Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 08:19:Als het echt iemand is waar ik veel om geef en van hou doe ik alles voor hem...
alles?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 09:13:to hell and back
hell daar zit ik nu...
verheug me op de back
waarom zeggen sommige nog steeds alles?
ik weet niet maar alles is dan ook echt alles... dus als je kerel vraagt of je hoer wil worden omdat ie meer geld wil hebben dan doe je dat dus. enz enz enz hij mag dan niet zo'n type zijn maar het gaat om het idee dat het eigenlijk gewoon dom is als je echt alles voor iemand zou doen. ik denk dat je leven een regelrechte hel word als je toevallig de verkeerde hebt getroffen... ookal ben je jaren samen... mensen zijn vreselijk, wen er maar vast aan!
ik weet niet maar alles is dan ook echt alles... dus als je kerel vraagt of je hoer wil worden omdat ie meer geld wil hebben dan doe je dat dus. enz enz enz hij mag dan niet zo'n type zijn maar het gaat om het idee dat het eigenlijk gewoon dom is als je echt alles voor iemand zou doen. ik denk dat je leven een regelrechte hel word als je toevallig de verkeerde hebt getroffen... ookal ben je jaren samen... mensen zijn vreselijk, wen er maar vast aan!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 10:00:waarom zeggen sommige nog steeds alles?
Haha maar jij gaat ook wel heel erg ver.
En idd zo type is hij niet, en als hij zo type wel zou zijn mag die meteen de deur uit gaan dus.
Uitspraak van Happy-lady op zaterdag 23 juli 2005 om 11:04:Haha maar jij gaat ook wel heel erg ver.
En idd zo type is hij niet, en als hij zo type wel zou zijn mag die meteen de deur uit gaan dus.
ik geef alleen maar een voorbeeld... je denkt dat het je nooit kan overkomen... dat denken 10% van de 100% meisjes ook... maar die komen toch in aanraking met een loverboy ofzo iets. hun helemaal verliefd en die kerel doet net als of en dan zorgt ie ervoor dat je zoveel van hem gaat houden dat je alles maar ook echt alles voor hem wil doen... en tja daar stonden dan meisjes achter de ramen door zulke jongen... maar dat was gewoon een voorbeeld... er zijn ook nog veel andere dingen die je dan eigenlijk zou moeten doen als je alles wil doen. het word alles is zo'n groot en gevaarlijk woord dat je het eigenlijk maar zelden moet gebruiken.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 11:11:ik geef alleen maar een voorbeeld... je denkt dat het je nooit kan overkomen... dat denken 20 op de 100 meisjes ook... maar die komen toch in aanraking met een loverboy ofzo iets. hun helemaal verliefd en die kerel doet net als of en dan zorgt ie ervoor dat je zoveel van hem gaat houden dat je alles maar ook echt alles voor hem wil doen... en tja daar stonden dan meisjes achter de ramen door zulke jongen... maar dat was gewoon een voorbeeld... er zijn ook nog veel andere dingen die je dan eigenlijk zou moeten doen als je alles wil doen. het word alles is zo'n groot en gevaarlijk woord dat je het eigenlijk maar zelden moet gebruiken.
Tja doen ze zelf.
Zoals ik al zei ik doe alles voor hem.. Wat normaal is..
Maar als hij van mij zou verwachten dat ik de hoer zou spelen weet ik dat hij niet om mij geef enz. Dus hoef die relatie niet van mij en zou ik zoiets dus niet doen.
dan doe je dus ook niet alles... daarom zeg ik 'alles' is een GROOT en gevaarlijk woord. groot bedoel ik mee ruim gezegd, als je zou zeggen ik zou bijna alles voor hem doen... dat zou echt logischer klinken. maar oke moet je zelf weten. natuurlijk klinkt ik wil alles voor je doen heel lief enzo maar je zult het nooit menen en dat is het vage eraan... 
hoezo door loverboy achter de ramen als je denkt dat je van hem houd of alles voor hem wilt doen ik snap niet dat ut zover gaat je(houd) dan tog van je loverboy en niet van die jongens voor de ramen dus ga je zoiezo niet achter de ramen tog? en als hij dat wil of als je moet houd je tog niet van zon gast lijkt mij maar ga je hem haten as je 100 punte bent
ik vind ut maar dom om te zeggen dat je alles voor iemand doet de enige voor wie ik alles doe ben ik zelf en voor un ander heb je misschien vel over maar doe niet iets voor un ander waar jezelf nietachter staat
ik vind ut maar dom om te zeggen dat je alles voor iemand doet de enige voor wie ik alles doe ben ik zelf en voor un ander heb je misschien vel over maar doe niet iets voor un ander waar jezelf nietachter staat
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 11:17:dan doe je dus ook niet alles... daarom zeg ik 'alles' is een GROOT en gevaarlijk woord. groot bedoel ik mee ruim gezegd, als je zou zeggen ik zou bijna alles voor hem doen... dat zou echt logischer klinken. maar oke moet je zelf weten. natuurlijk klinkt ik wil alles voor je doen heel lief enzo maar je zult het nooit menen en dat is het vage eraan...
Vind van niet.
Doe alles voor hem als het echte liefde is.
Maar nogmaals als je partner zoiets van je vraag is het geen echte liefde.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 23:21:Hoe ver ga jij voor je meissie?
Door het vuur!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 23:21:Hoe ver ga jij voor je meissie?
Of je ventje ?
Ik ga tot het uiterste
Hij is gewoon mijn KANJER
ik merk al wel weer dat jullie er nog niks van gelezen gehoord of weet ik veel wat hebben... als je weet hoe zo'n jongen in elkaar zit dan denk je wel anders... ik hebben manieren die je echt nooit zo snel doordenkt... en meestal zijn het nog jonge meisjes ook... jaar of 14,15 dat is nog erger vind ik... maar ja ik hou me bek nu wel weer want als je nog nooit zoiets beleefd hebt of niemand kent die zoiets beleefd heeft dan weet je ook niet hoe sluw een mens kan zijn. maar wie weet tref je ooit de verkeerde en zeg je in een verliefde bui oww lieffie ik zou echt alles voor je doen als je in de problemen zit of me nodig hebt bla bla bla... DE LUL maar ja ik begrijp wel dat voor sommige mensen de waarheid nou eenmaal hard is en je mag best je mening houden maar overzie hem wel graag... het is wel belangrijk dat je ook nadenkt over wat een ander verteld...
Uitspraak van SannieSupervrouw, je moet er gewoon niet zo serieus op in gaan,Desley op zaterdag 23 juli 2005 om 11:58:
met 'alles' bedoelen ze natuurlijk niet voor hoer
spelen enz. zo slim zijn ze zelf ook wel..
Maar gewoon als hij/zij in moeilijkheden (ofzo)
zit dat je gewoon 'ALLES' voor hem/haar zou doen!
Ik ga ook heel ver voor m'n lieviej!
aha dan zeg je toch iets fout meid!
in moeilijkheiden zit? ik zal ff een stukje tekst van internet af kopieren... lees dan maar eens wat een problemen jezelf krijgt!
optie 1 = Meestal zegt hij schulden te hebben of geldgebrek en vraagt hij het meisje tegen betaling naar bed te gaan met anderen. Ook wordt ze vaak aangezet tot het gebruik van softdrugs of alcohol. Zo belanden veel meisjes in de prostitutie.
optie 2 = Op een gegeven moment is er een keerpunt, wanneer hij door een emotioneel verhaal of door dwang zijn meisje aanzet tot prostitutie.
optie 3 = Hij doet alles om het je naar de zin te maken. Zo palmt hij je langzaam in.
optie 4 = Loverboys zijn jongens, die de aandacht van meisjes proberen te trekken door aardig tegen hen te zijn, met hen uit te gaan en hen cadeaus te geven. Daarna komen ze vaak met het argument dat het nu de tijd is om de cadeaus terug te betalen. Vervolgens worden de meisjes aangezet of gedwongen in de prostitutie te gaan werken, om dat geld te kunnen terug te betalen.’
Al s je eenmaal geneukt heb voor geld valt er niks maar dan ook niks aan te veranderen omdat je er niet op tijd bij bent geweest... dan ben je al te ver! dus ik denk ik deel het ff mee zodat tenminste een gedeelte van nederland moet weten dat ALLES bij sommige jongens ook echt ALLES is. en daarom zeg ik het ff, ik beweer helemaal niet dat jullie dat gaat overkomen omdat je ALLES zegt. maar je hebt altijd een kans. Die kans moet je ontlopen... dus maar omdat sommige die na mijn verhalen ook hier wat in het topic zetten over dat er wel grenzen zijn. dat is al beter gezegd. Als iemand tegen mij zegt: ik wil heel ver voor me vriend gaan maar ik heb mijn grensen. dan is het perfect!!! zoals dat hierboven heel mooi werd gezegt
maar ja ik heb tenminste even kunnen meedelen dat het woord soms bij mensen verkeerd en letterlijk worden opgevat. en daarom kun je beter iets anders zeggen.
snapt u me nu? ik hoop het... want dat loverboy gedoe dat is gewoon een makkelijk voorbeeld voor dit onderwerp vandaar dat ik dat voorbeeld heb gekozen...
toedeloe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 12:28:zo tering
tis weekend hoor
Ja Josti time
Of niet dan Peet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 11:51:als je weet hoe zo'n jongen in elkaar zit dan denk je wel anders
Alsof elke jongen zelfde is.
Heb jij alleen slechte evaringen ofzo
Uitspraak van ==jessiekaatjuh== op zaterdag 23 juli 2005 om 13:42:heeeel ver!! als ik maar weet dat hij dat ook voor mij doet!!
Uitspraak van Happy-lady op zaterdag 23 juli 2005 om 21:12:Alsof elke jongen zelfde is.
Heb jij alleen slechte evaringen ofzo
Inderdaad..
Dus je zou eigelijk nooit meer verliefd moeten worden,
want wie weet zijn het allemaal loverboy's??
Beetje krom he!
het is gewoon de vraag hoe ver je voor iemand gaat, waarvan
je heel veel houd!
Toedeloe
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 12:27:aha dan zeg je toch iets fout meid!
in moeilijkheiden zit? ik zal ff een stukje tekst van internet af kopieren... lees dan maar eens wat een problemen jezelf krijgt!
optie 1 = Meestal zegt hij schulden te hebben of geldgebrek en vraagt hij het meisje tegen betaling naar bed te gaan met anderen. Ook wordt ze vaak aangezet tot het gebruik van softdrugs of alcohol. Zo belanden veel meisjes in de prostitutie.
optie 2 = Op een gegeven moment is er een keerpunt, wanneer hij door een emotioneel verhaal of door dwang zijn meisje aanzet tot prostitutie.
optie 3 = Hij doet alles om het je naar de zin te maken. Zo palmt hij je langzaam in.
optie 4 = Loverboys zijn jongens, die de aandacht van meisjes proberen te trekken door aardig tegen hen te zijn, met hen uit te gaan en hen cadeaus te geven. Daarna komen ze vaak met het argument dat het nu de tijd is om de cadeaus terug te betalen. Vervolgens worden de meisjes aangezet of gedwongen in de prostitutie te gaan werken, om dat geld te kunnen terug te betalen.’
Al s je eenmaal geneukt heb voor geld valt er niks maar dan ook niks aan te veranderen omdat je er niet op tijd bij bent geweest... dan ben je al te ver! dus ik denk ik deel het ff mee zodat tenminste een gedeelte van nederland moet weten dat ALLES bij sommige jongens ook echt ALLES is. en daarom zeg ik het ff, ik beweer helemaal niet dat jullie dat gaat overkomen omdat je ALLES zegt. maar je hebt altijd een kans. Die kans moet je ontlopen... dus maar omdat sommige die na mijn verhalen ook hier wat in het topic zetten over dat er wel grenzen zijn. dat is al beter gezegd. Als iemand tegen mij zegt: ik wil heel ver voor me vriend gaan maar ik heb mijn grensen. dan is het perfect!!! zoals dat hierboven heel mooi werd gezegt
maar ja ik heb tenminste even kunnen meedelen dat het woord soms bij mensen verkeerd en letterlijk worden opgevat. en daarom kun je beter iets anders zeggen.
snapt u me nu? ik hoop het... want dat loverboy gedoe dat is gewoon een makkelijk voorbeeld voor dit onderwerp vandaar dat ik dat voorbeeld heb gekozen...
toedeloe
zow voor iemand van 17 heb je er een heel goed beeld van, je hebt er echt over nagedacht...
mensen die zeggen ALLES te doen, vind ik een beetje naief
je springt toch niet van een flat af omdat je vriendje dat van je vraagt???
laatste aanpassing
Uitspraak van Arie B Good op zaterdag 23 juli 2005 om 05:53:niet te ver moet op tijd thuis zijn
Hahhaha.
Nou ik ga wel heel ver voor hem, mits hj hetzelfde voor mij zou doen. Anders houd het snel op