Partyflock

Forumonderwerp · 796166

26 Juli Hardcore d-day @ Zino..maar wel zo'n kut line-up..ik vind dat ze mee d-day wel wat meer DJs kunnen regelen en ook betere want ja JDA en Outblast is ook nie veel:p ik vind dat ze net zoiets moeten doen als met Masters of Rave dan komen er meer en betere..wat denken jullie:p
laatste aanpassing
ja, ik hoor altijd veel gezeik over het deurbeleid bij de zino... maar toch heb ik er in alle jaren dat ik er kom (tis bij wijze van spreke om de hoek) nog nooit gezeik mee gehad, maar dan ook echt nog nooit!
wel frappant opzich, vind u ook niet??

en zeg nou zelf, welke debiel gaat er nou met een pet op naar de discotheek!? dat je dat op echte grote (lees: commerciele) feesten doet, oke... maar in een cub als Zino moet je daarmee niet aankomen!

Ben je daarna nog een keer geweigerd!! :S:S die uitsmijters daar af en toe he !!
laatste aanpassing

zn haren waren te lang ofnie robin:p

idd als je mijn haren had gezien, had je ook liever die pet op gezien ;)

die ouwe met die staart is wel relaxt jah..en die kleine die altijd een muts op heeft (peerke d8 ik) maar die andere is altijd chagrijnig volgens mij hahah

en zeg nou zelf, welke debiel gaat er nou met een pet op naar de discotheek!? dat je dat op echte grote (lees: commerciele) feesten doet, oke... maar in een cub als Zino moet je daarmee niet aankomen

Jah jongen, een hardcorefeest waar een pet dragen verboden is

Dat is dus eg wel een achterlijk deurbeleid voor bij een HC feest, ook al is het in een club/discotheek. Bij menigeen discotheek geweest waar dit dus altijd is toegestaan (terwijl het op normale avonden niet is toegestaan, maar wel tijdens een HC feest)!!!!
laatste aanpassing