Partyflock

Forumonderwerp · 794020

Artiest {SHOWLIST artist 24101, 24100}
Tschabos,

In de afgelopen maanden hebben we Audio Assassination opgericht, een organisatie waarmee we feesten gaan organiseren waarbij de nadruk bij de muziek ligt op hard, vaag, electronisch, snel en alles behalve mainstream. We zijn een onderdeel van BAD Events, bekend van "The Bassment" feesten in Roermond. 26 Augustus hebben we in samenwerking met BAD een feessie georganiseerd in de Swing op de Veldstraat in Roermond om Audio ASS. te introduceren. We wilden er iets speciaals van maken, en daarom hebben we verschillende djees voor die avond gestrikt uit het hele land die verschillende stijlen zullen vertegenwoordigen. Ze komen zelfs gratis draaien, waardoor we de entree voor die avond gratis hebben kunnen maken! De avonduren zullen door BAD stijlen worden opgevuld, de nacht door Audio ASS. stijlen.

De line-up:

Dave D (Hardstyle / Jump), resident van BAD Events, bekend van oa. The Bassment I & Lakeste
Alphastatic (Hardstyle / Jump), bekend van oa. The Bassment I
Double P & The Desolator (UK Happy Hardcore / Partycore),
Dj Biohazard (Partycore / Hardcore), resident van Sinister Hardcore, bekend van oa de Supreme Hardcore feesten
D-Fenze (Hardcore / Darkcore / Industrial Hardcore) resident van BAD Events, bekend van oa. The Bassment I & Shadowblaster
Resort (Darkcore / Industrial Hardcore) resident van BAD Events, bekend van oa. Bassment I & Masters Of Massacre
Vinsane (UK Hardcore & Frenchcore)
DJ Demonic (Darkcore)
Strymon (Darkcore / Industrial Hardcore)
Carnage (Schranz / Industrial Hardcore / UK Hardcore) eigenaar van het Underground Society Records label, bekend ook van onder andere Hardcore Gladiators & Zero Tolerance
Lethal Sixxkiller (Terror)

Timetable:

21.00 – 22.30 Dave D vs. Alphastatic (Hardstyle / Jump)
22.30 – 23.15 Double P & The Desolator (UK Happy Hardcore / Partycore)
23.15 – 23.45 Dj Biohazard (Partycore / Hardcore)
23.45 – 00.45 D-Fenze (Hardcore / Darkcore / Industrial Hardcore)
00.45 – 01.45 Resort (Darkcore / Industrial Hardcore)
01.45 – 02.15 Vinsane (UK Hardcore & Frenchcore)
02.15 – 02.45 DJ Demonic (Darkcore)
02.45 – 03.15 Strymon (Darkcore / Industrial Hardcore)
03.15 – 04.15 Carnage (Schranz / Industrial Hardcore / UK Hardcore)
04.15 – 05.00 Lethal Sixxkiller (Terror)

Tot de 26e ;)

Uitspraak van Vinsane op woensdag 31 augustus 2005 om 22:39:
Ik weet ook nog wel dat Carnage The Uridium Project erin gooide, was ook ff snoeihard hakke

gvd ja :D en de ripper en en en :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 12:28:
en de ripper en en en :P

Samengevat: Het was dik! B)

Uitspraak van Vinsane op donderdag 1 september 2005 om 15:02:
Samengevat: Het was dik!

X2

Uitspraak van Vinsane op donderdag 1 september 2005 om 21:25:
Set online, overgangen zijn niet al te best, maar hopelijk maakt m'n platenkeus de moeite van het luisteren waard

https://partyflock.nl/topic/807723

Morgenvroeg eensch met wakker worden :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 23:39:
Morgenvroeg eensch met wakker worden

Das nog eens lekker wakker worden :P
Meld je aan op www.badevents.nl
daar kan je o.a. een terror set van Lethal Sixxkiller downloaden!

B)

Uitspraak van Vinsane op vrijdag 2 september 2005 om 00:03:
Das nog eens lekker wakker worden

dat bedoel ik maar hehe. Heb um nu geluisterd, ik vind hem iig beter klinken als op Audio Assassination hehe. Toffe plaatjes, en sommige overgangen zijn erg moeilijk maar met een beetje geknutsel kom je een heel eind blijkt B)
Vinsane.. draai je nog maar een maandje?
Uitspraak van Strymon op zaterdag 3 september 2005 om 08:59:
Vinsane.. draai je nog maar een maandje?

Ik koop sinds september 2004 platen, in mei 2005 had ik m'n eerste reloop rp-4000, en begin augustus m'n 2e. Dus ik loop al wel wat langer te prutsen met platen, maar echt serieus oefenen dus pas een maandje.
dan heb je wel lef om zo vroeg al op een feest te gaan draaien! :)

Ik wou pas op een feest draaien wanneer ik vond dat ik een toegevoegde waarde kan zijn.. er zijn al zoveel 13-in-een-dozijn-dj's...
Daarom was ik ook niet te spreken over mn set, ik moet nog erg groeien.. thuis doe ik de mooiste dingen, maar op een feest draaien is compleet anders.. Ik moet echt nog veel vertrouwen winnen om echt een toegevoegde waarde te worden..
Het concept van Audio Assasination sprak me wel aan en ik ben ook blij dat ik het heb gedaan, maar misschien was het toch verstandiger om ff te wachten om op een feest te gaan draaien, hoewel als ik iets uitstel komt het er vaak helemaal niet van.. ;)

Dat is idd het lastige, wanneer is het goeie moment dan wel? Maarja, achteraf praten is natuurlijk het makkelijkst, ikzelf ben ook pas 3 maanden met 2 draaitafels bezig en het feest kwam misschien ook wat vroeg. Maar achteraf heb ik er geen spijt, en jij ook niet neem ik toch aan ;)
Het smaakte naar meer :)

Uitspraak van Strymon op zaterdag 3 september 2005 om 20:09:
Het smaakte naar meer

precies manne

wel tof, op kraakpiepforum loopt zoon topic met ondergewaardeerde plaatjes, die dus vet zijn maar die je weinig op feesten hoort. Op Audio Assassination zijn juist een aantal van die nummers gedraait geworden B)

Ik heb ff een nieuwe link naar de foto's gemaakt omdat niet iedereen de .rar kon opene, nu is het gewoon een .zip:

http://lethal-sixxkiller.herejezus.nl/audioassassinationfotoos.zip

owja, ik heb trouwens een nieuwe mix onlijn gezet: https://partyflock.nl/topic/808618

Deze keer geen terror, maar uptempo darkcore / industrial hardcore :P
wel ok.. niet bijzonder.. keep it up!

joew :P
Werkzaam bij Hardercore
Artiest Biohazard
Mijn mix zie:

www.morphcore.com

En dan bij audio --> mixes en dan mix 033 (DJ Biohazard - Mix 19-09-2005):D:P

Uitspraak van Petje Lange Bal op woensdag 21 september 2005 om 23:28:
Mijn mix zie:

www.morphcore.com

En dan bij audio --> mixes en dan mix 033 (DJ Biohazard - Mix 19-09-2005)

Ja ik heb hem gister geluusterd en hij gaat lekker los :P gefeli dat je hem op morphcore hebt gekrege!

www.badevents.nl, nieuwe mix van me onlijn. FF aanmelden en dan zie je bij downloads "DJ Sets" verschijnen. Dave is unne gooie :P