| Betreft: | evenement: D-Day, dinsdag 26 juli 2005 om 23:00 |
ja, ik hoor altijd veel gezeik over het deurbeleid bij de zino... maar toch heb ik er in alle jaren dat ik er kom (tis bij wijze van spreke om de hoek) nog nooit gezeik mee gehad, maar dan ook echt nog nooit!
wel frappant opzich, vind u ook niet??
en zeg nou zelf, welke debiel gaat er nou met een pet op naar de discotheek!? dat je dat op echte grote (lees: commerciele) feesten doet, oke... maar in een cub als Zino moet je daarmee niet aankomen!
wel frappant opzich, vind u ook niet??
en zeg nou zelf, welke debiel gaat er nou met een pet op naar de discotheek!? dat je dat op echte grote (lees: commerciele) feesten doet, oke... maar in een cub als Zino moet je daarmee niet aankomen!
die ouwe lul is juist relaxt 
en zeg nou zelf, welke debiel gaat er nou met een pet op naar de discotheek!? dat je dat op echte grote (lees: commerciele) feesten doet, oke... maar in een cub als Zino moet je daarmee niet aankomen
Jah jongen, een hardcorefeest waar een pet dragen verboden is

Dat is dus eg wel een achterlijk deurbeleid voor bij een HC feest, ook al is het in een club/discotheek. Bij menigeen discotheek geweest waar dit dus altijd is toegestaan (terwijl het op normale avonden niet is toegestaan, maar wel tijdens een HC feest)!!!!
laatste aanpassing