engelse cel door te brengen?

Iedereen die nu wegrent voor de politie kan doodgeschoten worden, ook gewone kleine criminelen (die een celstraf verdienen en geen kogel door het hoofd)
Uitspraak van Hassanova op zondag 24 juli 2005 om 15:19:
Zeg nou zelf, als je een zak sos bij je hebt en de politie gebied je stil te staan, dan ren je toch ook weg ipv 10 jaar in een Engelse cel door te brengen?

Ik ben geen dealertje. Jij vind het zo te zien doodnormaal om met een zak coke op straat te lopen. Zegt genoeg over het niveau van jou. Ga lekker rondjes rijden in je dure Mercedes of zo.

ik vind dat ze zo goed bezig zijn. Die man had gewoon moeten luisteren naar de bevelen!! Hij was misschien wel onschuldig, maar waarom negeer je politie-bevelen.
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 15:25:
Ik ben geen dealertje. Jij vind het zo te zien doodnormaal om met een zak coke op straat te lopen. Zegt genoeg over het niveau van jou. Ga lekker rondjes rijden in je dure Mercedes of zo.

:vaag:

Ik heb het niet over mezelf, ik leef me in de gedachte van criminelen in. Criminelen rennen nou eenmaal vaak weg voor de politie, een crimineel is geen terrorist.

Als je niet kunt discussieren hoef je jezelf niet te verlagen door me uit te maken voor een dealertje die in een mercedes rondrijdt.

die mensen hier kennen het echte leven niet eens
allemaal mama s kindjes zo oud en zo verrot haahha
@ Hassanova Gelukkig schieten criminelen nooit naar de politie. Ze rennen alleen hard weg.

Probeer het eens van de andere kant te bekijken.
laatste aanpassing
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 15:40:
Probeer het eens van de andere kant te bekijken.

Heb ik gedaan, hij lag op de grond met meerdere politiemensen om hem heen.

Zoals ik al eerder zei: stel dat het wel een terrorist was, dan nog hadden ze meer levend aan hem dan dood.

Dat moet je wel toegeven, je hebt meer aan een levende terrorist in de cel/verhoorkamer dan een dode terrorist.

Ik zeg :
Dat hij onschuldig is, is achteraf praat...maar het geeft wel aan dat er structureel iets mis is, als er dit soort dingen gebeuren en daar moet diep over worden nagedacht.

Slechts 5 postings later zeg jij :
Achreraf praten is altijd wel makkelijk he jochie!

Dus wat is nou het punt wat je wilt maken, behalve het feit dat je mijn opmerkingen niet leest...
Dat klopt wel maar als hij een bom laat ontploffen dan heeft het weinig zin om een afgerukte voet en een vinger te gaan verhoren. En je hebt dan nog eens veel doden onder de omstanders en de agenten zelf. Nu is er maar 1 dood.
Uitspraak van Het Beest op zondag 24 juli 2005 om 15:47:
Dat klopt wel maar als hij een bom laat ontploffen dan heeft het weinig zin om een afgerukte voet en een vinger te gaan verhoren. En je hebt dan nog eens veel doden onder de omstanders en de agenten zelf. Nu is er maar 1 dood.

Waar er overduidelijk 0 doden hadden kunnen vallen.