Partyflock
 
Forumonderwerp · 785787
­ Nederland
Via een kennis gehoord dat impulz behoorlijk wordt ingekrompen i.p.v. 25000 beschikbare kaarten zijn er nog geen 10000 verkocht. Deze kennis werkt bij een bedrijf die het licht daar verzorgd en het schijnt dat de plannen en stuk worden omgegooid.

achja een klein feestje is natuurlijk ook leuk nu maar hopen dat ze niet te veel bezuinigen.
Uitspraak van Bada Bing! op vrijdag 17 juni 2005 om 11:43:
Stedendriehoek

Ik heb meegedaan vanaf tien verschillende adressen en helemaal niets gewonnen :\
 
wat een geouwehoer: iedereen loopt altijd te aarsen dat er geen nachtfestivals meer zijn. is er eindelijk nog een, gaan we de boel weer afzeiken...we weten niet wat we willen he??? >>> ben igg zker aanwezig
Even een offtopic vraagje...


Zijn ze streng bij impulz met leeftijdscontrole? Ik neem nl mijn 17jarige zusje mee :s
Ik heb gewoon kaarten! Ik heb 1 x meegedaan aan de prijsvraag op de Impulz site, maar niet gewonnen. Toen maar kaarten gekocht net als mijn maten.

Zo'n backstage tour winnen lijkt me wel fantastisch. Ben wel benieuwd hoe dat in zijn werking gaat allemaal.

@ evelievie: Ik zou me geen zorgen maken, als ze er 18 uitziet dan is er geen probleem. 1 van ons is 17 en die komt er ook overal in :D
Als het goed is kan ik sowieso backstage :P
Als het goed is kan ik sowieso backstage :P

Mazzelpik..waarom dan eigelijk?
Uitspraak van Jay Kay op vrijdag 17 juni 2005 om 17:29:
Mazzelpik..waarom dan eigelijk?

Omdat ik als pers aanwezig ben :)

Ik ben trouwens net langs het terrein gereden en het Impulz gedeelte is door middel van hekken afgezet.
 
ik ben zeker van de partij lekker knallen
laatste aanpassing
Uitspraak van Harold op vrijdag 17 juni 2005 om 18:22:
Omdat ik als pers aanwezig ben

Krijg je via de "perskanalen" info over het bezoekersaantal?
Uitspraak van Peter_730 op vrijdag 17 juni 2005 om 19:41:
Krijg je via de "perskanalen" info over het bezoekersaantal?

Dat is wel de bedoeling, aangezien ik het in mijn reportage ga meenemen ;)
ik ga ook maar journalist worden :yes:
welke krant/blad/site ben je dan?
Uitspraak van Jay Kay op vrijdag 17 juni 2005 om 23:31:
ik ga ook maar journalist worden
welke krant/blad/site ben je dan?

Ik ga van de zomer werken voor de lokale kabelkrant in Deventer ;) Dat is slechts als baantje voor in de vakantie. Maar wel leuk om verslag te doen van Impulz.
Uitspraak van Bada Bing! op donderdag 16 juni 2005 om 22:37:
Die keer met Underworld, 30000.

Underworld was echt geweldig. Volgens mij is dat idd de enige keer dat het enigszins uitverkocht raakte...
Uitspraak van Willow78 op zaterdag 18 juni 2005 om 11:47:
Underworld was echt geweldig. Volgens mij is dat idd de enige keer dat het enigszins uitverkocht raakte...

Klopt, daarvoor en daarna hebben ze niet uitverkocht.
Uitspraak van Harold op zaterdag 18 juni 2005 om 18:09:
Klopt, daarvoor en daarna hebben ze niet uitverkocht.

Idd...de toen werd er iig wel met vrijkaarten gesmeten :p Opzich is dat nog niezo verkeerd, de mensen die er heengaan drinken ook dus verdienen ze er iig nog íets aan :)

Maar pffff :s 10.000 is wel erg weinig? :s
 
Ach zal wel goed komen! :jaja:
In de laaste week zullen ook nog wel erg veel kaarten verkocht worden!
Heb er zeker veel zin in,tijd geleden dat ik een nachtfestival heb meegemaakt!
 
Leukste feestje van het jaar!!!!!!!
ga voor de 3de keer, vond het vorig jaar super! (Y)
ik draai al 2 jaar voor udc en dit wordt m'n 2e impulz (ik draaide vorig jaar bij de dance valley busjes en dit jaar weer en 10 uur solo) ik heb dus echt inside info.
zols jullie weten is dit het enige feest s'nachts en daarom komen er echt wel genoeg bezoekers. de reden dat de voorverkoop slecht loopt is de volgende:al 2 jaar loopt de v.v.k. van alle organisaties slecht dus ook id&t enz. al zeggen ze dat sensation binnen no time was uitverkocht,niet waar dus!!!(vraag me maar en ik leg het je uit)Dit komt door de slechte economie en een overkill aan festivals.mensen wachten tot ze zien of het mooi weer wordt.
er is idd 1 area weg nl de club:reden iedereen dacht dat de club bij mij was en ik zal jullie niet te kort doen haha.Verder is het groter als vorig jaar (2 mainstages)zie de flyer. kortom impulz wordt 1 van de vetste zeker als dj
 
Geloof best dat het het al twee jaar minder gaat..Maar dat van Sensation vind ik een beetje vreemd verhaal..Zou raar zijn, als ze gaan roepen dat Sensation is uitverkocht terwijl er genoeg kaarten nog zijn...:/
Uitspraak van actief op zondag 19 juni 2005 om 10:25:
Maar dat van Sensation vind ik een beetje vreemd verhaal..Zou raar zijn, als ze gaan roepen dat Sensation is uitverkocht terwijl er genoeg kaarten nog zijn...

Inderdaad. Je kunt toch ook geen kaarten meer kopen voor Sensation? Dan is het toch uitverkocht neem ik aan?
 
Hoop niet dat ze 15.000 kaarten gaan weggeven, dan is er weer een publiek wat alleen komt omdat het gratis is en dat is meestal niet de partypeople waar je op hoopt, maar eerder de boerkes die ook es een keertje naar een housefeest gaan.
 
Komt vast wel goed..Dat ze maar 10.000 kaarten hebben verkocht is toch ook maar een gerucht?? Valt misschien nog wel mee..
 
Bij luna zat het ook vol met tmf publiek, veel hadden het kaartje gratis gekregen bij aankoop van een ander feest.

Oke, het feest zelf was ook niet geweldig (verre van dat), maar het publiek was toch wel *opvallend* te noemen.
 
Ik ben het wel met je eens dat als er veel kaartjes worden weg gegeven dat dat de sfeer niet echt ten goede komt..Dan krijg je veel mensen die zomaar ff komen kijken en dat is niet zo leuk idd..
Ik hoop toch nog steeds dat ik een kaartje ergens win en ik ga dan in ieder geval nog steeds gewoon los :)
Heeft misschien ook wel met het soort feest te maken..Luna is heel bekend, ook onder tmf kijkers..Veel dj's die op impulz staan zeggen veel mensen niks. Denk dat de gemiddelde tmf kijker bijv. nooit van Kevin Saunderson of James Ruskin heeft gehoord...Nu ik het er zo over heb, heb ik eigenlijk toch wel zin..Staan echt wel leuke namen. Het voordeel is, ik hoef me niet te gaan haasten met kaartjes kopen als ik niet win, dat zou zaterdag ook nog kunnen :)
 
De gemiddelde tmf kijker boeit die namen ook niet zoveel, maar vind het gewoon leuk om es gratis zoiets mee te maken.
maakt me allemaal niet zoveel uit wie er komen (tmf mensen of niet)...

Wij gaan met een super gezellige groep... Dj's zijn goed, IK VERMAAK ME WEL..!! :bounce:
ja die daklozen krantjes raak je aan de straat stenen nie kwijt...............impulz!!! impulz..................???
zeker relax dat er weer een Dance Valley busje staat! werd zeker goed gedraaid daar vorig jaar :yes:
Denk dat deze week nog aardig wat kaarten verkocht gaan worden!

Vooral als het goed weer blijft.
Uitspraak van TechnoBluffy op zondag 19 juni 2005 om 18:14:
zeker relax dat er weer een Dance Valley busje staat! werd zeker goed gedraaid daar vorig jaar

:yes:
echt wel!
 
Heb net 4 kaartjes gewonnen, terwijl het een actie voor 2 kaarten was.. Duidelijk dat het niet zo best loopt. Wilde sowieso graag naar Impulz Outdoor, t wordt mijn vierde, maar omdat mn portomonnee het niet toeliet had ik nog geen kaartje. Dit komt dus zeer goed uit!
 
Ik ga zeker heen!!

Impulzzzz is echt top!! die sfeer is echt top omdat het tot in de vroege uurtje's buiten is!!!

:bounce: het weer word ook top heb ik gehoord!!!
Volgens het KNMI overdag 23 graden. Hopelijk koelt het 's nachts niet heel erg af. Zolang het droog blijft, is het goed te doen. Bij regen is het een stuk minder.
 
Uitspraak van Harold op zondag 19 juni 2005 om 11:28:
Inderdaad. Je kunt toch ook geen kaarten meer kopen voor Sensation? Dan is het toch uitverkocht neem ik aan?

hoorden van mensen die ik ken dat alles voor sensation white al via internet verkocht was. De sigarenboeren en cd winkels bij ons hebben geen eens kaarten binnen gekregen :-S
 
Heeft er nog iemand 2 impulz kaarten over? Heb geen zin om voor zo´n feest de volle pond te betalen.
 
Impulz is veel leuker dan sensation....:bounce:

Beetje raar volk op sensation...allemaal een jaartje of 16...
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 10:29:
Impulz is veel leuker dan sensation....

Beetje raar volk op sensation...allemaal een jaartje of 16...

Klopt. Die keer dat ik op Sensation was, heb ik een grote vechtpartij van dichtbij meegemaakt. De beveiliging werd in de bovenring van de Arena achterna gezeten door een groep 'hooligans'. :no:
 
ik kan alleen maar op impulz.nl een prijsvraag vinden...en die van de telegraaf dan :)

*edit*

http://www.aktueel-online.nl/autofreak.php?id=36 (bedenk iets zieligs en stuur een mailtje naar h.v.onna@publishing.audax.nl voor kaarten te krijgen (Y), mailtje moet wel vandaag binnen zijn :) )

http://www.radio538.nl/538/acties/index.jsp?id=404336 (antwoord is 4e x )
laatste aanpassing
Bugged Out:

- Die 1e link kan ik geen prijsvraag vinden.


- Er zijn tot nu toe 4 impulz festivals geweest, dus is het antwoord bij die 2e volgens mij gewoon '5e keer'...
in het stukje tekst bij de 538 prijsvraag staat dat er 3 eerdere edities waren dus is deze uiteraard de 4e.

Ik stuur wel gewoon een mailtje naar die eerste, zie wel of ik wat krijg.
kzal is rondkijken :D , heb opzich wel zin in feestje komend weekend..
 
zo ik dacht dat de mensen juist zin hadden in de enige nachtelijke festival aangezien de rest allemaal overdag is :-s
laatste aanpassing
 
oh ja Nightmare is ook 's nachts :D
laatste aanpassing
HEt is 4 x eerder geweest :) dus dit is de 5de x :D
Uitspraak van Saber op maandag 20 juni 2005 om 20:53:
in het stukje tekst bij de 538 prijsvraag staat dat er 3 eerdere edities waren dus is deze uiteraard de 4e.

Impulz Outdoor
1 september 2001

Impulz Outdoor
29 juni 2002

Impulz Outdoor
28 juni 2003

Impulz Festival · From sunset till sunrise
26 juni 2004

Volgens mij zijn dit ze, kom dan toch echt op 4 uit en wordt dit de 5e. Maar kan het mis hebben O:)
oh ja Nightmare is ook 's nachts

Nightmare is geen festival:no: Tis een outdoor herriefeest!
 
Uitspraak van KRL op maandag 20 juni 2005 om 22:06:
Nightmare is geen festival Tis een outdoor herriefeest!

oke