Partyflock
 
Forumonderwerp · 785787
­ Nederland
Via een kennis gehoord dat impulz behoorlijk wordt ingekrompen i.p.v. 25000 beschikbare kaarten zijn er nog geen 10000 verkocht. Deze kennis werkt bij een bedrijf die het licht daar verzorgd en het schijnt dat de plannen en stuk worden omgegooid.

achja een klein feestje is natuurlijk ook leuk nu maar hopen dat ze niet te veel bezuinigen.
 
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 22 juni 2005 om 10:10:
onweersbuien weg blijven

Die blijfen weg!!! ik ga de zonnedans doen!!
 
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 22 juni 2005 om 10:18:
ja, lekker tussen die bomen ook...

Ik ga gewoon achter jou staan!!! weet ik zeker dat ze eerst jou raken!! (6)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 10:18:
Die blijfen weg!!! ik ga de zonnedans doen!!

Ik doe met je mee! :P
Die link werkt niet meer volgens mij, heb gister geprobeerd met als antwoord 4, dat zal wel fout geweest zijn dan!
 
moet je da vraag 'lezen'
 
Ofniet 4 impulzen dit jaar~!!~zou niet goed zijn... denk na
 
Ik heb er zin innnnnn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 10:23:
Ik ga gewoon achter jou staan!!! weet ik zeker dat ze eerst jou raken!!

wahahaha, jij kan achter iedereen gaan staan en dan word je niet geraakt! ;)
 
heb er ook in ene zin an.. heel raar:o
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 10:08:
op die site van 538 staat toch ECHT dat de vorige 3(!!!!) edities een knaller waren....mja boeie ook

Ja dat kan toch??
Tja misschien zijn heel veel mensen hierdoor misleid. Er staat dat de voorgaande 3 edities massaal werden bezocht. Dat zou dus kunnen betekenen dat de 1ste editie niet druk was. Staat alleen nergens dat de voorgaande 3 ook de ENIGE 3 edities waren.

Er zijn nu ook al 10 edities van Dancevalley geweest. Maar als er staat dat de vorige 3 edities massaal werden bezocht betekent dat toch niet meteen dat er nog maar 3 edities van Dancevalley zijn geweest ;)
Heb nog niks gehoord, misschien hebben ze al genoeg kaartjes weggegeven.....
Ben ook niet gebeld :(
ik hoef ook echt niey naar impulz! als 3x geweest.
Vorig jaar ook gratis en het is voor mij ( kom uit den haag)echt ver reizen..
De kaartjes zijn net aangetekend hier bezorgd :jaja:
Uitspraak van Harold op donderdag 23 juni 2005 om 11:12:
De kaartjes zijn net aangetekend hier bezorgd

Had je meegedaan aan prijsvraag?? Zo ja welke en wanneer? :)
Uitspraak van Verdine op donderdag 23 juni 2005 om 11:19:
Had je meegedaan aan prijsvraag?? Zo ja welke en wanneer?

Ja, aan die van Radio 538 met als antwoord 'vierde keer' ;)
ok ik wil wel is weten hoeveel kaarten er nu verkocht zijn voo impulz
kan het namelijk nergesn vinden :S
Uitspraak van Lennart! op donderdag 23 juni 2005 om 10:03:
Vorig jaar ook gratis en het is voor mij ( kom uit den haag)echt ver reizen..

kom ook uit die buurt, valt toch wel mee?? anderhalf uur ofzo maar!
 
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 23 juni 2005 om 12:14:
kom ook uit die buurt, valt toch wel mee?? anderhalf uur ofzo maar!

Ik kom uit zaandam.... Voor zo een top-feest ga ik wel drie uur in de auto zitten!!
ik had ook meegedaan. maandagavond gemaild 5x. dinsdag gebeld dak kaartjes had gewonnen en vandaag gekregen met de post :)!
 
Eeehm...als ik dat gvd had geweten had ik mijn kaartjes niet gekocht..lekkere actie weer :S

Btw..de poema/panter is gesignaleerd in een bos bij apeldoorn. Zal wat zijn als dat beest bij impulz gaat rondlopen...Man ik zie die poema!! Uhuh..tuurlijk, neem nog wat :D
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 13:53:
poema/panter is gesignaleerd in een bos bij apeldoorn

tha partycat!!
Bussloo ligt aan de andere kant van de a50, dus geen vrees dat de poema een bezoekje komt brengen.
 
Toch jammer, ik had wel een pelsje willen hebben :yes:
Ik ben net even op de mountainbike langs het terrein gefietst. Het ziet er allemaal goed uit (Y)
 
Uitspraak van Harold op donderdag 23 juni 2005 om 15:00:
Ik ben net even op de mountainbike langs het terrein gefietst. Het ziet er allemaal goed uit

:-o pas je op voor de kittycat?? neem hem anders ff voor me mee...Staat mooi bij me bank B-)
 
De opbouwfoto's staan ook op de site van UDC...met een reuzenrad zelfs!!! :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 15:08:
met een reuzenrad zelfs

dat was er met mysteryland ook
...met een reuzenrad zelfs!!

*kucht iets over romantisch zoenen met vriendin bovenin reuzenrad*
 
Ze mogen me wel in de gaten houden als ik in het reuzenrad zit :vaag:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 15:07:
pas je op voor de kittycat?? neem hem anders ff voor me mee...Staat mooi bij me bank

Ik heb de kittycat niet gezien. Wel een behoorlijk zware vrouw in een tijgerbadpak. Dat lijkt er toch op? Maar voordat ik die gevangen heb.. ;)
KAarten vielen net door de brievenbus :D
 
Wow, die fotos van de opbouw zijn echt zoooo gaaf:D:D
Impulz is echt (h)!
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 13:17:
Ik kom uit zaandam.... Voor zo een top-feest ga ik wel drie uur in de auto zitten!!

En wij uit Arnhem moeten elke week minimaal een uur in de auto om naar Amsterdam/zaandam te gaan...

Nu is het lekker om de hoek, alleen bij Apeldoorn keer rechtsaf en we zijn der!
kehb ook al aantal keren meegedaan,maar nog nix gewonnen.Wel net n mail gekregen dat ik voor generations of hardcore gewonnen heb,errug vaag,kheb daar niet eens aan meegedaan.
 
helaas nix gewonnen :(
 
snap ik niet, en of t verhaal waar is is een 2e...iedereen hoort t via een kennis van een vriend van een oom die weer een nichtje is van pamela anderson en dat nichtje heeft verkering met de zoon van... ook ik draaf door O:)

Line up is wel vetjes en bevat aparte namen Uberdruck & Derb en verder topnamen als Marco V enzo, moet wel leuk feestje worden (y)
 
vaag..onder de naam 'doe me die kaarten' ook niets gewonnen
Ik denk dat het niet eens zozeer te maken heeft met dat de economie slechter loopt ofzo. Impulz is toch, samen met Decibel, het enige nachtfestival nog tegenwoordig.

Wat ik denk dat het probleem is, is dat UDC in 2002 echt met gratis kaarten heeft lopen smijten. Dat was abnormaal wat daar toen gebeurde. Mensen die wel een kaartje hadden gekocht voelden zich genaaid en de anderen dachten "he lekker makkelijk zo". Volgens mij is toen echt de trend gezet dat mensen gewoon helemaal tot het einde wachten met kaarten kopen in de hoop dat ze nog gratis kaarten krijgen.

Daarbij speelt met zulke feesten het weer ook nog eens een grote rol. Zeker omdat het toch 's nachts is, altijd effe afwachten of het niet heel erg afkoelt of kloteweer is ofzo.


Het lijkt erop alsof UDC zichzelf de strop heeft omgehangen m.b.t. Impulz. Mensen betalen het gewoon niet meer. WQat ik dan were niet begrijp is dat ze, na een ook al tegenvallend bezoekersaantal vorig jaar, niet gewoon direct besluiten dat feest in te krimpen en het op te zetten voor 15.000 man.

Beter ga je weer wat meer terug naar de basis en verkoop je een feest uit voor de helft van de bezoekers, als dat je zo groot blijft inzetten en uiteindelijk dus met ene half leeg terrein zit.
Wellicht schept onderstaand artikel wat meer duidelijkheid omtrent het aantal verkochte kaarten voor Impulz.

Bussloo klaar voor ‘intiem’ Impulz
van een onzer verslaggevers


24 JUNI 2005 - BUSSLOO - Impulz Outdoor, het nachtelijk dansfestival bij recreatieplas Bussloo trekt komend weekeinde naar verwachting zo’n 10. 000 bezoekers. Het feest is haast intiem te noemen in vergelijking met de 20.000 die twee jaar geleden op het dansfeest afkwamen.

De schatting van 10.000 komt van de zijde van de gemeente en politie en is gebaseerd op het aantal verkochte kaarten in de voorverkoop. Organisator UDC die het feest heeft afgestemd op 25.000 bezoekers rekent op minimaal 15.000 bezoekers, afhankelijk van het weer.

Bron: De Stentor / Deventer Dagblad
 
het word vast :hug:
ach, het kan mij niet zoveel schelen hoeveel mensen er komen. Ik vind 10.000 eigenlijk ook prima, des te meer ruimte heb je om lekker te dansen :)
Als er maar goede muziek gedraaid wordt en een leuke sfeer hangt! :bounce:
Het terrein is behoorlijk kleiner dan voorgaande jaren. Ze houden met de opbouw dus al rekening met het feit dat er veel minder bezoekers komen.
Heeft er iemand nog goedkoop impulz kaarten, omgeving Deventer?
laatste aanpassing
Ben benieuwd....intiemer is wel veel leuker. Kijk maar naar de laatste Extrema Outdoor...dat was gewoon te vol....dus ik vind het ook niet erg als er 'maar' 15.000 man rondloopt.
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 24 juni 2005 om 00:08:
mpulz is toch, samen met Decibel, het enige nachtfestival nog tegenwoordig.

Decibel is dit jaar ook overdag ;)
Nightmare outdoor was ook 's nachts
Uitspraak van Bada Bing! op vrijdag 24 juni 2005 om 09:53:
Heeft er iemand nog goedkoop impulz kaarten, omgeving Deventer?

Ik zal ff voor je rondvragen, maar ik denk het niet eerlijk gezegd.
Ik heb ook gewonnen :D. Ga er morgen dus ook heen :)

Via Fresh FM (ze zenden het trouwens vanavond pas uit)