Partyflock

Forumonderwerp · 791344

Als je over straat loopt achter iemand, die ongeveer hetzelfde tempo heeft, ga je dan net ff iets sneller lopen om er maar voorbij te zijn? Of blijf je erachter lopen? Ik heb altijd de neiging om er voorbij te gaan, weet niet waarom, maar ik kan er niet tegen om dan erachter te blijven...

Zomaar een gedachte op de maandagmorgen 8)
ik loop sowieso sneller dan de gemiddeld persoon dus haal hem automatisch wel in B)
:/ Volgens mij heb jij echt niks te doen of wel :S

haha ga er wel voor bij ja..
heel irritant als er iemand voor me loopt :D

opij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats.....

vragen aan die persoon of hij/zij sneller wilt gaan lopen
inhalen ;) ga ook automatisch harder fietsen als ik iemand voor mij zie fietsen, weet ook nie waarom :p

inhalen, anders is het net of je iemand achtervolgd!

Inhalen O:)

Artiest Demon Rage
Idd inhalen :/
Straks slaat ie rechts of linksaf en dan kan het niet meer :[

je kan ook aan de over kant gaan lopen..................en ons dan niet opzadelen met een dom topic:yes:
Inhalen:jaja:
Maar dan loop ik automatisch toch weer iets langzamer na even, en dan haalt ie mij weer in:/

Uitspraak van :bier:Maus:bier: op maandag 4 juli 2005 om 11:26:
Maar dan loop ik automatisch toch weer iets langzamer na even, en dan haalt ie mij weer in

of je word achtervolgt :[

Dan moet je niet langzamer gaan lopen terrormaus

ligt er aan wie er voor me loopt,
als het een lekkerwijf is met een inwijs lekkerkontje dan blijf ik lekker er achter lopen :yes: :kwijl:

tja anders ga ik zkers wel inhalen hoor.
Jamaarja, gaat automatisch omdat ik iets harder loop dan ik wil om hem in te halen..

Inhalen!
2 stappen opzij en dan zelfde tempo door blijven lopen :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:25:
je kan ook aan de over kant gaan lopen..................en ons dan niet opzadelen met een dom topic:yes:

Of gewoon eroverheen lezen, en ons niet opzadelen met je gezeik. :)

nu alleen nog knipperlichten inbouwen in je duimen :P
ik loop altijd veel sneller dan velen anderen en als ze in de weg lopen zeg ik dat ze aan de kant moeten....

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:30:
als het een lekkerwijf is met een inwijs lekkerkontje dan blijf ik lekker er achter lopen :yes: :kwijl:

Dat speelt inderdaad ook een factor :jaja:
Zelfde als ik het met de auto heb...
Inhalen dus...
zeker inhalen! Ik haat het om constant achter iemand aan te lopen. Net als bijv. op een drukke zaterdag in de stad.. aaaarrrrggghh om gek van te worden al die slakken die niet doorlopen. En het ergste van alles: als ze iets zien wat ze interesseert dan blijven ze midden op de weg stilstaan zodat je er niet langs kan!! :frusty:
Uitspraak van ~Yous~ op maandag 4 juli 2005 om 11:41:
zeker inhalen! Ik haat het om constant achter iemand aan te lopen. Net als bijv. op een drukke zaterdag in de stad.. aaaarrrrggghh om gek van te worden al die slakken die niet doorlopen. En het ergste van alles: als ze iets zien wat ze interesseert dan blijven ze midden op de weg stilstaan zodat je er niet langs kan!!

Helemaal mee eens :jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:22:
Ik heb altijd de neiging om er voorbij te gaan, weet niet waarom, maar ik kan er niet tegen om dan erachter te blijven...

Mee toe :jaja: haha met fietsen ook :jaja:
Maar ik loop altijd heel snel dus :9

Uitspraak van ~Yous~ op maandag 4 juli 2005 om 11:41:
zeker inhalen! Ik haat het om constant achter iemand aan te lopen. Net als bijv. op een drukke zaterdag in de stad.. aaaarrrrggghh om gek van te worden al die slakken die niet doorlopen. En het ergste van alles: als ze iets zien wat ze interesseert dan blijven ze midden op de weg stilstaan zodat je er niet langs kan!!

Ik kan daar echt agressief van worden :[ mensen die niet doorlopen of van die moeders die uitgebreid gaan staan ouwhoeren midden op de weg of waar dan ook.. gewoon aan de kant stelletje kuthoeren :[ of mensen die met een kinderwagen boodschappen gaan doen of winkelen :| waar het fokking druk is
FLIKKER OP met dat kutkind :[ laat dat kreng lekker thuis ofzo :S of ga wanneer het niet zo druk is.

Hehe :$ O:)
laatste aanpassing

Gooi het eruit :D hahaha

Beetje :frusty: of zo? ;p
ahahahah wat een zinloos forum, maar als ik erover nadenk dan haal ik die persoon wel in.

Ligt een beetje aan het weer...
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:34:
Ligt een beetje aan het weer...

ook wel een beetje aan de windrichting toch?

ja maar de windrichting hoort bij het weer
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:35:
ja maar de windrichting hoort bij het weer

wat een weer weer

Ik loop sowieso harder dan andere mensen. Dus ja.. altijd inhalen.

In het verkeer ook trouwens ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:22:
Gooi het eruit hahaha

Beetje of zo?

Whahahahahahha :$
Uitspraak van M. :') op maandag 4 juli 2005 om 12:07:
Ik kan daar echt agressief van worden mensen die niet doorlopen of van die moeders die uitgebreid gaan staan ouwhoeren midden op de weg of waar dan ook.. gewoon aan de kant stelletje kuthoeren of mensen die met een kinderwagen boodschappen gaan doen of winkelen waar het fokking druk is
FLIKKER OP met dat kutkind laat dat kreng lekker thuis ofzo of ga wanneer het niet zo druk is.

Hehe laatste aanpassing 4 juli 2005 12:08

:yes: :woepwoep:

Uitspraak van M. :') op maandag 4 juli 2005 om 12:07:
Ik kan daar echt agressief van worden mensen die niet doorlopen of van die moeders die uitgebreid gaan staan ouwhoeren midden op de weg of waar dan ook.. gewoon aan de kant stelletje kuthoeren of mensen die met een kinderwagen boodschappen gaan doen of winkelen waar het fokking druk is
FLIKKER OP met dat kutkind laat dat kreng lekker thuis ofzo of ga wanneer het niet zo druk is.

Same here :D
inhalen...

Inhalen :yes:
Erg he, dan lopen ze eigenlijk net te hard, zodat je ze wel in kan halen , maar daarna weer terug ingehaald wordt :(

Of je loopt je er de hele tijd net achter te ergeren.

Heb 't op de fiets altijd.:D

Altijd maar hopen dat ze net de andere kant opmoeten of herrie maken met je fiets/schoenen/sleutelbos/telefoon etc. zodat ze tenminste beetje doorgaan. 8)
laatste aanpassing

Haha erg herkenbaar ja. Ik haal ook vaak in omdat ik het andersom ook gruwelijk irritant vind als iemand lang vlak achter me blijft lopen/fietsen.

Net als een auto die achter je blijft rijden, terwijl ie er makkelijk door kan. 8)

ligt aan de situatie, als ik haast heb of me eraan erger loop ik wel wat sneller :d

sowieso loop ik meestal sneller O:)

inhalen
vooral als het druk is in de stad is dat irri :[

hehe idd, of iemand die voor je loopt, steeds langzamer, en uiteindelijk stil gaat staan of zo :frusty:
Ik ga dan voor diegene lopen.. maar als iemand te lang achter mij loopt word ik ook nerveus..

Ik heb ook zo'n inhaal tick.
Met de auto wil ik ook nergens achter hangen.

ikke blijf er vaak gewoon achter dan