Partyflock

Forumonderwerp · 790924
een vriendin van me was zwanger en heeft het kindje gehouden omdat het van haar moeder moest, de vader van het kindje is marokaan en mag niets met het kindje te maken hebben. kan dit en wat zou de marokaan moeten gaan betalen?

Uitspraak van The Natural op zondag 3 juli 2005 om 14:48:
dan nog... als de moeder niet wil dat je het kind ziet... dan heb je gewoon pech

Er zal altijd een manier zijn dat je dat wel krijgt.. dan maar op een harde manier spelen als vader zijnde..
Ik heb al medelijden met het kind. Die zal straks omgeven zijn met enorm domme mensen.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 15:52:
dan maar op een harde manier spelen als vader zijnde..

Niet als je het kind niet wettelijk erkend hebt. (Y)
Uitspraak van .X. op zondag 3 juli 2005 om 15:55:
Ik heb al medelijden met het kind. Die zal straks omgeven zijn met enorm domme mensen.....

helaas gebeurd dit vaker dan je denkt... :(
Uitspraak van Mel B) op zondag 3 juli 2005 om 15:58:
helaas gebeurd dit vaker dan je denkt...

Ik denk al dat het veelste vaak gebeurd... :\

Ik vind dat in dit geval de vader gewoon op z'n verantwoordelijkheden moet worden gewezen, ongeacht afkomst of geloof. En als de familie de intentie heeft hem wat aan te doen, flikker die dan maar de grens over.

Uitspraak van .X. op zondag 3 juli 2005 om 15:55:
dan maar op een harde manier spelen als vader zijnde..

Niet als je het kind niet wettelijk erkend hebt.

Je kan via de rechter een dna test eisen
Uitspraak van platco op zondag 3 juli 2005 om 13:05:
waarom slikt ze dan niet de pil lekker snugger ook... kan je toch van te voren raden

Zelfs met pil komen kids op de wereld... Is echt nieh 100% safe!!!

Uitspraak van .X. op zondag 3 juli 2005 om 16:00:
Ik vind dat in dit geval de vader gewoon op z'n verantwoordelijkheden moet worden gewezen, ongeacht afkomst of geloof. En als de familie de intentie heeft hem wat aan te doen, flikker die dan maar de grens over.

Het kan ook zijn dat de vader echt nix van wil weten en als moeder van het kind ga je echt niet jaren lang op je knieen smeken of hij alsjeblieft de papa wil zijn....
Dan kan je het nog beter ALLEEN doen....
Het is toch ook zijn kind als hij echt iets om dat meisje gaf en om zijn kind had hij er allang voor hun geweest en dan had hij dat geld zo wel gegeven daar hoeft niemand iets van te weten lijkt mij dan, kant je toch ook zo in de hand geven.. :S
Als hij zijn kind had willen zien had hij allang de moeite genomen hoor...
Hij kan ook mooi dat familie verhaal als excuus hebben...
laatste aanpassing
Ik zeg ook dat hij er wel op gewezen moet worden. En van mij part mag een financiele bijdrage aan een kind van je in de wet vastgelegd worden. Dat wil nog niet zeggen dat hij bij de opvoeding van dat kind betrokken moet zijn...
Als de vader geen contact wil met het kind zou hij van mij persoonlijk ook geen financiele bijdrage hoeven te leveren dat geld steekt hij maar in ze ass...

Wat heb je aan dat geld, het kind in iedergeval nix...
Ja je ken voeding kopen enz, maarja das nog geen vaderliefde vind ik dan..

Dan werk ik zelf wel wat harder.. dan krijgt me kind ook alles wat het nodig heeft...

Maarja dat is mijn mening dan...
laatste aanpassing

wat.. als hij neuqen kan moet ie ook de verantwoordelijkheden met zich mee drage... dus dokken zou ie wel moeten.. maar ja... daar denkt iedereen zeker heel verschillend over...