Partyflock

Forumonderwerp · 795413
Het is nog ver weg
maar dat kan ook niet anders als je Josh wink en benny samen wil laten draaien
maar op 10 dec is het me gelukt om ze samen te brengen in Poema

dus hou die nacht vrij (Benny en Wink Breaking the night)

gr Pieter
laatst met Kowalski, Nasty en Mr Surprise Varela nog geweest...was 1e keer in de Poema maar schrok ervan dat t zo klein is :( ik dacht t zal wel n beetje als doornroosje zijn maar dit was nog stukken kleiner...al met al wel een superavond gehad omdat de muziek er super was....publiek weet ik niet wat ik ervan moet denken....ik vergelijk misschien onterecht met doornroosje waar natuurlijk heel moeilijk aan te tippen valt qua entourage....maar de Poema zal ik nog zeer zeker vaker bezoeken....3 sept staat voorlopig nog in mn agenda en met Josh Wink wil ik er ook bij zijn (y)

Josh Wink :respect: Ik wil er ook heen!!!!!!!!!
Uitspraak van Pieter Hendriks op zondag 14 augustus 2005 om 21:54:
Jacky ik geloof dat jij in het begin bijna elke week in de Rechter was of niet?

:D Toen zat ik inderdaad zo'n beetje vastgeplakt aan de bank daar ja. :D Kom er nu eigenlijk nooit meer. :( Beetje overkill gehad. Komen ook teveel mensen die ik liever niet vaak meer zie zeg maar. ;)

Maar goed, hoor echt alleen maar goeie verhalen over de Poema en aangezien ik het wel top vond in de tijd dat jij nog bij de Rechter zat zal ik het daar vast ook wel tof vinden. :)
dank je
denk dat jij het wel een leuke tent vind
hier kan je lekker jezelf zijn

gr Pieter
moet nog even een maar hier bij plaatsen

ik mag deze data nog niet naar buiten brengen om dat het nog niet 100% in orde is

ik hoor dit begin volgende week

maar ik doe mijn best en denk dat het wel goed komt

volgende week hoor je hier dus meer over
Uitspraak van Pieter Hendriks op maandag 18 juli 2005 om 17:58:
maar op 10 dec is het me gelukt om ze samen te brengen in Poema

Dus dit was niet helemaal op de waarheid berust!!

Laten we dan maar met zn alle gaan duimen of een kaarsje aansteken op een goeie afloop :respect:
ik was echt in de veronderstelling dat het helemaal rond was. Ik hoor het nu volgende week. Maar heb goede hoop na het laatste telefoontje
Een feestje met 3 DJ's en 3 sterretjes :)

Top line-up hoor. Misschien ga ik hier wel heen...

Maar goed, hoor echt alleen maar goeie verhalen over de Poema en aangezien ik het wel top vond in de tijd dat jij nog bij de Rechter zat zal ik het daar vast ook wel tof vinden

Jacquelientje samen met milos hard housen in de poema:D(Y)
laatste aanpassing
jij ging geloof ik 2 maanden niet meer op stap milos?
Ben benieuwd. Anders ga ik echt proberen weer eens een bezoekje aan de Poema te brengen :)

En Milos gaat na 8 okt weer volop stappen :yes:
laatste aanpassing

kzei een tijdje..
kheb nu al 4 weken niet gehoused...

mocht ik ergens kaartje vinden voor de 8ste sta ik volgende week weer heerlijk voorraan!
:D
als iedereen nou ff blijft duimen dat pieter volgende week goed nieuws krijgt O:)

Josh Wink :k :o

en Benny blijft altijd leuk :yes:
Uitspraak van Tish op zondag 2 oktober 2005 om 14:50:
Josh Wink

en Benny blijft altijd leuk

Klopt als een Bus (Y)

Heb er nu al zin in :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Uitspraak van oLliE op zondag 14 augustus 2005 om 04:27:
k vind 28 euro voor een festival met Josh Wink, Dimitri, Robert Owens, Roog, Laidback Luke, Marnix enz. toch wel redelijk goedkoop

dat betekend dus dat je 13 euro meer gaat betalen voor een stelletje ruk DJs op een mindere locatie met minder leuk volk..:P hmm dan toch echt eerder Poema met Wink & Darko!! (en benny dan ook..)
inderdaad! Wink, Benny EN Darko op 1 avond, in een toch wel erg leuke tent is voor mij persoonlijk nu al een hoogtepunt. Wordt weer vergelijkbaar, zo niet beter dan de avond met Karotte!
Karotte staat hier weer met oud en nieuw
heb zojuist de def bevesteging gekregen van Josh wink

Het gaat dus zeker door!!!

Uitspraak van Pieter Hendriks op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:44:

Geniaal! :respect: Karotte roeleert echt het hardst! Ben benieuwd of ik dr ook bij kan zijn :D
Uitspraak van Pieter Hendriks op dinsdag 18 oktober 2005 om 17:31:
Het gaat dus zeker door!!!

Kijk dat is mooi nieuws na een vermoeiende nacht op mn werk!!! :respect:
Uitspraak van Pieter Hendriks op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:44:

Das erg mooi, maar persoonlijk ga ik met oud en nieuw toch voor Frankfurt, de U60311 ;) Maar doe je zeker nie slecht, hem boeken met O&N (Y)
Uitspraak van Uneek op dinsdag 18 oktober 2005 om 13:15:
inderdaad! Wink, Benny EN Darko op 1 avond, in een toch wel erg leuke tent is voor mij persoonlijk nu al een hoogtepunt. Wordt weer vergelijkbaar, zo niet beter dan de avond met Karotte!

Inderdaad, zie ik je dan weer niek :D
Pieter Poema citeer top bottom 21 augustus 2005 01:29[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[Pieter Poema]
donateur!
denk dat jij het wel een leuke tent vind
hier kan je lekker jezelf zijn

gr Pieter

Hmmm vaag ik begreep wat anders uit een eerdere opmerking van jou

maar dan niet te veel hakke aub

Dan toch wel aanwezig mssn
misschien :bier:
Doe maar 3 :bier:

40 B)
8)
doe mij maar een watertje B)

kan dan eindelijk die josh 's een keer aanschouwen: aanwezig :D

wat is Wink's stijl van draaien....ik ken hem alleen van Higher State of Consciousness...klopt het dat hij ook fan is van het drum & bass genre of is het alleen maar techno wat de klok slaat tijdens zijn draaibeurten?
Uitspraak van Pieter Hendriks op donderdag 17 november 2005 om 17:12:
kan je op 10 cm van hem staan

je kan hem zelfs zoenen bram :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:16:
wat is Wink's stijl van draaien....ik ken hem alleen van Higher State of Consciousness...klopt het dat hij ook fan is van het drum & bass genre of is het alleen maar techno wat de klok slaat tijdens zijn draaibeurten?

ik zou het omschrijven als acid house tegen de electro aan.
Hij komt trouwens niet alleen naar Utrecht maar ook naar Rotterdam die avond :)
Uitspraak van oLliE op vrijdag 18 november 2005 om 00:21:
Hij komt trouwens niet alleen naar Utrecht maar ook naar Rotterdam die avond

gelukkig maar dan hoef ik niet helemaal naar Utreg daarvoor... en Ollie? alles goed verder? :) en euuh hoe kom ik aan die kaartjes? zie dat je ze alleen bij de lokatie kan kopen? of zijn ze ook ergens in de vvk?
Uitspraak van Db. op vrijdag 18 november 2005 om 09:43:
gelukkig maar dan hoef ik niet helemaal naar Utreg daarvoor... en Ollie? alles goed verder? en euuh hoe kom ik aan die kaartjes? zie dat je ze alleen bij de lokatie kan kopen? of zijn ze ook ergens in de vvk?

alles lekker :D met jou ook?

Van horen en zeggen, schijnt het dat je het alleen daar kan kopen ;p ik weet het ook niet ;) Kom jij gezellig ook?
ja kan altijd beter..:)

ow das wel jammer eigenlijk... dan moet ik mn luie reet maar is een keer verroeren en daar maar ff langsgaan ;P

ja zou gek zijn om alleen voor Josh Wink naar Utreg te gaan terwijl hij in Rotterdam ook draait :)
Uitspraak van oLliE op vrijdag 18 november 2005 om 00:21:
Hij komt trouwens niet alleen naar Utrecht maar ook naar Rotterdam die avond

klopt maar in Poema draait hij 3 of 4 uur en in Rotterdam maar 2
En de kaartjes zijn voor poema goedkoper in de vvk deur is de zelfde prijs
laatste aanpassing

Oow shit Wink :) heb zn Late night acid wel eens gehoord godverdomme wat een kerel :)
vvk is via ticketbox en de vvk start maandag
Uitspraak van Pieter Hendriks op vrijdag 18 november 2005 om 21:18:
ticketbox

ticketbox is FreeRecord shop hé.... niet dat ik weer postkantoor / VVV en FreeRecordShop af moet ;-)
www.ticketbox.nl daar vind je alle 1000 vvk adressen van ticketbox

en je kan ook kaarten online kopen geloof ik
Uitspraak van Pieter Hendriks op zondag 20 november 2005 om 00:01:
www.ticketbox.nl daar vind je alle 1000 vvk adressen van ticketbox

en je kan ook kaarten online kopen geloof ik

Thanxz (Y)

(of gastenlijst aan Benny vragen ook een optie!?) ;-)