Deze wil ik houden
Dan kopen we een mooi kooitje voor der in de kelder 
Uitspraak van L-inda-Mix op vrijdag 15 juli 2005 om 09:35:Het was me een waar genoegen en in tegen stelling tot de meeste huwelijken, geeft ik dit betreffende huwelijk een uitmuntend hoge slagingskans. Ik ga zo naar mijn werk en jullie bedankt, ik ben eindelijk ECHT gelukkig!
Zij ziet ook al toekomst in ons 
Uitspraak van L-inda-Mix op vrijdag 15 juli 2005 om 18:04:Hoi Patricia
Linda
Als Harm wat stil is, dat klopt, hij ligt vastgeketend op bed
Oeffff heb me eindelijk losgekregen, ik was ff in slaap gevallen, wordt wakker, lig ik vastgebonden, compleet bedekt met kaarsvet
Had gewacht totdat ik wakker was, dan had ik er tenminste nog van kunnen genieten 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 20:45:Linda Ik miste mijn vrouw al
Als Harm wat stil is, dat klopt, hij ligt vastgeketend op bed Dus mocht je je uit willen leven, je weet waar het bed is
Jij bent de ideale partner!
Hee schat
Hallo... *giechel*
Hihi * zwijmel*
Uitspraak van L-inda-Mix op zaterdag 16 juli 2005 om 01:53:Hallo... *giechel*
Ze heeft me vannacht bedrogen
Toen hij een scheet liet tijdens de seks, en achteraf, toen hij zich omdraaide en zei: Ga slapen 
Ik heb nu flink wat geld over, dat eerst voor de bruiloft bedoeld was, we kunnen dus ook een reisje boeken ofzo 
Uitspraak van actief op zaterdag 16 juli 2005 om 18:50:Ja kan er niks aan doen
Ik wil naar Pussy lounge met mn vrouw
Dan mag je weer tussen mijn borsten
Stop nou niet, begon net warm te lopen 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 17:38:Ok deal, Harm gaat op vakantie en neemt mee:
Devil
Devil gaat met Harm mee op vakantie en neemt mee:
Leontine en Nanceee
*kuch*
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 17 juli 2005 om 10:39:*kuch*
Ok dan gaat het zo
Ok deal, Harm gaat op vakantie en neemt mee:
Devil EN L-inda-Mix
Devil gaat met Harm mee op vakantie en neemt mee:
Leontine en Nanceee
L-inda-Mix gaat op vakantie en neemt mee:
(gaarne een paar lekkere mannen voor het evenwicht
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 11:47:gaarne een paar lekkere mannen voor het evenwicht
Ik protesteer, er kan best nog een vrouw bij
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 11:47:(gaarne een paar lekkere mannen voor het evenwicht
Durf je op mijn oordeel te vertrouwen?
Natuurlijk vertrouwen we jou 
Maar geen mannen
Ik zie mezelf wel op vakantie gaan met 4 vrouwen
Quintet
Maar geen mannen
Ik zie mezelf wel op vakantie gaan met 4 vrouwen
(Hard)
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 17 juli 2005 om 14:37:Durf je op mijn oordeel te vertrouwen?
Jij hebt een goede vriend, als je zo'n smaak hebt
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 23:07:Jij hebt een goede vriend, als je zo'n smaak hebt
Ik begrijp je even niet
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 17 juli 2005 om 23:11:Ik begrijp je even niet
Jouw goede vriend M@thijs is niet de rotste om te zien
Ik heb Jessica bij Free Festival gezien vandaag maar mijn vrouw niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 23:13:Ik heb Jessica bij Free Festival gezien vandaag maar mijn vrouw niet
Dat weet ik wel, daar denken veel mensen verschillend over. We zijn ook heel verschillend. Andere manier van aandacht ontvangen en vragen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 23:13:Jouw goede vriend M@thijs is niet de rotste om te zien
Hij is ook nog eens ontzettend lief en leuk!
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 17 juli 2005 om 23:15:Dat weet ik wel, daar denken veel mensen verschillend over. We zijn ook heel verschillend. Andere manier van aandacht ontvangen en vragen.
Ik dacht toen ik haar zag, maybe zie ik jou nog wel ff maar helaas... Volgende x beter
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 17 juli 2005 om 23:15:Hij is ook nog eens ontzettend lief en leuk!
Nou dan vertrouw ik op je smaak
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 23:17:Ik dacht toen ik haar zag, maybe zie ik jou nog wel ff maar helaas... Volgende x beter
Ik zou ook, maar heb op het laatste moment besloten niet te gaan. Nu vind ik dat jammer.
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 23:17:Nou dan vertrouw ik op je smaak
Denk dat dat dan wel goed zit, ja!
Snif, snif, what's that smell..? Ik ruik concurrentie 
Hmm Lets get nasty