Partyflock
 
­ Nederland
Hoorde uit betrouwbare bronnen dat men van partyflock van plan was om op Sensation Black in het wit gekleed te gaan... dit lijkt me echt een apetijtelijk plannetje!!!

Who will join?!

WiZz
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
geen denken aan weet je hoe zwart je dan naar buiten komt ?

btw ik draag alleen maar zwart ;D
 
Stoer, ik draag ook alleen zwart hehe





BLACK rulezzz ;P
Ik vind dit zeer achterlijk. Er staat toch niet voor niks black. Doe dan allemaal een zwart petje of iets geks op. Maar ga nou niet de pret bederven :S. Ik vind zwarte kleding mooi
 
uhmz daar doe ik dan duzz eg niet aan mee :S

ik ben juist blij dat we in 't zwart kunnen gaan...ZWART RUUULEZZZ!!!
Ik vind het eerlijk gezegd wel een stoer idee. Maar alleen als je dat met een grote groep mensen die bij elkaar blijven doet.
 
ik doe wel mee :D whehehee

moet alleen nog n witte broek kopen dan :P
*~/\/\!$$~*LL Schreef: Stoer, ik draag ook alleen zwart hehe


dus toch dat ene zwarte pakje schat ? ;D
 
Yay... echt een orgineel idee hoor :S
Opzich ben ik wel voor, want ZWART is zo SAAI..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ga dan maar lekker naar the white.. oneej dan gaan jullie zeker in black.. :S
Nou ik was eigenlijk van plan om in het geel te gaan en vroeg me af wie gaat er mee in het geel? :-D In het wit is trouwens ook wel vet, maar ik wou er iets kleurigs van maken.
2 Discord: je komt er echt niet uit als zwart. Sensation is het enige feest waar je dus bijna niet vies wordt als je de hele nacht staat te stampuh, in iedergeval dat was vorig jaar

2 Indian: Hoezo pret bederven, je hoeft toch perse er aan te houden vorig jaar was het omdat er iemand van ID-T was overleden dus vandaar maar dit jaar is het 'gewoon' feessie is toch kickuh als je een beetje op valt kan je tenminste de mensen van PF snel vinden als je op de tribune staat :D
 
en wie is er voor rood???????!!!!!! whehehe
psies snackyman... t lijkt wel of je allemaal "bein like the standard" moet zijn... mensen komop heej...
 
we moeten wel allemaal t zelfde dragen vin ik das tof
 
neej het is standaard om te zeggen... hey we gaan lekker in een andere kleur... komop heej
 
2 Discord --> zullen we dat dan maar wel doen ?! :devil:
 
heeft bij mij niets met standaard te maken, ik vind zwart gewoon de moooiste kleur die er is...als ik naar wit was gegaan, ging ik ook in zwart ;D
Werkzaam bij Partyflock
ik draag op stampfeesies meestal zwart!

en bij wit zie je veel te snel dat je broek helemaal vies is!
 
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
je heb gelijk maar ik vin tog wel dat we iets moeten dragen dat iedereen van pf heeft snappie waarom koopt niet iedereen zo een blauw lampie die je aan je nek ken hangen dat is ook mooi en dan weet je wie dr bij pf zit ....
snacky ......volgens mij zeggen ze toch echt dresscode black. als iedereen in het zwart is geeft dit een zeer speciaal effect met licht shows. en dan zie je allemaal van die witte puntjes erin........nee als we dan in andere kleur gaan, meot we in het roze :P

bad motherfucker dat vind ik nou ook een super idee. iets waar iedereen te aan herkennen is. Gelukkig ken ik er al een paar dus ....:P. maar voor de nieuw komers onder ons ;)
Indian: Hoe bedoel je witte puntjes bij de lichtshows. Zijn dat dan van de mensen die in het wit gaan of heo bedoel je da?
*~/\/\!$$~*LL schreef: 2 Discord --> zullen we dat dan maar wel doen ?! ;D


hmm ja okee waneer ?
idd erg grappig om iets te doen wat dan iedereen doet!.. vooral als er zoveel mensen gaan.. al is het maar een ?? weet k veel geen inspiratie
ik doe alleen een zwart shirtje aan en voor de rest kijjk ik het nog wel
joh gewoon mee doen met zwart, is net zo leuk
Voor wit heb ik me pakje al bijna klaar...(veel wit en een beetje koeienprint..:D)
Voor zwart weet ik het nog niet... natuurlijk wel erg verleidelijk om in het roze te gaan... gna gna gna
 
2 Discord: Tjah wanneer, fout onderwerp, heb een vriend hè ;P
Ik ga natuurlijk in het wit jammer dan dat het zwart wordt , (Of ik trek gewoon mijn schilders kleding aan hehhe)

Greatz :D
 
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd uit welke betrouwbare bron dit komt !!!

Ten eerste: Niemand heeft het er hier over gehad om in wit te gaan.
Ten tweede: Wat de neuk is hier betrouwbaar aan, of wat is de reden om het geheim te houden ????
Zoals ik al een maand terug riep:

[u] 2 Get them back, DON'T dress in Black !!![/u]
 
dus party people wat doen we zo een blauw lampje aan je nek???? lijk me wel t beste
Ik ga juist niet naar white omdat ik geen witte kleding heb!!! :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Ik ga lekker in het zwart met rood!!!!!

lekker puhuh :p
DOE DAN EEN ZWART LAMPJUHHH..!!!!! :-)
zwart is zo saai zeg
met al die lampen is wit veel gaver
ik ga in het wit denk ik
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Ik kan iedereen afraden om zich aan de dresscode te houden... Vorig jaar white was het, na de muziek, de grootste afknapper van Sensation....

Je word er namelijk (vooral met dope op) helemaal waus van... Je kan niemand meer terugvinden, of je moet 10 keer kijken, en je ziet veel minder interresante outfits....

Dus fuck the dresscode....
(ga zelf helaas niet naar Sens. Black ivm Loveparde, waarom ze dat op dezelfde dag gedaan hebben.....)
hehe ik zal dus geen mense van pf tege kome als ze op black inhet wit kome muhahahahahahahahahaaaaaa.............

naah ik zal voor jullie ff extra hard stapuhhh dan :D:D:D :bounce:
strak in pak

zwart met witte steepjes ofzo
maffioso ;)
Het is leuk bedacht echt waar, maar ik ga gewoon in 't zwart. :)

Het is alleen wel beetje dom gedaan, zo zal je meer mensen zien zweten op black dan op white. Omdat het gewoon zo is dat zwart warmte absorbeerd.

Ik doe denkik gewoon me zwarte overhemd (zoals op q-base 30mrt) en een donkere broek aan.
 
Sebas, als jij nou iets wits aantrekt, dan komt je niet-op-een-natuurlijk-manier-verwekte-bruine-vakantie-kleur er beter uit :P
hmm :)

zal ik toch maar naar white gaan dan? ;)
 
nee, daar ben je te black voor :P
hahaha dat ze op sensation black meer zweten dan op white komt niet alleen door de kleding hoor
er gaat gewoon veel en veel harder gestampt worden
hmm beetje nep hoor staat niet voor nix zwart!
doe dan een extreem felle kleur ofzo

xxxinnie
heyz zal ik ook speciaal komen om spelbreker te wese en in t knalgroen gaan rondlope?
kga gewoon in zwarte kleding.. enkel mn haar is geblondeerd
Indian say: snacky ......volgens mij zeggen ze toch echt dresscode black. als iedereen in het zwart is geeft dit een zeer speciaal effect met licht shows. en dan zie je allemaal van die witte puntjes erin........
______________________________________________

WTF alsof jij die show ziet je bent toch aan het knalluh en stampuh tuurlijk je ziet de lasers maar het heeft echt bijna geen effect als er mensen zijn die niet in het zwart komen
gewoon allemaal in het zwart met een witte band om je linker arm :) met de zwarte letters PFER (ofzo iets)
 
juist daar ben ik het me eens