| Betreft: | evenement: Breaking the night, zaterdag 10 december 2005 om 23:00 |
laatst met Kowalski, Nasty en Mr Surprise Varela nog geweest...was 1e keer in de Poema maar schrok ervan dat t zo klein is
ik dacht t zal wel n beetje als doornroosje zijn maar dit was nog stukken kleiner...al met al wel een superavond gehad omdat de muziek er super was....publiek weet ik niet wat ik ervan moet denken....ik vergelijk misschien onterecht met doornroosje waar natuurlijk heel moeilijk aan te tippen valt qua entourage....maar de Poema zal ik nog zeer zeker vaker bezoeken....3 sept staat voorlopig nog in mn agenda en met Josh Wink wil ik er ook bij zijn 
Uitspraak van Pieter Hendriks op zondag 14 augustus 2005 om 21:54:Jacky ik geloof dat jij in het begin bijna elke week in de Rechter was of niet?
Maar goed, hoor echt alleen maar goeie verhalen over de Poema en aangezien ik het wel top vond in de tijd dat jij nog bij de Rechter zat zal ik het daar vast ook wel tof vinden.
Uitspraak van Pieter Hendriks op maandag 18 juli 2005 om 17:58:maar op 10 dec is het me gelukt om ze samen te brengen in Poema
Dus dit was niet helemaal op de waarheid berust!!
Laten we dan maar met zn alle gaan duimen of een kaarsje aansteken op een goeie afloop
k vind 28 euro voor een festival met Josh Wink, Dimitri, Robert Owens, Roog, Laidback Luke, Marnix enz. toch wel redelijk goedkoop
dat betekend dus dat je 13 euro meer gaat betalen voor een stelletje ruk DJs op een mindere locatie met minder leuk volk..
Uitspraak van Pieter Hendriks op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:44:Karotte staat hier weer met oud en nieuw
Geniaal!
Uitspraak van Pieter Hendriks op dinsdag 18 oktober 2005 om 17:31:Het gaat dus zeker door!!!
Kijk dat is mooi nieuws na een vermoeiende nacht op mn werk!!!
Uitspraak van Pieter Hendriks op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:44:Karotte staat hier weer met oud en nieuw
Das erg mooi, maar persoonlijk ga ik met oud en nieuw toch voor Frankfurt, de U60311
Pieter Poema citeer top bottom 21 augustus 2005 01:29[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[Pieter Poema]
donateur!
denk dat jij het wel een leuke tent vind
hier kan je lekker jezelf zijn
gr Pieter
[Pieter Poema]
donateur!
denk dat jij het wel een leuke tent vind
hier kan je lekker jezelf zijn
gr Pieter
Hmmm vaag ik begreep wat anders uit een eerdere opmerking van jou
maar dan niet te veel hakke aub
Dan toch wel aanwezig mssn
Uitspraak van Pieter Hendriks op donderdag 17 november 2005 om 17:12:kan je op 10 cm van hem staan
je kan hem zelfs zoenen bram
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:16:wat is Wink's stijl van draaien....ik ken hem alleen van Higher State of Consciousness...klopt het dat hij ook fan is van het drum & bass genre of is het alleen maar techno wat de klok slaat tijdens zijn draaibeurten?
ik zou het omschrijven als acid house tegen de electro aan.
Hij komt trouwens niet alleen naar Utrecht maar ook naar Rotterdam die avond
Hij komt trouwens niet alleen naar Utrecht maar ook naar Rotterdam die avond
gelukkig maar dan hoef ik niet helemaal naar Utreg daarvoor... en Ollie? alles goed verder?
gelukkig maar dan hoef ik niet helemaal naar Utreg daarvoor... en Ollie? alles goed verder? en euuh hoe kom ik aan die kaartjes? zie dat je ze alleen bij de lokatie kan kopen? of zijn ze ook ergens in de vvk?
alles lekker
Van horen en zeggen, schijnt het dat je het alleen daar kan kopen
Uitspraak van Pieter Hendriks op vrijdag 18 november 2005 om 21:18:ticketbox
ticketbox is FreeRecord shop hé.... niet dat ik weer postkantoor / VVV en FreeRecordShop af moet
Uitspraak van Pieter Hendriks op zondag 20 november 2005 om 00:01:www.ticketbox.nl daar vind je alle 1000 vvk adressen van ticketbox
en je kan ook kaarten online kopen geloof ik
Thanxz
(of gastenlijst aan Benny vragen ook een optie!?)