Partyflock

Forumonderwerp · 785249

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

van Persie zit vast in Rotterdam...

hij zit daar, omdat hij zou worden verdacht van een "verkrachtings-zaak"

:o

*bron*

De Radio B)

*edit*

Van Persie zit op dit moment vast in Rotterdam. Misdaadverslaggever John van den Heuvel bracht de primeur op Noordzee 100.7 FM. Hij vertelt: "Er is nog helemaal niets bekend. Ik ga vandaag uiteraard proberen om uit te zoeken wat er zich precies heeft afgespeeld. Het niets is opzienbarend genoeg om het op dit moment al naar buiten te brengen."
Op dit moment is de aanklacht tegen de voetballer in onderzoek. "Op het moment dat iemand aangifte doet van verkrachting, start de zedenpolitie direct een onderzoek. Ze horen de getuigen en stellen sporen veilig. Op het oment dat er voldoende verdenkingen zijn tegen een bepaalde verdachte, in dit geval dus Robin van Persie, dan wordt hij aangehouden en over het algemeen ook vastgehouden. Verder onderzoek moet uitwijzen of het verhaal van het slachtoffer klopt."
De politie arresteert volgens John van den Heuvel niet zomaar iemand. "Nee, zeker de laatste jaren zijn ze daar heel erg strang in. Op het moment dat er aanwijzingen zijn voor een ernstig misdrijf, dan gaat men over het algemeen wel tot arrestatie over. Het maakt dan niet uit of het om een onbekende Nederlander gaat of om een bekende prof-voetballer als Robin van Persie. Het feit dat Robin al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau geeft aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar Robin is in verzekering gesteld. Dat betekent dat ook een Officier van Justitie naar de zaak heeft gekeken en dat er voldoende bewijsmateriaal is om het vast te houden."
Van Persie zit op dit moment vast in Rotterdam. Hij speelde de afgelopen jaren bij Feyenoord. Op dit moment is de aanklacht tegen de prof-voetballer in onderzoek.
laatste aanpassing

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 14 juni 2005 om 10:21:
zal wel weer zo'n "hoer" zijn ... die zich veel ouder voordeed dan ze was ... sex heeft met Persie ... en daarna en nog geld probeerd uit te slepen :no: zo'n bitch moeten ze helemaal de tering in slaan :yes:

Beetje raar dat het meisje meteen voor een hoer wordt uitgemaakt. Misschien is het wel waar. En denk niet dat je een hoer bent als een jongen het woord NEE niet snapt.
Veel bekende mensen stijgt de roem naar hun hoofd en dan gaan ze rare dingen doen. Denken dat ze dan alles kunnen maken.
Ik zeg niet dat het waar is, maar wel dat de mogelijkheid bestaat.
Een gozer als van persie kan neuken wie die wil... Zal allemaal wel mee vallen denk ik...

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
die zich veel ouder voordeed dan ze was

En dat maakt het dan opeens goed? Neej is neej ;)

en waarom komt ze daar nu mee ?? en niet veel eerder

Even het stukje lezen. V/d heuvel legt namelijk uit dat ze pas overgaan op arrestatie als daar ook echt een duidelijke aanleiding voor is. Ze onderzoeken eerst en dan arrsteren ze.

Raar:s wie zullen zien of het waar is

Dit riekt weer naar een meid die schreeuwt om aandacht

maar we zullen zien!
Beetje raar dat het meisje meteen voor een hoer wordt uitgemaakt. Misschien is het wel waar. En denk niet dat je een hoer bent als een jongen het woord NEE niet snapt.
Veel bekende mensen stijgt de roem naar hun hoofd en dan gaan ze rare dingen doen. Denken dat ze dan alles kunnen maken.
Ik zeg niet dat het waar is, maar wel dat de mogelijkheid bestaat.

haha vind je het niet een beetje vreemd dat het vaak bij dat soort mensen gebeurd ... beroemd, veel geld en etc etc ...

ik denk dat allemaal fake is :yes: ... is echt sprake van "verkrachting" geweest dan ben ik wel zo netjes om mijn woorden terug te nemen :yes: maar ik zie daar tot nu toe geen enkele rede voor :P

En dat maakt het dan opeens goed? Neej is neej

laat maar je snapt de intentie niet :no:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 10:47:
en waarom komt ze daar nu mee ?? en niet veel eerder

En dan nog iets:

De aanvaller van Arsenal en het Nederlands elftal werd maandag aangehouden. De verkrachting heeft volgens justitie afgelopen weekend plaatsgevonden. Nadere toelichtingen doet justitie niet.

Dus das echt gelul met je waarom komt ze daar niet eerder mee?

Ze wou het gewoon zelf en nou is ze op zijn geld uit... Is altijd zo...

Effe afwachten maar.
Dus das echt gelul met je waarom komt ze daar niet eerder mee?

ja ok niet goed gelezen ... maar dan nog denk ik dat het hartstikke fake is :[ ...
laatste aanpassing

het is een plannetje van kluivert en raaffie..
z'n jaloers dat Robin niet net zo geflopt is als zij :yes:

Artiest NLZ
iedereen heeft het over een ZE, misschien was het wel een vent of een geit ofzo :D

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 14 juni 2005 om 10:52:
jij bent de eerste jongen die zo aan de vrouwelijke kant staat slijmbal

Hahaha neej hoor maar als ik die kop van hem zie wordt ik al misselijk, zo arrogant!! Ik weet niet of het waar is, maar ik acht hem er wel toe in staat.
Kon je niets beters verzinnen? :/
Hahaha neej hoor maar als ik die kop van hem zie wordt ik al misselijk, zo arrogant!! Ik weet niet of het waar is, maar ik acht hem er wel toe in staat.

tsss haha jaloers :no:

maareh je acht hem er wel toe in staat ... ? op welke feiten dan ? ken je hem persoonlijk of beroordeel je op de buitenkant :no:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Stylez-eventz
Is blijkbaar lastig voor die jongen om zich normaal te gedragen :S
die v. persie heeft vast een schaap verkracht toen hij bekeerd werd
Dacht altijd eigenlijk dat van persie meer van de jongentjes was...
He Carlo ben je er weer?

Dacht dat je ":dood: was

denk dat vd vaart aangifte heeft gedaan :yes:

Ik denk dat een tjechische hoer hem heeft zien spelen

verleidt heeft

en daarna aangifte gedaan zodat ie niet kan meespelen!

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 14 juni 2005 om 10:55:
tsss haha jaloers

maareh je acht hem er wel toe in staat ... ? op welke feiten dan ? ken je hem persoonlijk of beroordeel op de buitenkant

Jezus Christus man leer jij eens lezen zeg! Wat zeg ik nou???? Ik weet niet of het waar is, maar ik acht hem ertoe in staat. En waarom:

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 14 juni 2005 om 10:55:

Daarom!

En jij mag denken dat ik jaloers ben hoor ;)

hey kevin.. dacht dat jij weer weg was :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 10:54:

:S
Van Persie is gewoon echt heel erg lekker :yes:
Hij kan aan iedere vinger 50 meiden krijgen,
zie niet in dat ie dan een meisje gaat dwingen :no:

denk dat vd vaart aangifte heeft gedaan

zeker :yes: die gefrustreerde geflopte

Uitspraak van Johan says: op dinsdag 14 juni 2005 om 10:57:
Dacht altijd eigenlijk dat van persie meer van de jongentjes was...

Ja idd, dit is wel een verrassing hoor :o

Viespeuk is het ook :yes:

Uitspraak van Shanna b) op dinsdag 14 juni 2005 om 11:02:
Van Persie is gewoon echt heel erg lekker
zie niet in dat ie dan een meisje gaat dwingen

ja hij heeft idd wel een sex-appeal.
Jezus Christus man leer jij eens lezen zeg! Wat zeg ik nou???? Ik weet niet of het waar is, maar ik acht hem ertoe in staat. En waarom:

haha jezus heeft hier nix mee te maken emotionele diedrik :[
ik zeg toch ook niet dat je beweert dat hij het gedaan heeft :S zeg je tegen mij dat ik goed moet lezen :no:

maareh daarom acht je hem er toe in staat ;D -->
Hahaha neej hoor maar als ik die kop van hem zie wordt ik al misselijk, zo arrogant!! Ik weet niet of het waar is, maar ik acht hem er wel toe in staat

:no: goeie argumenten ... (y)

o.t. ben van mening Fake
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:00:
hey kevin.. dacht dat jij weer weg was

ben hier al die tijd geweest hoor, waar was je dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:04:
Viespeuk is het ook

Waar je mee omgaat wordt je mee besmet he... ;-)

Viespeuk is het :yes:

Robin hoeft het in elk geval niet te doen met een wijf waar heel tmf al gas op heeft gegeven :no:

Ik Amerika hadden ze er een proces van gemaakt, vies mannetje dat het is 8)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:07:
Robin hoeft het in elk geval niet te doen met een wijf waar heel tmf al gas op heeft gegeven

Maar wel eentje die begint te janken als ze eens goed genomen word :-D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:07:
Robin hoeft het in elk geval niet te doen met een wijf waar heel tmf al gas op heeft gegeven :no:

Want? Hij doet het gewoon met jou, wou je zeggen? :D

Van Persie is gewoon echt heel erg lekker
zie niet in dat ie dan een meisje gaat dwingen

:S En net het meisje dat hij leuk vindt moet hem niet...
Dat kan ook natuurlijk :jaja: Want ja, die bestaan ook ;)

Maar goed, ik ga er geen uitspraken over doen, zulke dingen zijn altijd moeilijk.

het was.. kluiffie mag ik oversteken :yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 9612, 21423, 3461}
Nou nog iemand doodrije en we hebben een nieuwe kluivert ..

kan me niet voorstellen dat als je zo'n mooie toekomst voor je hebt dat je dan iemand gaat verkrachten :no: dat kan er bij mij niet in :P

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 14 juni 2005 om 11:06:
goeie argumenten ...

Zijn helemaal geen goede argumenten :P
En ja ik basseer dat op zijn uitstraling jah! Netzo als ik wist dat die Jackson niks gedaan heeft. Die heeft het lef er niet voor. van persie zie ik het wel doen jah!

En BTW, als ik vind dat jezus er wat mee te maken heeft zeg ik dat gewoon hoor!
laatste aanpassing
Jij zou rechter moeten worden :/

Deze kwestie is niet goed voor de leipe mocro flavour van Robin 8)

daarom.. het is gewoon een complot tussen kluiffie.. raaffie en silvie :yes:
want die hebben niet zo'n mooie toekomst :no:
laatste aanpassing
Carlo ben je je kont vriendje aan het beschermen?

JOEHOE

:P

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 14 juni 2005 om 11:09:
kan me niet voorstellen dat als je zo'n mooie toekomst voor je hebt dat je dan iemand gaat verkrachten

Ken nog wel meer van dit soort dingen voor je opnoemen hoor. Alsof bekende mensen in 1x iets NIET zouden doen omdat ze bekend zijn. Kluivert stapte ook achter het stuur met drank op.