Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 14:07:Zou ik ook zegge, johan
je schijft mijn naam fout!
Uitspraak van SannieHeb vaak weekenden door gehaald.. En gaan slapen als je pasDesley op woensdag 23 november 2005 om 09:50:
echt kan slapen.. Dag drna ben je nog een beetje moe..
Maar had voor de rest nergens last van!
that's the spirit!
Uitspraak van [PPT] Arjen dethat's the spirit!op maandag 28 november 2005 om 20:20:
jij kan het weten
Lang wakker...
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:24:Hoe voel je je dan?
ja euhhhh...VAAG!
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:33:na een paar uurtjes slaap en wat te gegete te hebbe ging t wel wee
owja en dan was t weer ff slikke en dan weer door gaan
ma nu niet meer hoor
laatste aanpassing
meestal vrijdag ochtend tot zondag avond een uur of 8..
heb 1 keer op maandag ochtend gedacht dat ik helemaal gek werd..
zag iedere keer flitsen op mijn werk.. de eerste keer dacht ik dat het iemand was met een foto toestel.. maja dat was het dus niet
het ging de hele dag door.. en ik dacht echt dat er iets mis was..
kom ik aan het einde van de dag er achter dat het een kapotte lamp was die in me bril het geknipper weerkaatste

heb 1 keer op maandag ochtend gedacht dat ik helemaal gek werd..
zag iedere keer flitsen op mijn werk.. de eerste keer dacht ik dat het iemand was met een foto toestel.. maja dat was het dus niet
kom ik aan het einde van de dag er achter dat het een kapotte lamp was die in me bril het geknipper weerkaatste
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 00:28:meestal rond 8 uur zondagavond dat de tweak-verschijnselen beginnen te komen
wat doe je dan op het partyflockforum? kun je beter naar het forum van http://www.tweakers.net gaan
Uitspraak van Anastasia Beaverhausen op dinsdag 29 november 2005 om 00:38:heb 1 keer op maandag ochtend gedacht dat ik helemaal gek werd..
heb ik ook altijd na een "zwaar" weekend... dan zit ik in een college en dan ben ik dus gewoon nog kei vaag
maarja dat is ook wel grappig opzich
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:17:Uitspraak van Hc4l_Liin op woensdag 23 november 2005 om 14:07:
Zou ik ook zegge, johan
je schijft mijn naam fout!
Ik bedoel Johann, sorry
ben nu 4 dagen wakker voel me steeds beter
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 11:11:Was gister op werk alleen helemaal naar de klote dus da doen we ff tijdje niet meer...
Een tijdje hoelang is dat bij jou
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:24:Hoelang zijn jullie in een weekend gemiddeld achtermekaar wakker? Hoe voel je je dan?
das elke keer verschillend om mijn part zetten we een week door maja vaak niet zo verstandig!
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:36:heb ooit een keer op LAN party 39 uur praktisch continue liggen gamen. Kan niet goed omschrijven hoe je je voelt na zoiets maar je zit dan echt in een andere wereld en als je dan rondloopt in de realiteit voelt echt alles onecht aan , best freaky gevoel dus ik ben toen maar vlug wat gaan slapen .
Lachen is dat man
... zit je dan met je kutkop
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 22:41:ik ben nu alweer ruim 87 en een half uur onderweg, vanaf vrijdagochtend 7 uur
tja tis dak naar stage moet elke dag, anders was ik misschien ook wel langer doorgegaan..
maarja ben nu wel beetje brak vant weekend..
puntje van me tong doet pijn en onderkant van me tong ook bij me piercing, en droge lippen enzo..
maarja krijg je ervan als je niet genoeg drinkt enzo en geen vitaminen binnenkrijgt..
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op maandag 16 januari 2006 om 22:50:maarja krijg je ervan als je niet genoeg drinkt enzo
daarom moet je genoeg drinken
Uitspraak van [PPT] Arjen dedaarom moet je genoeg drinkenop maandag 16 januari 2006 om 23:30:
zuipen kreng!
Uitspraak van [PPT] Arjen dedaarom moet je genoeg drinkenop maandag 16 januari 2006 om 23:30:
ja, maar als je totaal geen trek in drinken heb en alles (dus ook flesjes met drinken) eerst n half uur lang vast houd en dan ineens erachter komt dat je t nog vast heb en dan maar weer weg zet gaat t niet zo 1,2,3..
zuipen kreng!
ey effe dimme jij he anders krijg je klappen met de zweep
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op dinsdag 17 januari 2006 om 09:42:ja, maar als je totaal geen trek in drinken heb en alles (dus ook flesjes met drinken) eerst n half uur lang vast houd en dan ineens erachter komt dat je t nog vast heb en dan maar weer weg zet gaat t niet zo 1,2,3..
vaagheid heerst op zo'n moment meestal
laatste aanpassing

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)

![[N.G.F.]Terror_Neliss.](/images/user/310371_623936.jpg)