Partyflock

Forumonderwerp · 785065

ik wil binnenkort een crx v-tec gaan kopen... maar weet iemand misschien op welke dingetjes ik moet letten als ik er een koop??
een honda civic van 2000 ;)
Uitspraak van Desdemonia (V) op donderdag 30 juni 2005 om 14:24:
Zou echt, als je dan toch geld uit gaat geven, voor het nieuwere type gaan. En lekker uit ' 96 met een airco en elektrische raampjes.

Veel beter!

Met de toevoeging: als je een vrouw bent...

Een Del Sol is een vrouwenauto, B16A2 blokje roeleert trouwens wel!
Uitspraak van Metalfreak op vrijdag 15 juli 2005 om 10:51:
Een Del Sol is een vrouwenauto

:o

Ohw, hoezo dat dan??

Komt dit dan echt zo vrouwelijk over??
Nee, die niet, vind 'm trouwens niet mooi (andere velgen, andere kleur zou beter zijn... Maar da's een kwestie van smaak) maar een standaard Del Sol is wel een vrouwenauto.

Beroep: auto-technicus

:vaag:

idd. beroep auto-tecnicus ja.

wat is daar nou :vaag: aan, als ik bij citroën werk en dus nooit met een crx in aanraking kom, hoe zou ik er dan verstand van hebben?
Artiest DanM
Uitspraak van Metalfreak op zondag 26 juni 2005 om 20:29:
versleten homokineten

Ghehehehe....duyre grap voor Honda....kost denk zon 100 á 120 euro....per wiel.....:p ik kan het weten, ik grossier ze....;)
Uitspraak van Desdemonia (V) op donderdag 30 juni 2005 om 14:05:
Zou er zowieso geen in Nederland kopen. Allemaal afgetrapte bakken. Kijk of je er eentje uit Duitsland kan importeren en dan eentje uit ' 91

:respect: die duitsers zijn echt zuinig op hun auto's (Y)
vandaar dat mijne ook een duitser is :D
schrok me kapot...kreeg zelfs nog de bonnetje erbij van een vervangen pookhoes..maar goed het is wel de moeite waard om naar het buitenland te gaan!!
:) weten toevallig nog mensen met sites van auto's die in het buitenland te koop zijn ?
en wat kost importeren enzo dan ???
iemand een site waar je dat kunt bereken
tjah transport kosten en invoegen in nederland

die skyline op de achtergrond is mooier