1 ding moet je me nageven, mijn grappen zijn toch meestal geslaagd 
Vind je van niet dan zou je beter even passeren bij het topic hoe slaag ik mezelf recht voor men kop, denk dat je daar dan beter zit met je grafhumor
Ow en aangezien jij dat pb toch niet opent dat ik je stuurde zet ik het hier wel of je zegt weer dat je van niks wist, kga ff eten klaarmaken
Ik lees wel je reactie als ik terug ben
Over Terror moet je tegen mij niet beginnen, met alle respect maar ik draai (DJ) al enkele jaren Industrial & Terror op kleine feestjes waardoor ik dus heel goed op de hoogte ben van de laatste platen.
Geef me de mensen waaruit Micropoint bestaat (zijn 2dj's die nu nog apart draaien)
Moest je weten hoeveel ik vroeger en nu nog naar Oi/RAC concerten ga zou je wel wat gas terugnemen, of wil je je eens meten in de wall of death (zou je normaal moeten kennen)
noem me om te beginnen eens de naam van 1 RAC-band uit Nederland (om het je makkelijk) te maken & 1 Oi! band uit Groot Brittannië?? Als je deze vraag kan beantwoorden bied ik je men excuses aan, dan ben je idd gelijkwaardig op dat gebied
En scooter ja ik zocht iets dat vergelijkbaar was met die commerciële rommel van gabber piet dus is daar wel een goed voorbeeld voor dacht ik.
Zou het eigelijk niet weten of scooter in België terug in is, moet je aan de mensen vragen die effectief naar de radio luisteren
Antwoord goed op 3 vragen en je krijgt mijn respect, doe het niet tjah... moet je dan zelf wel weten maar kan je niet zeggen dat het aan mij ligt
Makkelijker kan ECHT niet
Vind je van niet dan zou je beter even passeren bij het topic hoe slaag ik mezelf recht voor men kop, denk dat je daar dan beter zit met je grafhumor
Ow en aangezien jij dat pb toch niet opent dat ik je stuurde zet ik het hier wel of je zegt weer dat je van niks wist, kga ff eten klaarmaken
Ik lees wel je reactie als ik terug ben
Over Terror moet je tegen mij niet beginnen, met alle respect maar ik draai (DJ) al enkele jaren Industrial & Terror op kleine feestjes waardoor ik dus heel goed op de hoogte ben van de laatste platen.
Geef me de mensen waaruit Micropoint bestaat (zijn 2dj's die nu nog apart draaien)
Moest je weten hoeveel ik vroeger en nu nog naar Oi/RAC concerten ga zou je wel wat gas terugnemen, of wil je je eens meten in de wall of death (zou je normaal moeten kennen)
noem me om te beginnen eens de naam van 1 RAC-band uit Nederland (om het je makkelijk) te maken & 1 Oi! band uit Groot Brittannië?? Als je deze vraag kan beantwoorden bied ik je men excuses aan, dan ben je idd gelijkwaardig op dat gebied
En scooter ja ik zocht iets dat vergelijkbaar was met die commerciële rommel van gabber piet dus is daar wel een goed voorbeeld voor dacht ik.
Zou het eigelijk niet weten of scooter in België terug in is, moet je aan de mensen vragen die effectief naar de radio luisteren
Antwoord goed op 3 vragen en je krijgt mijn respect, doe het niet tjah... moet je dan zelf wel weten maar kan je niet zeggen dat het aan mij ligt
laatste aanpassing
ik heb je net een pb gestuurd. maar ik wil em ook wel even openbaar maken.
hahaha, wat een vraag hee
Standrecht, komt uit Horst,Limburg en speelt onvervalste RAC. Dat is wel te zien aan het nummer 60 miljoen doden. Foienoord, Brigade M(in mindere mate, maar toch).
Oi! bands uit Engeland? Where to start! angelic upstarts, 4 skins, cock sparrer, condemned 84, the opressed, lower class brats.
nog een leuke oi band uit (frans) belgië? Les Vilains! Duitsland? Bierpatrioten, Die LokalMatadore.
Nederland? Razorblade, Discipline.
Frankrijk? Stomper 98, Bunker 84, Iron Fist.
ik weet echt wel waar ik et over heb hoor.
Standrecht, komt uit Horst,Limburg en speelt onvervalste RAC. Dat is wel te zien aan het nummer 60 miljoen doden. Foienoord, Brigade M(in mindere mate, maar toch).
Oi! bands uit Engeland? Where to start! angelic upstarts, 4 skins, cock sparrer, condemned 84, the opressed, lower class brats.
nog een leuke oi band uit (frans) belgië? Les Vilains! Duitsland? Bierpatrioten, Die LokalMatadore.
Nederland? Razorblade, Discipline.
Frankrijk? Stomper 98, Bunker 84, Iron Fist.
ik weet echt wel waar ik et over heb hoor.
laatste aanpassing
Uitspraak van [BE] Industrial FreakEerst zeg je zoiets en dan begin je ineens met de hoop mee te doen, dat verraad al direct tot welke categorie jij behoort manop vrijdag 15 juli 2005 om 11:24:
Ik doe helemaal niet met de rest mee want ik begon met reageren op jou
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 15 juli 2005 om 11:42:Ik doe helemaal niet met de rest mee want ik begon met reageren op jou
ja hoor kweet het wel, kwas ff stressie daarjuist en dan kan ik soms eens TE rechtaf reageren
Was niet slecht bedoeld, kmoest het er gewoon ff uitsmijten
Toet toet boing boing

Ik dacht dat skins (en dan met name van die fanatieke boneheads
Ja hoor weet het wel Lord of Error & Nosh, als je ook leest wat de reden was dat ik zo klote deed tegen Hellshock zal het mss duidelijker zijn.
Khad gewoon men dagje niet en kan dan soms men mond wat teveel opentrekken (en beetje overdrijven)
Wel dan, mag ik niet naar RAC luisteren mss?
Ben een Industrial Freak met een rechtse mening dat moet toch iedereen voor zichzelf uitmaken.
Ben niet zo voor die hokjesmentaliteit ala "jij bent skin dus mag je niet naar Hardcore luisteren of omgekeerd"
Iedereen luitstert naar wat hij leuk vindt, is mijn gedacht
Khad gewoon men dagje niet en kan dan soms men mond wat teveel opentrekken (en beetje overdrijven)
Beetje opvallend om dan een oi! en industrial liefhebber te zien hier. No offence hoor, ik luister zelf ook graag naar The Cockney Rejects of The Business.
Ben een Industrial Freak met een rechtse mening dat moet toch iedereen voor zichzelf uitmaken.
Ben niet zo voor die hokjesmentaliteit ala "jij bent skin dus mag je niet naar Hardcore luisteren of omgekeerd"
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 15 juli 2005 om 11:10:Altijd lache om die belgen
Da haat ik duz, da is net hetzelfde als wat die wazi's doen, VERALGEMENEN gezellig he *diepe zucht*
Ontopic: zulke cd's ( heb er ook nog zo'n paar liggen)
zijn wel lachen, maar iedereen ligt altijd te zeiken van "gabber piet heeft gabber commercieel gemaakt en blablabla" ik denk dat dat soort cd's uitkwamen toen het al commercieel was, als je ziet wat Neophyte doet, is dat niet commercieel dan, ze zijn allemaal underground zenne maar neophyte is hun grote held, nou dat is niet commercieel zeker een heel album uitbrengen met enkel tracks van hun eige, dat doen al die pop, dance artiesten toch ook?
Wat id&t allemaal niet heeft gedaan op vlak van commerce, daar zijn zulke cd's en projecten als de mosselman en gabber piet slechts het topje van de ijsberg van, nu heb je toch ook de MOH-anthems en dergelijke?
Love the music, cheers
zijn wel lachen, maar iedereen ligt altijd te zeiken van "gabber piet heeft gabber commercieel gemaakt en blablabla" ik denk dat dat soort cd's uitkwamen toen het al commercieel was, als je ziet wat Neophyte doet, is dat niet commercieel dan, ze zijn allemaal underground zenne maar neophyte is hun grote held, nou dat is niet commercieel zeker een heel album uitbrengen met enkel tracks van hun eige, dat doen al die pop, dance artiesten toch ook?
Wat id&t allemaal niet heeft gedaan op vlak van commerce, daar zijn zulke cd's en projecten als de mosselman en gabber piet slechts het topje van de ijsberg van, nu heb je toch ook de MOH-anthems en dergelijke?
Love the music, cheers
Tuurlijk mag het, maar tis gewoon beetje opvallend, dat is alles. Ik kijk zelf ook verder dan de hardere stijlen van dance enzo. Al blijf ik RAC nogal fout vinden.
Uitspraak van [BE] Industrial Freakdus denk echt wel dat ik weet wat echt underground inhoudt...op vrijdag 15 juli 2005 om 03:38:
MOH? Megarave?
Ik snap um niet iig denk ik...
Maar probleem al "uitgevochten" zie ik trouwens...
Al core en Radium trouwens...
Radium van tegenwoordig vind ik een stuk minder trouwens...maar das een ander verhaal...
laatste aanpassing
Uitspraak van [BE] Industrial FreakJA en toen ging de wekker zekerop vrijdag 15 juli 2005 om 09:20:
Ik zie dat je ook naar Raving Nightmare komt morgen, heb je het lef om eens een kleine uithoudingstest te doen in de Terror/Speedcore area? (ergens anders ga je me toch niet vinden)
Ow ja aan je partyagenda te zien moet ik je wel gelijk geven, jij bent strictly underground... You WISH
Tomorrow the Core will crush you and your ears, beware!
Neem je men uitdaging aan of heb je het lef niet? whehehehe
ik ben 18 en net paar grote feeste gehad.... ben ik nou minder als jou??? schijt het nou hoe oud / hoeveel feeste / hoe "underground" je bent...
man get a life...
schijt aan hoe of wat.... als je lekker uit je steelpan gaat op een party en geen andere lastigvalt ist toch al goed???
of voel je je meer omdat je meer "die-hard" bent??
wees trots en ga het je mams vertelle...
kommop zeg
heb zelf nog ergens hollands hakke ligge
en heb supergabber nog op single-cd
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 17 juli 2005 om 18:58:Was sarcastisch bedoeld hoor
Oke dan
Ja kvind het lastig je ziet zoveel nederlanders die overal een belgië-holland kwestie van willen maken, da's wel lastig op de duur.
Maar in dit geval was het dus anders

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)