| Betreft: | evenement: Hardcore United, zaterdag 25 juni 2005 om 22:00 |
das geen mainstream hardcore tog?
Nou, ik vind het doodnormale hardcore...
Wat er tegenwoordig allemaal uitkomt is zo onboeiend...ook laatste de nieuwe MOH geluisterd, gewoon NIET ÉÉN vet nummer(naar mijn mening dan)!!!
Die huidige style van tegenwoordig staat mij gewoon echt niet aan.
Nu ook dit nummer weer...de bedoeling erachter is wel goed, daar heb ik het verder niet over.
Als het lekker klinkt dan maakt mij het niet uit, of het nou oud, heden of toekomst is. Als het maar goed klinkt.....
Ja logisch...maarja moet er wel wat lekkers uitkomen weer een keer... Wanneer is de laatste (potentiële) klassieker gemaakt?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:52:Wat er tegenwoordig allemaal uitkomt is zo onboeiend...ook laatste de nieuwe MOH geluisterd, gewoon NIET ÉÉN vet nummer(naar mijn mening dan)!!!
na ik heb 1 goeie track gezien op moh da was dj d vs outblast - elecktro shocking verders allemaal bagger idd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 14:52:Wanneer is de laatste (potentiële) klassieker gemaakt?
Prednison Attack en Butterfly: dat zijn de nieuwe klassiekers!
Dit jaar is me nog nix briljants opgevallen ... hoewel ik ook amper nog HC luister.
Ga vanavond deze top productie eens beluisteren ...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 15:10:En Chronic disorder dan misschien nog
Idd, die ook, wilde die nog wel noemen. Maar is al weer een tijdje oud. Thrillseekah is ook een klassieker. Het origineel dan .. maar die is nog ouder.
outblast is geen echte hardcore producer/dj hoor heheh
Vind ik wel hoor.
Maar goed, het enige wat mij nog boeit qua mainstream hardcore is Enzyme Records. Dione z'n kunstjes op Megarave Records ken ik inmiddels wel, DNA Records is ook allemaal hetzelfde, The Third Movement doet ook nog weleens leuke dingen, maar da's dan weer niet bepaald mainstream.
dus het wordt afwachten hierop 
Niet alleen Outblast en Angerfist zijn druk bezig geweest, op dit moment zijn nog twee van Nederlands beste hardcore producers bezig met de productie voor Hardcore United!
De mannen van Neophyte en Evil Activities zijn nu volop bezig met de afronding van hun vloervuller! Zij maken tevens een track met de vocalen van Mc Redman en zullen dat doen op een manier zoals alleen zij dat kunnen!
De mannen van Neophyte en Evil Activities zijn nu volop bezig met de afronding van hun vloervuller! Zij maken tevens een track met de vocalen van Mc Redman en zullen dat doen op een manier zoals alleen zij dat kunnen!
time to make a stank is cker wel ee ngoed nummer
maar hij had wel wat harder mogen zijn.
Maar ANGERFIST maakt alleen maar goede nummers
correctie Angerfist maakte 2 goeie nummers insomnifist en cannibal verder is het steeds hetzelfde zelfde samples altijd en eeuwig die zelfde irritante bas (ja dat vind ik het) gehypte rommel en dan nu over dat anthem wat een ongeloofelijk bout nr zeg
maar hij had wel wat harder mogen zijn.
Maar ANGERFIST maakt alleen maar goede nummers
correctie Angerfist maakte 2 goeie nummers insomnifist en cannibal verder is het steeds hetzelfde zelfde samples altijd en eeuwig die zelfde irritante bas (ja dat vind ik het) gehypte rommel en dan nu over dat anthem wat een ongeloofelijk bout nr zeg
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 08:39:Dan gaan we gewoon naar Oldstyle luisteren
Ik doe niks anders
Wie heeft hier dat nummer op de computer staan die me dat ff kan doorsturen via msn???
Hmmmmmmm, wrm nou steeds ANGERFIST die anthems maakt?????
Bagger, ik luister m miss vannacht als ik bezopen ben
mss vind ik Angerfist DAN WEL EENS LEUK VIND(live zijn ze wel leuk, maar niet echt uitsmijtend)
Maaar effe over dat 'tegenwoordige shit hardcore' tis nie meer zo snel, da 's wel Jmmr, mar oke, neophyte, evil activates e-noid en dione zijn tog nog tot heden geweldig Hardcore DJ's(dan praat ik nog niet over panic, etc)
Bagger, ik luister m miss vannacht als ik bezopen ben
mss vind ik Angerfist DAN WEL EENS LEUK VIND(live zijn ze wel leuk, maar niet echt uitsmijtend)
Maaar effe over dat 'tegenwoordige shit hardcore' tis nie meer zo snel, da 's wel Jmmr, mar oke, neophyte, evil activates e-noid en dione zijn tog nog tot heden geweldig Hardcore DJ's(dan praat ik nog niet over panic, etc)
laatste aanpassing
Vond? die nummers komen van MOH 19 alleen cannibal niet, dus allemaal "nieuw"
Maar fuck off, criminally insane en cannibal blijf ik het vetst vinden.
Maar fuck off, criminally insane en cannibal blijf ik het vetst vinden.
Ja die gasten maken nog steeds wel goeie shit, alloewel evil activities vaak te blij is, en neophyte niet meer zoveel produceerd volgens mij...
Maar t is niet alleen de snelheid, er zit bijna nooit meer gevoel in, en het klinkt als teringherrei..

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)