...
Euhmz ik weet ook nog niet of ik ga, hou d'r niet echt van om daar in m'n up rond te lopen....
Ken verder niemand die die opleiding gaat volgen
Ken verder niemand die die opleiding gaat volgen
Ik had precies hetzelfde, zat er erg tegenop....maar je bent zeker niet de enige die alleen erheen gaat, geloof mij, na een avondje stappen heb je genoeg nieuwe vrienden gemaakt
Redenen daarvoor zijn...?
Er is een aantal redenen voor te noemen. De belangrijkste m.i. zijn dat voor een vrijwillige introductie iemand die zich uit eigen beweging inschrijft, over het algemeen meer gemotiveerd is. Tevens melden bepaalde mensen zich ervoor aan. Bij een verplichte introductie heb je altijd een bepaald percentage mensen dat er helemaal geen zin in heeft en er alleen voor het studiepunt zit.
Datzelfde verschil zie je bijvoorbeeld bij mensen die bij een meerdaagsfestival op een camping gaan staan en mensen die een dagkaart hebben. Die zijn gewoon anders, niets ten nadele van welke groep dan ook.
Tevens is het leuk dat bij een algemene (dus niet opleidingsspecifieke) introductie alle opleidingen door elkaar zitten, dat schept een veel stevigere band, waardoor je ook de rest van de school meer gaat waarderen.
Uitspraak van Mellow Melvin op dinsdag 26 juli 2005 om 19:56:Tevens is het leuk dat bij een algemene (dus niet opleidingsspecifieke) introductie alle opleidingen door elkaar zitten, dat schept een veel stevigere band, waardoor je ook de rest van de school meer gaat waarderen.
Daar zit wat in
Ik heb al besloten dat ik toch maar ga. Heb vandaag gehoord dat ik sowieso ben aangenomen 
Dus ook maar ff geld overboeken voor dat introductiekamp. Heb er wel zin in als ik dat zo hoor
Dus ook maar ff geld overboeken voor dat introductiekamp. Heb er wel zin in als ik dat zo hoor
Ik vond het een grote afrader. De eerste dag was het nog gezellig en leuk, daarna begon het mij zwaar te irriteren dat ze het idee hadden dat ze je constant van hot naar her moesten sleuren alsof ze niet vertrouwde op je gave om jezelf te vermaken en uit jezelf kennis te maken met anderen. Ten tweede was het zwaar irritant dat iedereen zwaar ijverig bezig was het leuke, enthousiaste en gezellige persoon uit te hangen. Ik ben hem ook de derde dag toen iedereen nog op een oor lag stiekem gepeerd als een dief in de nacht.
Ik ben met de Haagse Hogeschool met de opleiding Facility Management meegeweest. Was
. Had er eerst ECHT geen zin in. Maar t was goed te doen. Helemaal als de commissiej vant kamp niej zo geforceerd gedaan hadden 
laatste aanpassing