Partyflock

Forumonderwerp · 789009

Hoelang zijn jullie in een weekend gemiddeld achtermekaar wakker? Hoe voel je je dan:D?

m'n langste is denk ik 2 nachten achtermekaar en zonder drugs, zo verrot was ik nog nie eens had 't makkelijk nog langer kunnen maken :Yes:
Alweer 48 uur wakker!!!!!!!!! ZO FF PROBEREN TE SLAPEN whahahahahahhahahahaha!!!!!
Heb vaak weekenden door gehaald.. En gaan slapen als je pas
echt kan slapen.. Dag drna ben je nog een beetje moe..
Maar had voor de rest nergens last van!

ik slaap nooit in het weekend
regel 2-gij die slaapt in het weekend zult verbannen worden uit het pepgeloof!!!
:lijn::lijn::lijn:

Zou ik ook zegge, johan ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 14:07:
Zou ik ook zegge, johan

je schijft mijn naam fout! :D
Uitspraak van Sannie (L) Desley op woensdag 23 november 2005 om 09:50:
Heb vaak weekenden door gehaald.. En gaan slapen als je pas
echt kan slapen.. Dag drna ben je nog een beetje moe..
Maar had voor de rest nergens last van!

that's the spirit!

Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 28 november 2005 om 20:20:
that's the spirit!

jij kan het weten:D
prescher jij hebt t nie nodig:P jij bent van jezelf al hyper ;)

dat heb je helemaal goed...er stroomd gewoon pep door mijn bloed van nature...wat zullen veel PPT-ers jaloers zijn zeg:P

"vroeger" toen ik nog pep "gebruikte" was ik soms wel 3 of 4 dagen wakker dat was dan vorig jaar zomer en na een paar uurtjes slaap en wat te gegete te hebbe ging t wel weer :yes:
Lang wakker...

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:24:
Hoe voel je je dan?

ja euhhhh...VAAG!

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:33:
na een paar uurtjes slaap en wat te gegete te hebbe ging t wel wee

owja en dan was t weer ff slikke en dan weer door gaan :yes:
ma nu niet meer hoor :no:
laatste aanpassing
Tijdje trug lang wakker geweest:

Dinsdag 12.00u tot Vrijdag 6.00u, dusseeeh dat is 66 uurtjes.

Wel lekker :vaag: de laatste uurtjes natuurlijk :cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:53:
owja en dan was t weer ff slikke

En wa slikte je dan allemaal?

Uitspraak van Bartje!!! op maandag 28 november 2005 om 20:55:
En wa slikte je dan allemaal?

bommetjes voornamelek..ma ook pille

Werkzaam bij Bar27
zaterdagochtend tot zondagavond...

meestal rond 8 uur zondagavond dat de tweak-verschijnselen beginnen te komen :)
meestal vrijdag ochtend tot zondag avond een uur of 8..

heb 1 keer op maandag ochtend gedacht dat ik helemaal gek werd..

zag iedere keer flitsen op mijn werk.. de eerste keer dacht ik dat het iemand was met een foto toestel.. maja dat was het dus niet:P het ging de hele dag door.. en ik dacht echt dat er iets mis was..

kom ik aan het einde van de dag er achter dat het een kapotte lamp was die in me bril het geknipper weerkaatste:D:D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 00:28:
meestal rond 8 uur zondagavond dat de tweak-verschijnselen beginnen te komen

wat doe je dan op het partyflockforum? kun je beter naar het forum van http://www.tweakers.net gaan 8)
Uitspraak van Anastasia Beaverhausen op dinsdag 29 november 2005 om 00:38:
heb 1 keer op maandag ochtend gedacht dat ik helemaal gek werd..

heb ik ook altijd na een "zwaar" weekend... dan zit ik in een college en dan ben ik dus gewoon nog kei vaag :S. Mensen zien er raar uit, licht ziet er heel raar uit etc. etc.

maarja dat is ook wel grappig opzich :cheer:

Was er afgelopen vrijdag om 6 u s'ochtends uit en ging er op zondag op 5 u s'middags weer in..... = dus 59 uur!!!(wel met 'hulpmiddelen')
Was gister op werk alleen helemaal naar de klote dus da doen we ff tijdje niet meer...

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:17:
Uitspraak van Hc4l_Liin op woensdag 23 november 2005 om 14:07:
Zou ik ook zegge, johan

je schijft mijn naam fout!

Ik bedoel Johann, sorry :D
ben nu 4 dagen wakker voel me steeds beter

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 11:11:
Was gister op werk alleen helemaal naar de klote dus da doen we ff tijdje niet meer...

Een tijdje hoelang is dat bij jou :p
Ben nog steeds wakker 5dagen en voel me kip lekker als een kip van black en decker alleen werkende rolluiken niet meer mee

Ik ben al een keer 3 dagen wakker geweest
En voelde me hendig vaaggg...
haha..

xx

Uitspraak van Rooie Roy :woep: op woensdag 23 november 2005 om 09:29:
Alweer 48 uur wakker!!!!!!!!! ZO FF PROBEREN TE SLAPEN whahahahahahhahahahaha!!!!!

sterf alsjeblieft je houd het vast nog geen 6 uur uit zonder pep
ja das verschillend was gister om kwart over 8 s morgens thuis en da was gewoon door de peperderpep beter toch
zat gister tochwel op 60 uur zonder sleepie

maar ik was echt aan het eind vanme latijn en ben ik gistermiddag gaan pitten en vanacht goed geslapen
en nu voel ik me nu weer kiplekker!! b)

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:24:
Hoelang zijn jullie in een weekend gemiddeld achtermekaar wakker? Hoe voel je je dan?

das elke keer verschillend om mijn part zetten we een week door maja vaak niet zo verstandig!

heb ooit een keer op LAN party 39 uur praktisch continue liggen gamen. Kan niet goed omschrijven hoe je je voelt na zoiets maar je zit dan echt in een andere wereld en als je dan rondloopt in de realiteit voelt echt alles onecht aan , best freaky gevoel dus ik ben toen maar vlug wat gaan slapen :) .
kben een keer opgeweest van vrijdag 12.00 uur tot maandag 15.00 uur.
was egt gekke shit dan maak je egt vagte dinguh meej je bent net een zombie op het laatst.:)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:36:
39 uur praktisch continue liggen gamen.

ja dan zou ik ook psychotisch worden
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:36:
heb ooit een keer op LAN party 39 uur praktisch continue liggen gamen. Kan niet goed omschrijven hoe je je voelt na zoiets maar je zit dan echt in een andere wereld en als je dan rondloopt in de realiteit voelt echt alles onecht aan , best freaky gevoel dus ik ben toen maar vlug wat gaan slapen .

Lachen is dat man :P Toen ik vroeger nog naar LAN-parties ging, gingen we ook wel het hele weekend door (vrijdagavond tot zondagavond) op van die vage energydrinks. Het kutte vond ik altijd dat je na dat weekend zeg maar over je slaap heen bent en dus nog niet makkelijk in slaap valt.

... zit je dan met je kutkop :P

uhmm ff denken hoor ik ben nu vanaf vrijdagochtend 7 uur wakker, dus dat betekent dat ik over een kwartiertje op het punt aangekomen ben, dat ik 60 uur wakker ben :) en ik zal eerlijk zijn dat ik me nog helemaal niet gaar voel.. :D

ik ben nu alweer ruim 87 en een half uur onderweg, vanaf vrijdagochtend 7 uur :D :vaag: :speed:
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 22:41:
ik ben nu alweer ruim 87 en een half uur onderweg, vanaf vrijdagochtend 7 uur

tja tis dak naar stage moet elke dag, anders was ik misschien ook wel langer doorgegaan..
maarja ben nu wel beetje brak vant weekend..
puntje van me tong doet pijn en onderkant van me tong ook bij me piercing, en droge lippen enzo..
maarja krijg je ervan als je niet genoeg drinkt enzo en geen vitaminen binnenkrijgt..
geen behoefte aan om zoalng wakker te zijn. ik hou van mn bedje:)
ben nu 20 uurkes wakker
int weekend zijn wij euhhh meestal 3 daagies wakker.. en hoe we ons dan voelen... relaxed:cheer:
laatste aanpassing

ik ben nu precies 92 uur wakker, wat inhoud dat ik over 4 uur op de 96 uurtjes zit. Oftewel 4 dagen en 4 nachten, en ik ben nog steeds fitter dan fit :speed:
gij wit u eigen goed bezig te houden dan
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 16 januari 2006 om 23:30:
daarom moet je genoeg drinken

ja, maar als je totaal geen trek in drinken heb en alles (dus ook flesjes met drinken) eerst n half uur lang vast houd en dan ineens erachter komt dat je t nog vast heb en dan maar weer weg zet gaat t niet zo 1,2,3.. :P

Uitspraak van Busty. op maandag 16 januari 2006 om 23:34:
zuipen kreng!(6)

ey effe dimme jij he anders krijg je klappen met de zweep (6) :yes:
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op dinsdag 17 januari 2006 om 09:42:
ja, maar als je totaal geen trek in drinken heb en alles (dus ook flesjes met drinken) eerst n half uur lang vast houd en dan ineens erachter komt dat je t nog vast heb en dan maar weer weg zet gaat t niet zo 1,2,3..

vaagheid heerst op zo'n moment meestal :yes:
laatste aanpassing