Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 13:04:ik denk dat je de 2 verkeerde dj's heb uitgekozen waar mensen uit moetren kiezen want als ik kies voor jappo
hebk ut gevoel dak partyraiser en de steek laat en andersom
dit zijn gwoon 2 top dj's uit de hardcore scene
Weet je wat ik denk?! Stoppen met die wedstrijdjes, want Jappo is veel meer ervaren dan Partyraiser, dus het lijkt me niet echt een eerlijke strijd!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juni 2005 om 10:40:partyraiser sucksss....you suckuhhhhhhhhhhhhhh
ik snap jou niet gozer..partyraiser is top...
en wat staat er bij jouw favo dj's ??! hè??!
ja inderdaad partyraiser...zeg dan niet dat hij zuigt..
is inderdaad ook een vergelijking die je moeilijk kunt trekken...maar zoals partyraiser hierboven ook al zei...
Uitspraak van Dj Partyraiser op woensdag 29 juni 2005 om 19:26:vergelijkingen maken kan niet..iedereen doet zijn ding
laatste aanpassing
Ik moet eerlijk zeggen, als Partyraiser, Tieum en Unexist alle 3 om dezelfde tijd op een feest zouden draaien zou ik echt niet weten waar ik heen zou moeten. Ik denk persoonlijk dat ik als 1st een kijkje zou gaan nemen bij Tieum, gewoon omdat ik (t grootste deel) van zijn producties zalig vind EN omdat ik hem nog maar 1 keer heb kunnen zien draaien. Partyraiser en Unexist heb ik meerdere malen meegemaakt en zetten altijd een ongelovelijk lekkere set neer. Partyraiser heb altijd een super platenkeuze en zijn sets zitten altijd mixtechnisch lekker in elkaar. Daar tegenover zet Unexist altijd een super harde lekkere DOORGAAN set neer. Vind t altijd prachtig om te zien hoe hij het publiek met zich mee kan krijgen en daarin opgaat.
Kortom: ik kan eigelijk niet kiezen...sorry
Kortom: ik kan eigelijk niet kiezen...sorry
Kan niet kiezen...
Allebei supervette draaistijl
Allebei supervette draaistijl
Uitspraak van Dj Partyraiser op woensdag 29 juni 2005 om 19:26:vergelijkingen maken kan niet..iedereen doet zijn ding
Ja maar die ventjes van tegenwoordig Vinden je een goeie DJ
als je leuke plaatjes PRODUCEERD.
Maja dan ben je eerder een goeie producer als dj
Jappo is als Producer
maar partyraiser is meer mijn stijl
Uitspraak van Dj Partyraiser op woensdag 29 juni 2005 om 19:26:de man is een held in produceren.
Kan niet wachten op de CD en vinyls
Partyraiser 
partyraiser!
JAPPO!!!

![[sft]-gabber-[sft]](/images/user/129328_2610501.jpg)

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)