| Betreft: | stad: Weert |
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juni 2009 om 20:21:BMW 325Ci met zo goed als alles erop en eraan
eindelijk iets op het oog maat..?
Laat vanaaf de foto's ma zien he..
Bwoh...gisteravond filmpje gekeken en lekker op de bank gehangen tot een uur of 10. Nog ffkes met de hond eruit en dan lekker samen te bed...meende ik! Kwam buiten de buurman tegen; 'Hey jong ga je nog ffkes mee naar de Apostel?'
Resultaat is een knallende koppijn en overal pijn, maar het was wel supergezellig

How was your weekend, peepz?
Resultaat is een knallende koppijn en overal pijn, maar het was wel supergezellig
How was your weekend, peepz?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 19:34:Kheb m
echt een vette bak maat!
Gefeliciteerd nogmaals..
Ben er zuinig op..
Dat had hij al een tijdje willen zeggen
Of niet baas....
Of niet baas....
Ik was t fietsen aardig beu ja
Ik zeg foto en meer info!
Kheb op t moment alleen nog even de foto`s van de verkoop. Binnekort eens nieuwe maken als ik m goed gepoetst heb want er hangen aardig wat vliegen op na dat ritje in Duitsland
Tis n 325Ci van 2001 met iets meer dan n ton gelopen.
Ongeveer alle opties die er zijn. Om er maar n paar te noemen: M-sportpakket, elektrisch verwarmd leren sportinterieur, open dak, automatische airco, parkeersensoren en nog een heleboel..
Auto is echt supergoed onderhouden en er zitten nog alle boekjes, fakturen etc. bij.
De instap dorpels zaten zelfs nog in de plastic
Uitspraak van Smack my Pitch up op woensdag 24 juni 2009 om 18:09:om 9 uur al aant bier haha damn dat is wel erg vroeg
dat is je eigen keuze natuurlijk haha
Uitspraak van Smack my Pitch up op woensdag 24 juni 2009 om 19:14:neeeeee jonge
vanaf 17.15 uur wordt het heeeel interessant voor je in area Z
Zeker mensen, zaterdag wordt de dag der dagen! Dadelijk vliegen en morgen back in Holland!
Veel zin in zaterdag!
Timetable ziet er nice uit
Pet Duo sluiten, dat wordt 1000% gas geven!
Tot binnenkort allemaal
Veel zin in zaterdag!
Tot binnenkort allemaal
Hey manne, we zijn back in NL. Jammer genoeg niet kunnen pitten, door schijtkinderen en snurkende oudjes
Ff koffer uitpakken, chillen en mentaal voorbereiden op zaterdag 
Awakefest was zoals altijd 
Dancetour was wel leuk, Marco V blijft de Opperbaas
Dancetour was wel leuk, Marco V blijft de Opperbaas
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op dinsdag 30 juni 2009 om 11:58:Marco V blijft de Opperbaas
was die ook op awakefest ?
jammer dat ik die heb moeten missen
en dan die handjes de lucht in
Uitspraak van Smack my Pitch up op dinsdag 30 juni 2009 om 18:17:was die ook op awakefest ?
Schranz your pitch up! Nope, Marco V was op Dancetour zoals je kunt lezen in mijn vorige reply
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 22:47:Er komen iig wel wat bekende langs zoasl ik heb vernomen
Wie o wie zullen dat zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 22:52:voor de sleuteloverdachtt
jah zeker... flinke sleuteloverdrachten in het weekend.
had ik van jouw niet verwacht Bartje