Partyflock

Forumonderwerp · 794125
Vandaag kreeg Rachid Bouaouzan van het Openbaar Ministerie te horen dat zij de Spartaan wil straffen wegens zware mishandeling. Met deze aanklacht kan de 21-jarige speler een celstraf krijgen van mogelijk 8 jaar.

In de wedstrijd op 17 december 2004 tussen Sparta Rotterdam en Go Ahead Eagles maakte Bouaouzan een verschrikkelijk overtreding op de 28-jarige Niels Kokmeijer. Het slachtoffer brak zijn been zodanig, dat hij zijn voetballoopbaan moest afsluiten.

Het OM verdenkt de Marokkaanse speler van opzet en verklaart daarmee de zware aanklacht. De zaak dient op 27 juli 2005. bron: www.voetbalzone.nl

Opzettelijk iemand zijn been proberen te breken tijdens voetbal, lijkt me erg sterk :S . Ik vind de schorsing die hij gehad heeft goed en geef hem nu nog een grote geldboete, maar geen celstraf :S
laatste aanpassing
Als het al een celstraf word, word het niet zoveel, hooguit een jaartj
laatste aanpassing
Amai Jamai, singde gij een liedke veur uns dan graag?

niet meer dan een taakstraf

voorwaardelijke celstraf
Geef die gozer een taakstraf 240 uur maar 8 jaar zitten dat wel erg overdreven maar ja kan er niet van wakker liggen

Ik vind het verdiend....
ik vind het wel verdiend.

Ik ook wel maja ons rechtsysteem gaat nergens over!!

vind dat hij dat echt heeft verdiend die gozer die hij getroffen heeft kan nooit meer zijn sport uit oefenen dus beter komt hij ook nooit meer aan voetballen toe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 23:32:
vind dat hij dat echt heeft verdiend die gozer die hij getroffen heeft kan nooit meer zijn sport uit oefenen dus beter komt hij ook nooit meer aan voetballen toe

juistt!!

terrecht als die zolang moet zitte!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 22:07:
Ik ook wel maja ons rechtsysteem gaat nergens over!!

ach man..je kent ons rechtsysteem niet eens....