ik vind 1 nachtje doorgaan meer dan genoeg. snap niet wat je ermee opschiet langer door te gaan. tenzij je naar 5days-off gaat of nature one ofzo. maar om nou een beetje kansloos paar nachten thuis te hange..
Uitspraak van Harder&Harder op zondag 14 augustus 2005 om 22:36:Snap niet dat er mensen zijn die dat voor hun plezier doen
ik wel want het is zo lekkrrrrr
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 18:30:Jah een meestal als ik dan wil slapen lukt het helemaal niet...nog mooier...
tsjaa als je voor het slapen nog wat inklapt slaap je ook niet he!!
50: Sla vrijdagnagt altijd over vanwege me werk.
Zaterdagnagt kom ik er ook niet vaak aan toe, maar dan zondag rond 19.00 moet ik egt gaan slapen. Denk dan constant dat er iets aan de hand is, begin allemaal dingen te vertellen of word heel chagerijnig. Vanuit me ooghoek zie ik allemaal mensen(schaduwen). En me gezicht he, heel me huid trouwens allemaal rood paarse vlekken en doen.
Pep ook, de tijd gaat stik snel; hou mezelf met van alles bezig en ja dan vergeet je weleens te gaan slapen.
Zaterdagnagt kom ik er ook niet vaak aan toe, maar dan zondag rond 19.00 moet ik egt gaan slapen. Denk dan constant dat er iets aan de hand is, begin allemaal dingen te vertellen of word heel chagerijnig. Vanuit me ooghoek zie ik allemaal mensen(schaduwen). En me gezicht he, heel me huid trouwens allemaal rood paarse vlekken en doen.
Pep ook, de tijd gaat stik snel; hou mezelf met van alles bezig en ja dan vergeet je weleens te gaan slapen.
clean wakkergebleven
60 uur
donderdagmiddag uit me bed gekropen rond 4 uur s'middags
dan donderdagnacht doorgegaan, vrijdagochtend van 9 tot 9 gewerkt, daarna uitgegaan, met paar maten van me naar huis gegaan wa gezopen, om 9 uur weer werken tot 5 uur en daarna naar een feest gegaan na da feest zondagochtend om 4 uur zag ik me bedje pas...
en dat allemaal clean...
dus zo ken het ook
60 uur
donderdagmiddag uit me bed gekropen rond 4 uur s'middags
dan donderdagnacht doorgegaan, vrijdagochtend van 9 tot 9 gewerkt, daarna uitgegaan, met paar maten van me naar huis gegaan wa gezopen, om 9 uur weer werken tot 5 uur en daarna naar een feest gegaan na da feest zondagochtend om 4 uur zag ik me bedje pas...
en dat allemaal clean...
dus zo ken het ook
Ben nu ook al een aantal uren wakker..
Zaterdadmorgen opgestaan, gewerkt tot 21.00 uur, toen ff op stap geweest, daarna naar een maat van me gegaan, daar tot 9 uur smorgens doorgehouden, was om 9.30 thuis, en toen weer gewerkt om 12 uur tot 20.00 uur..
Niet clean..
Zaterdadmorgen opgestaan, gewerkt tot 21.00 uur, toen ff op stap geweest, daarna naar een maat van me gegaan, daar tot 9 uur smorgens doorgehouden, was om 9.30 thuis, en toen weer gewerkt om 12 uur tot 20.00 uur..
Niet clean..
Ik ben ooit 91 uur aan een stuk wakker gebleven ZONDER drugs.
M'n ouders hadden toen een club en met carnaval waren de drukste dagen, 's avonds aan de bar staan, overdag poetsen...
Dan ben je na 3 dagen ook niet echt menselijk meer....
M'n ouders hadden toen een club en met carnaval waren de drukste dagen, 's avonds aan de bar staan, overdag poetsen...
Dan ben je na 3 dagen ook niet echt menselijk meer....

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)