Partyflock

Forumonderwerp · 790771

Jaaaaaaaaa eindelijk istie er dan!!
HEADLINER - ON TOUR!!!

Op 27 juli in The Blitz in Tilburg!!

Voor de Headliners ist allemaal al bekent...
Maar voor de "nog niet bekende" check:
Headliner On Tour

De line = up is als volgt :

DJ ZANY
SHOWTEK
ROBBIE MAGURA
vs
DJ GENIUS

en niet te vergeten MC DV8!

Allemaal bekende gezichten dus wordt weer een gezellige Headliner :yes:
Enne werd is tijd dat we ook op andere plaatsten in NL een feesje bouwen 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van 013 op dinsdag 19 juli 2005 om 09:32:
Doe je goed, als LJ van de Blitz jezelf mengen in een discussie over een wel of niet R&B tent, en dan de uitspraak doen dat je de R&B al erg aan het verminderen bent.

Maar gelijk heeft ie...
kut man eindelijk zany en showtek in Tilburg gaak op vakantie:S en idd blitz is wel rare plaats om hardstyle event te houden het enigste hardstyle nummer wak daar ooit heb gehoort is dj luna - mindspace:P toen het in de top 40 stond en daarna nooit meer... maaja kan ook komen omdak er bijna nooit kom...
laatste aanpassing
Uitspraak van 013 op dinsdag 19 juli 2005 om 09:32:
Doe je goed, als LJ van de Blitz jezelf mengen in een discussie over een wel of niet R&B tent, en dan de uitspraak doen dat je de R&B al erg aan het verminderen bent..laatste aanpassing 19 juli 2005 09:55

hehe laat m maar, hij weet niet beter ;)

die lj's toch he, tralallaa

Wat een zeikerds hier!

Komen jullie nou voor de blitz of voor het feest!

Mooie line-up goede mc! Geluid en licht is prima daar.

Ik ga zeker een kijkje nemen op Headliner:)
Nog 2 daagjes heb er zin in :d . Wel leuk ook een keer een andere locatie...ben benieuwd.

blitz zuigt
Locatie is toch wel goed heb ik begrepen??? Goed en hard geluid, goede lichtshow alleen normaal dan meer gericht op top 40 / urban... Maar ja, daar komt woensdag verandering in :bounce: . Zullen we eens laten zien hoe het moet ;)
Hard geluid? Goede lichtshow? Tent is niet langer dan 20 en breder dan 10mtr dus waar wil je die lichtshow houden? Op de toilet?
Ja, had zoiets gehoord hehe ;) maar is dus niet zo. Maar zal toch wel gezellig worden woensdag.
gaat zeker lekker gasse worden op de woensdag avond!
Heb er zeker zin in! Ben benieuwd, blitz.. als het standaard headliner volk aanwezig is ben ik nergens bang voor ;)
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
wieeeeeeeeej
heb der al zin in kan alleen nog niet terug haha dussss iemand 2plaatse vrij voor de trugweg ;)

klein half uurtje rijden we aan denk
Was echt vet :D
volgende maar weer himmel los :)
Was goed :d . Snap ook niet wat mensen hier zitten te lullen over de locatie... was gewoon vette tent, goed geluid en goed licht. Als je dat met de Danssalon vergelijkt kunnen ze daar nog wel wat van leren.

Maar is het voor jullie alleen een kuttent omdat ze Urban draaien of wat? Want heb daar gister geen last van gehad ;)
kvond t ook echt super!!! lekker dichbij :P
ideaal
was een prima feestje en de blitz is wel relax , alleen die portier niet :@
Uitspraak van De House Paus op donderdag 28 juli 2005 om 20:12:
was een prima feestje en de blitz is wel relax , alleen die portier niet

hoezo dan niet?
headliner was megagaaf!!Beter dat het vaker in Tilburg wordt gehouden nu...

Thrillseekaaaaaa
huh word t dan wel in tilburg gehouwe?
iemand zei tege mij dat t maar voor 1 keer was ofzo
en dat t gwoon weer in de danssalon werd gehouwe :S
ik had gehoord dat het naar tilburg kwam, maar weet t ook nie zeker. Hoop het wel, maar kan gerust zijn dat volgende keer weer ergens anders is
Was een gezellig feestje :D
vooral het einde.. trillseeka!!
Uitspraak van D e NN i S op zaterdag 30 juli 2005 om 17:39:
had gehoord dat het naar tilburg kwam, maar weet t ook nie zeker. Hoop het wel, maar kan gerust zijn dat volgende keer weer ergens anders is

In Danssalon komt voortaan Gladiators en zal headliner dus hierheen komen :)
Ok, dat zou wel super zijn!Het was echt gaaf...

was wel laaguh