Partyflock

Forumonderwerp · 789009

Hoelang zijn jullie in een weekend gemiddeld achtermekaar wakker? Hoe voel je je dan:D?

verdomme zeg ik ben nieteens lang op , en ben me een bosje gek aan het word.
alles vliegt in de ooghoeken heen en weer, de trap net op en af geweest en de tuin bekeken :S
En ik schrok me de klere vanwege een geluid die mn kat maakte, dan word t dus tijd
daar doe je het tog voor

koek koek
stelletje freaks :P

na 2 nachtjes niet slapen vindik het wel genoeg geweest...:|
trouwens:
zijn jullie niet vaak ziek dan met al die overgeslagen nachtjes??
ik vind 1 nachtje doorgaan meer dan genoeg. snap niet wat je ermee opschiet langer door te gaan. tenzij je naar 5days-off gaat of nature one ofzo. maar om nou een beetje kansloos paar nachten thuis te hange..

aardig gek half half geslapen vanacht en nu is het wel weer te doen hehe , kruip er maar eens vroeg in , tegen mn zin

Als ik naar een feestje ga is het altijd van zaterdagmorgen tot zondagnacht.. daarna ga ik standaard slapen want dan lukt het niet echt meer :P

Na de eerste dag = kaafrot en daarna ga je je steeds beter voelen. Ben 1 x doodziek geweest van 6 nachten wakker... maar met veel water drinken heb je daar volgens mij niet zon last van

NOu eens kijken wie het dit weekend het langst volhoud :P
praten jullie altijd zo in jullie slaap
ik ben nu al wakker sinds donderdag ochtend :)

gaat allemaal nog perfect hoor :)

Uitspraak van Likje M. op woensdag 10 augustus 2005 om 12:09:
trouwens:
zijn jullie niet vaak ziek dan met al die overgeslagen nachtjes??

ik niet

maar amfetamines doden een groot aantal schadelijke bacterieën, miss vandaar :p
zolang als t moet
Na 3 dagen voelde ik me zo F*cking beroerd,
doe ik echt niet meer, 2 dagen ok maar 3 is echt teveel!

Handen trilden nog harder als de gemidelde viborator,
Je denkt dingen te horen alles gaat in een waas an je voorbij.
Snap niet dat er mensen zijn die dat voor hun plezier doen :no:
Zieke leipo's :P
ehh... k vanaf vrijdagochtend...6uur tot zondagavond kwart over 11:P :bounce: hahah die week er na k was egt helemaal kapot:S:S maaja wel een super weekend gehad met illegal vibes outdoor:D:respect:

Uitspraak van Harder&Harder op zondag 14 augustus 2005 om 22:36:
Snap niet dat er mensen zijn die dat voor hun plezier doen

ik wel want het is zo lekkrrrrr
nou 1x 4 dagen doorgegaan maar toen keek ik naar het tapijt was het net of er 100000000 mieren rondrenden
kwam ik lekker thuis me moeder een broodje shoarma voor me gehaald...... vloog ie zo van me bord af
neuuu dat doe ik niet meer. een nachie doorhalen geen probleem maar meer ook niet

vanaf vrijdag tot dinsdag..
maar begon dinsdag wel helemaal gek te worden ineens
zag allemaal vlekken.. dacht dat ze op me af kwamen
en zag nog meer van die rare dingen
begon ook beetje te bibberen enzo
dus beter geen 4 dagen meer doorhalen :no:
1 of 2 nachtjes is wel te doen
vrydag tot maandagmiddag

Dat kan niet gezond zijn hoe lang sommige mensen hier wakker blijven joh...ben na 36 uur meestal zwaar naar de kloten...maarja I don't do drugs hè;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 17:35:
Dat kan niet gezond zijn hoe lang sommige mensen hier wakker blijven joh...ben na 36 uur meestal zwaar naar de kloten...maarja I don't do drugs hè

ik was vorige week 38 uur wakker en was zooo gaar, damn voelde me echt verrot

Jah een meestal als ik dan wil slapen lukt het helemaal niet...nog mooier...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 18:30:
Jah een meestal als ik dan wil slapen lukt het helemaal niet...nog mooier...

tsjaa als je voor het slapen nog wat inklapt slaap je ook niet he!! :P:P:P:P ;)

Doe ik ookniet

(Y) alleen maar beter hoor pik!!
sjees en dan n klok die naar mn gevoel steeds harder gaat tikken....en dan droom je n beetje, hoor je ineens muziek en ga je mee nurien, blijk je t te verzinnen :O echt vaag:D

Uitspraak van Busty. op woensdag 31 augustus 2005 om 18:45:
sjees en dan n klok die naar mn gevoel steeds harder gaat tikken....en dan droom je n beetje, hoor je ineens muziek en ga je mee nurien, blijk je t te verzinnen echt vaag

hoe bedoel je vaag!!! :vaag: :P

ben een keertje 4 dagen wakker geweest maar toen was ik ook echt wel kk vaag en half dood:P
ja haha en dat van pep :P

Uitspraak van Busty. op woensdag 31 augustus 2005 om 18:59:
ja haha en dat van pep

Zonder drugs kun je ook lang wakker blijven ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 14:40:
Zonder drugs kun je ook lang wakker blijven

indd :jaja:

eerst zolang mogelijk zonder, endan aande pep (Y)

bespaart je een hoop pep

Afgelopen weekend niet geslapen... Op camping geweest en flink liggen peppen. Zondag ff gaan zwemmen en in de sauna.

ik zeg je dat helpt echt goed !!!

daarna lekker gezeten met een pilsje erbij alsof ik gewoon geslapen had dat weekend :)

:gaaP:

50: Sla vrijdagnagt altijd over vanwege me werk.

Zaterdagnagt kom ik er ook niet vaak aan toe, maar dan zondag rond 19.00 moet ik egt gaan slapen. Denk dan constant dat er iets aan de hand is, begin allemaal dingen te vertellen of word heel chagerijnig. Vanuit me ooghoek zie ik allemaal mensen(schaduwen). En me gezicht he, heel me huid trouwens allemaal rood paarse vlekken en doen.

Pep ook, de tijd gaat stik snel; hou mezelf met van alles bezig en ja dan vergeet je weleens te gaan slapen.

Dat ligt er toch alleen maar aan of je gebruikt of niet..!!
laatste aanpassing
clean wakkergebleven
60 uur

donderdagmiddag uit me bed gekropen rond 4 uur s'middags
dan donderdagnacht doorgegaan, vrijdagochtend van 9 tot 9 gewerkt, daarna uitgegaan, met paar maten van me naar huis gegaan wa gezopen, om 9 uur weer werken tot 5 uur en daarna naar een feest gegaan na da feest zondagochtend om 4 uur zag ik me bedje pas...

en dat allemaal clean...
dus zo ken het ook :P

60 uur!!! Tering joh! Dan zag je ze op t eind ookwel flitsen ofnie...

Wooww!! Hoe zag jij eruit na die 60 uur? Heb je niet iets van foto's ofzow!:P
Nou 2 nachten niet slapen vind ik genoeg!! Maar je moet veel drinken en als je t kan ook proberen te eten..dat scheelt ook al een hoop;)!!

jah zeker weten, vooral eten is belangrijk want anders word je helemaal slappppp
nee joh dat is juist wreed als je t hele weekend nix vreet...je wordt er alleen maar gestoorder van,vooral als je ook an de capsules zit in plaats van alleen maar snuiven

hmm nou ik lag er vanochtend om half 11 eindelijk in nadat ik er de dag ervoor om 06.00 opgestaan was. Vind het toch wel flink vanmezelf:P Gebruik helemaal geen drugs hè...alleen blowen 8)
vanaf donderdag tot zondag ben net thuus tereur aan u geheurrr!!!!
Ben nu ook al een aantal uren wakker..
Zaterdadmorgen opgestaan, gewerkt tot 21.00 uur, toen ff op stap geweest, daarna naar een maat van me gegaan, daar tot 9 uur smorgens doorgehouden, was om 9.30 thuis, en toen weer gewerkt om 12 uur tot 20.00 uur..

Niet clean..:(
Zaterdag ochtend om half 8 opgestaan voor me werk. 's avonds techno feestje in woerden :lijn:
Vanavond maar eens wat slaap inhalen.
Ik ben ooit 91 uur aan een stuk wakker gebleven ZONDER drugs.
M'n ouders hadden toen een club en met carnaval waren de drukste dagen, 's avonds aan de bar staan, overdag poetsen...

Dan ben je na 3 dagen ook niet echt menselijk meer....

Nou en ik een keer 30 uur, op vakantie..Gebruik niet ofzo. maar was savonds echt teering moe en helemaal slap man. Doe k ook niet meer. :P