Mijn vriendin (inmiddels mijn ex dus) heeft tijdens haar vakantie in Turkije met een turkse jongen van daar gezoend. Kan gebeuren zou je zeggen, als je de achtergrond van onze relatie zou weten. Maar er is alleen 1 ding waar ik totaal niet met mn hoofd bij kan. Ze wil terug! Naar hem. Ik heb haar uitgelegd hoe alles daar in zijn werk gaat. Ik heb dit soort verhalen al van vele Nederlandse en Turkse meisjes gehoord, ik heb het zelfs van die jongens zelf gehoord. En om het nog sterker te maken, zelfs ouders van meisjes en meisjes zelf hebben het bij mij geprobeerd. Het gaat meestal of om geld of om een paspoort. En ik heb mijn ex echt op verschillende manieren proberen uit te leggen, maar het wil niet doordringen. Ze wil en zal teruggaan. Zo fucking naief gewoon. Ik begrijp het niet. Of zie ik dat verkeerd en denken jullie daar anders over?
Haar moeder vindt alles best zolang ze maar terugkomt.
Die is haar blijkbaar liever kwijt dan rijk
Je hebt haar al gewaarschuwd
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 21:28:Ik denk precies zoals jij!
Toevallig ken ik ook iemand waarbij het is gebeurd: vakantieliefde --> terug en zwanger --> terug en getrouwd -->terug en daar gaan wonen met kind --> alles afgetroggeld en bedreigd en nu is ze weer thuis; zonder geld, zonder liefde, mèt een kind.
Heel naar dus
Dit is dus precies waar ik ontzettend bang voor ben.......
Uitspraak van Dubbel Fun op zaterdag 25 juni 2005 om 23:14:Haar moeder vindt alles best zolang ze maar terugkomt.
Die is haar blijkbaar liever kwijt dan rijk
Tjah, die is ook niet echt bijster slim
Uitspraak van whitekiller op woensdag 6 juli 2005 om 15:26:Rintje, laat dat meisje lekker gaan naar Turkije!
Waarom zou je je zo bekommeren om zo een dom wicht?
Neem liever een intelligente vriendin!
Dat ga ik ook doen, maar eerst ff van mn vrijgezellen leven genieten
sja..liefde maakt blind zullen we maar zeggen..