Haha ik ben niet weest 
Maar wel kut voor je Janssens!
We kunnen wel de eerste zijn die daar mee beginnen. Dan kan Mark m laten bouwen
Maar wel kut voor je Janssens!
Uitspraak van actief op donderdag 25 augustus 2005 om 18:26:Zouden ze hier ook al een speciale afkick-kliniek kliniek voor hebbe?
We kunnen wel de eerste zijn die daar mee beginnen. Dan kan Mark m laten bouwen
Of dan heb je een goed excuus.....
Wel hè
Problemen/vragen: Poedermoeders
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:07:trouwens sandertje je eerste plaat was geniaal gister
Wel hè
Uitspraak van h@rdstyle junk op zondag 28 augustus 2005 om 22:30:ja idd verslavend
Problemen/vragen: Poedermoeders
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:07:we kunne ook aan de moedigge moeders vragen of ze nog een goed plan hebbe
Waar kan ik ze vinde dan?
Hier toevallig?
Uitspraak van DrSander BDJT op maandag 29 augustus 2005 om 11:43:Problemen/vragen: Poedermoeders
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ze moeten nu natuurlijk niet gelijk alles over 1 kam gaan scheren. Want mensen die nog nooit gebruikt hebbe die denken gelijk dat iedereen verslaafd is en dat is dus absoluut niet waar.
Sommige mensen die GEBRUIKEN VOOR HUN PLEZIER en anderen die ZIJN VERSLAAFD. En daar zit t m dus.
T is gewoon n wereld van verschil.
Ze moeten nu natuurlijk niet gelijk alles over 1 kam gaan scheren. Want mensen die nog nooit gebruikt hebbe die denken gelijk dat iedereen verslaafd is en dat is dus absoluut niet waar.
Sommige mensen die GEBRUIKEN VOOR HUN PLEZIER en anderen die ZIJN VERSLAAFD. En daar zit t m dus.
T is gewoon n wereld van verschil.
Uitspraak van actief op maandag 29 augustus 2005 om 22:53:Ze moeten nu natuurlijk niet gelijk alles over 1 kam gaan scheren
ook niet over 1 gram scheren
maar wat je zegt heb je gelijk in
volgens mij zie jij ze vliegen haha
je weet toch wel wie joppie is en waar die staat??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 10:57:bij joppie beneden
je weet toch wel wie joppie is en waar die staat??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 16:52:zekers te weten maar het mooiste is dat hij denk dat ie de baas van die parkeerplaats is wat ie helemaal niet is maar ook gewoon aan mense een bijdrage voor het parkeren vraagt geniaal
Ach ja laat die man ook maar in de waan dat ie de baas is. Heeft hij ook zn pleziertje.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 12:40:ken je beter doen als een steiger slopen op het oorgat
Zal ik Brain ff belle dan??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:02:Partyflock is verslavend.. (als ik er eenmaal achter zit, kom ik niet meer weg )
Wie deelt deze mening?
soms wel ja
Uitspraak van actief op donderdag 25 augustus 2005 om 18:26:ouden ze hier ook al een speciale afkick-kliniek kliniek voor hebbe?
Dan maak je toch zo'n topic aan
laatste aanpassing