Partyflock
 
Forumonderwerp · 787980
­ Nederland
 
http://php.spaarbeleg.nl/?page=babynamen&sub=queryoccurance

Doet ie het niet, ga naar http://babynamen.spaarbeleg.nl/ dan in de linkerkolom naar : hoe uniek is uw naam?



{ Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Ingrid gekregen hebben. }

Omschrijving: Scandinavische naam, uit Ing(wio), de naam van een Germaanse god, en -frid "mooi". Een beroemde naamdraagster is de Zweedse actrice Ingrid Bergman (1915-1982).
Herkomst: Scandinavisch Zweeds Germaans
De origineelste :[

Griekse naam met de betekenis "de afweerder van de mannen, de beschermer". Een bekende naamdrager is Alexander de Grote (356-323 voor Christus).

ik ben in ieder geval hetero! B)
laatste aanpassing
 
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 86 meisjes geboren die de naam Kim gekregen hebben.
laatste aanpassing
 
whehehe :P:P
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 15 jongens

Best goed. (Y)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 9 jongens geboren die de naam Melvin gekregen hebben.


Omschrijving: Engelse en Schotse naam, afgeleid van een Schotse achternaam, uit de plaatsnaam Mallaville.
Herkomst: Engels Schots
laatste aanpassing
 
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 139 jongens geboren die de naam Lars gekregen hebben.

pff...na-apert :/
laatste aanpassing
 
haha
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 meisjes geboren die de naam Pascalle gekregen hebben.

Vrouwelijke vorm van Pascal.

Omschrijving: Franse vorm van Paschalis, een Latijnse afleiding van Aramees pascha "Pasen". De betekenis van de naam is "geboren op paasdag". Ook wel als meisjesnaam gegeven.
Herkomst: Frans Latijns Aramees

5 maar in een heel jaar? :o

weinig zeg
laatste aanpassing
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Alice gekregen hebben.

best orgineel :P
 
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 10 meisjes geboren die de naam Kimberley gekregen hebben.


;)
ff kijken wel er meer waren:D
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Didi gekregen hebben.

:respect:
 
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 jongens geboren die de naam Anouar gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 7 meisjes geboren die de naam Linda gekregen hebben.

Weinig.. had er al 3 in m'n klas zitten vroeger..
 
:o
laatste aanpassing
 
Denk alleen dat het niet klopt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 14:42:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 7 meisjes geboren die de naam Linda gekregen hebben.

Weinig.. had er al 3 in m'n klas zitten vroeger..

Linda 7 keer :vaag:

Dit klopt voor geen ene moer.
laatste aanpassing
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 104 meisjes geboren die de naam Lotte gekregen hebben.



Totaal NIET uniek dus... :/
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Silvia gekregen hebben.

best uniek dus ;)
 
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 16 meisjes geboren die de naam Joyce gekregen hebben.



B) niet veel Joyce meer B)
 
Oorspronkelijk een plaatsnaam, daarna achternaam. Uit Cynebald"s leah, een oude Engelse persoonsnaam gecombineerd met leah "open plaats in het bos". Als voornaam in gebruik gekomen door de stad Kimberley in Zuid-Afrika. Deze stad werd bekend in de Boerenoorlog. De naam raakte op de achtergrond, maar kwam circa 1950 als meisjesnaam weer op in de VS, veelal verkort tot Kim.
als ik een meisje was had ik wel een orginele naam,

74 jochies heten nu ook jasper, goed voorbeeld doet volgen hé

;-)
mijn naam is niet gevonden :S gek he met zo n aparte naam ;p
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 14:42:
Linda 7 keer

Dit klopt voor geen ene moer.laatste aanpassing 23 juni 2005 14:43

Geloof er ook niks van.. kan nooit :no: soms lijkt het of de halve wereld linda heet..
10 maar, valt mee.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 93 jongens geboren die de naam Rick gekregen hebben.

Ook niet echt uniek dus... had ik ook niet verwacht trouwens ;)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 86 meisjes geboren die de naam Kim gekregen hebben.


O:)
Hoe uniek is uw naam?
De naam Gmx is niet gevonden als jongensnaam.

Hehe, wist wel dat ie origineel was
Betekenis van Dinie
Naam: Dinie
Geslacht: V
Verwijzing:
Omschrijving:
Herkomst:
Aantal: 0 meisjes


Haha nou das dan lekker.. ze weten NIETS van me!!
(misscien maar beter ook)
 
Bij mij ook maar 5
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Nadja gekregen hebben.



jaja mijn naam is uniek 8)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Mathijn gekregen hebben.

THERE CAN BE ONLY ONE !!! ;D


I'm the one and only ;P
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Franske gekregen hebben.

:D
Ook mijn naam is niet gevonden!! gehehe!! Ik heb ook nooit last vanhet feit dat ik mezelf aan mezelf voorstel...
er klopt geen zak van man... mijn naam 50 keer.. ga toch weg!

wat een kut-topic :[
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 13 jongens geboren die de naam Jurgen gekregen hebben.

8)

best origineel dus :D:D
wat een boutsite zeg. :@

kan nergens wat over me naam vinden :(
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Clemens gekregen hebben.

Had niet anders verw8;P
laatste aanpassing
Geen een!!! :D
En ik heb voor de zekerheid toch ook maar even bij de jongens gekeken, en daar dus ook niet!
Mijn naam is dus ERG origineel :P
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 102 jongens geboren die de naam Nick gekregen hebben.

Naam: Nicolaas
Geslacht: M
Verwijzing:
Omschrijving: Van Grieks nikè "overwinning" en laos "volk", de naam betekent dus "overwinnaar met (of van) het volk". Zijn populariteit kreeg de naam door Sint Nicolaas, bisschop van Myra in het zuidwesten van Klein-Azië (gestorven circa 350). Hij is de patroon van de schoolkinderen en van de zeelieden en vissers.
Herkomst: Nederlands Grieks
 
Hoe uniek is uw naam?
De naam Denise-Kim is niet gevonden als meisjesnaam.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Gaby gekregen hebben.


Was te verwachten denk ik.
= De naam Arjan de stampkikker is niet gevonden als jongensnaam. =

Yeahhhh ik ben ook zo origineel :P
Artiest {SHOWLIST artist 24541, 44425}
jah slaat nergens op...

jan: 19x
kees: 10x
piet: 0x

dus betekend het als je piet heet dat je dan een originele naam hebt?? :S


mijn naam, tim: 137 X
 
Uitspraak van .::Caribou::. op donderdag 23 juni 2005 om 14:49:
Geen een!!!
En ik heb voor de zekerheid toch ook maar even bij de jongens gekeken, en daar dus ook niet!
Mijn naam is dus ERG origineel

Ik ken wel Randys anders.
 
Naam: Anouar
Geslacht: M
Verwijzing:
Omschrijving: Arabische naam met de betekenis ‘schitterend, helder’.
Herkomst: Arabisch
Aantal: 3 jongens



Het had iets met de zon/hemel ofzo te maken, ze zitten in de buurt
indd.... Ing, dit is dus helemaal niks heh :9
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 45 meisjes geboren die de naam Daphne gekregen hebben.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 14:44:
Geloof er ook niks van.. kan nooit soms lijkt het of de halve wereld linda heet..

ja, maar het is maar van 1 jaar!Onder de babies, de helft is M, dus die vallen al af....
En die vage namen zijn tegenwoordig populairder
joh, er klopt gewoon geen zak van en ben nou eens niet zo eigenwijs :[

het klopt gewoon niet!
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Annemiek gekregen hebben.

1 dus :)
 
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 23 juni 2005 om 14:53:
joh, er klopt gewoon geen zak van en ben nou eens niet zo eigenwijs

het klopt gewoon niet!

ga werken joh :@