Partyflock

Forumonderwerp · 788855

Zijn er hier mensen die na een weekend doorgaan maandags op het werk ook nog snuiven?
werk???? was dat???:P
speed tuurlijk;):P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 16:59:
Heb wel eens een peppil gehad op vrijdagavond, hele avond niks van gemerkt, totdat ik zaterdagochtends wakker werd en aan het werk moest bij de post. Woeiiii, wat was ik snel klaar .

Moet je trots op weze...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 11:02:
Moet je trots op weze...

en waarom zou je er niet trots op mogen wezen als je snel klaar bent met je werk?
of heb je nog nooit gewerkt en kan je hier niet over oordelen?
miljoenen mensen drinken koffie voor hun werk en als die zeggen dat ze snel klaar zijn die dag is het wel ok :s

:frusty:

ik vind dat je er best trots op mag wezen (Y)
heb het een keer gedaan
ik werk altijd savonds
en ik zat smiddags al een de pep en toen vroegen ze of ik een avondje wou werken
je hoorde niemand klagen

Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op woensdag 13 juli 2005 om 14:30:
en waarom zou je er niet trots op mogen wezen als je snel klaar bent met je werk?
of heb je nog nooit gewerkt en kan je hier niet over oordelen?
miljoenen mensen drinken koffie voor hun werk en als die zeggen dat ze snel klaar zijn die dag is het wel ok

ik vind dat je er best trots op mag wezen

Waar bemoei jij je mee, dat is iets tussen mij en mijn vriend ok? En ik heb liever dat ie van dat soort troep afblijft, dus dat zijn totaal jouw zaken niet...

En begin eerst bij je zelf, ik werk 5 tot 6 dagen in de week, dus zou mischien beter weten wat werk is, en heb die troep niet nodig, mischien moet jij ervoor zorgen dat je je slaap op tijd krijgt, zuurtje....

snuiven op je werk is junkie style(Y)