mijn eerste autottje was een Suzuki swift GS
ik was er apen trots op, sportstoeltjes schuifdakkie.
ik ging er overal naar toe met dat wagentje
tot ik vorigjaar samen met 2 andere bij een ernstig verkeersongeluk betrokken raakte, mag niet kagen dat mn autotje totall loss is,
een vriendin van me heeft een wipless en 3 ander overleden aan hun verwondingen.
pfffff tja zulke dingen kun je dus ook meemaken met je eerst autotje
nu heb ik een golf 3 mooie auto hor niks mis mee, keek voorheen altijd naar golfjes, maar nu heb ik hem en echt blij...
ik was er apen trots op, sportstoeltjes schuifdakkie.
ik ging er overal naar toe met dat wagentje
tot ik vorigjaar samen met 2 andere bij een ernstig verkeersongeluk betrokken raakte, mag niet kagen dat mn autotje totall loss is,
een vriendin van me heeft een wipless en 3 ander overleden aan hun verwondingen.
pfffff tja zulke dingen kun je dus ook meemaken met je eerst autotje
nu heb ik een golf 3 mooie auto hor niks mis mee, keek voorheen altijd naar golfjes, maar nu heb ik hem en echt blij...
ga binnenkort een autootje kopen, een peugeot 306 station probably, iig geen aso bak (vw golf,honda civic,ford sierra) en al helemaal geen opel (roestbakken)

Jeetje wat erg zeg!!
En jij was de bestuurder van de auto waarbij de doden zijn gevallen of...??
Een Fiat Uno maar wel getuned.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 12:13:En jij was de bestuurder van de auto waarbij de doden zijn gevallen of...??
nee het was een ingewikkelde kettingbotsing, heb heel veel ellende gezien, en helaas die jongens niet kunnen helpen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 23:28:zo'n 3 uur langs de kant van de snelweg stil staan bijv
Dat weet ik nog goed ja, was echt niet vetjes..
Uitspraak van *HardstyleAddict * op zaterdag 11 juni 2005 om 02:08:Nu ben ik bezig met mn 6e auto in 3 jaar laatste aanpassing 11 juni 2005 02:08
Zow .. doe je goed ! Dacht dat ik op zich al erg was met 2 in een jaar hahah
Uitspraak van troublebitch is mama op zaterdag 11 juni 2005 om 09:48:opel astra 2l 16v getunend
Leuk hoor, rijden lekker he
Ik lees wel dat veel mensen hun 1e auto in de kreukels is gevouwen (door iemand anders) Echt erg jammer, en idd dagwaarde stelt ook geen reet voor
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 10:36:een ernstig verkeersongeluk
Wat verschrikkelijk voor je
een dike Clio uit 91. Sideskirts en dikke bumpers. Koste 500 euro. Ik heb er een jaar in gereden en toen kwam ie niet door de keuring omdat de bodem rot was.
Maar ik ben in dat jaar twee keer aangereden en van dat geld heb ik de dikke sjait car audio aangeschaft.
Nu een golf twee.
Maar ik ben in dat jaar twee keer aangereden en van dat geld heb ik de dikke sjait car audio aangeschaft.
Nu een golf twee.
Mijn eerste auto is een zwarte peugeot 206
Heb em nog niet zo lang dus ben der best zuinig mee 
mijn eerste auto was een VW Golf(2) GTI 16v uit '89
gekocht van een neef van me.
ik had toen nog geen rijbewijs en heb m helemaal netjes gemaakt, muziek ingebouwd en toen zitten wachten op mijn rijbewijs
toen ik op een dag naar school reed heb ik m plategereden...
was niet eens echt mijn schuld meer een samenloop van verschillende factoren..
ik reed op een doorgaande (voorrangs) weg en er kwam iemand uit een straat van rechts, daar was verder niks mis mee totdat deze bestuurder ineens vol op de rem ging staan terwijl er geen kip op de weg was!
ik rem, en er gebeurt niks...links en rechts zo'n hoge stoeprand van zo'n 15 cm maar aan de linkerkant was deze open.
daar heengestuurd (tja je hebt net je rijbewijs en ik wilde mijn voorganger niet raken) toen ik daar heen stuurde ging ik dus recht op de middenberm af en daar stond ook zo'n überdikke lantaarnpaal. ik heb toen weer teruggestuurd want de auto voor me was al weer gaan rijden.
ik had alleen niet genoeg ruimte en tijd meer om terug te sturen en raakte met mijn rechterwiel de verhoogde middenberm.
met als gevolg:
afgevroken draagarm en daardoor is het wiel tegen het schutbord geklapt. mijn pedalen kon ik niet meer induwen, voorruit aan gort, kreukel in het dak en alles was scheef.
toen heb ik de auto gestript en naar de sloop gebracht.
als ik er nu op terugkijk kan ik niet echt zeggen dat het aan mij lag.
het had die nacht lichtjes gevroren en daar lag ook nog wat modder op de weg (ze waren in de buurt aan het bouwen)
ook had ik toen nog weinig rijervaring en ik denk dat als ik wat meer ervaring had gehad, het wel had gered.
achja toen maar een alfa 155 (1.8 TS) gekocht en daar heb ik zo'n 2 jaar in gereden, nu rij ik een alfa 155 2.5 V6 en dat bevalt me ook goed
gekocht van een neef van me.
ik had toen nog geen rijbewijs en heb m helemaal netjes gemaakt, muziek ingebouwd en toen zitten wachten op mijn rijbewijs
toen ik op een dag naar school reed heb ik m plategereden...
was niet eens echt mijn schuld meer een samenloop van verschillende factoren..
ik reed op een doorgaande (voorrangs) weg en er kwam iemand uit een straat van rechts, daar was verder niks mis mee totdat deze bestuurder ineens vol op de rem ging staan terwijl er geen kip op de weg was!
ik rem, en er gebeurt niks...links en rechts zo'n hoge stoeprand van zo'n 15 cm maar aan de linkerkant was deze open.
daar heengestuurd (tja je hebt net je rijbewijs en ik wilde mijn voorganger niet raken) toen ik daar heen stuurde ging ik dus recht op de middenberm af en daar stond ook zo'n überdikke lantaarnpaal. ik heb toen weer teruggestuurd want de auto voor me was al weer gaan rijden.
ik had alleen niet genoeg ruimte en tijd meer om terug te sturen en raakte met mijn rechterwiel de verhoogde middenberm.
met als gevolg:
afgevroken draagarm en daardoor is het wiel tegen het schutbord geklapt. mijn pedalen kon ik niet meer induwen, voorruit aan gort, kreukel in het dak en alles was scheef.
toen heb ik de auto gestript en naar de sloop gebracht.
als ik er nu op terugkijk kan ik niet echt zeggen dat het aan mij lag.
het had die nacht lichtjes gevroren en daar lag ook nog wat modder op de weg (ze waren in de buurt aan het bouwen)
ook had ik toen nog weinig rijervaring en ik denk dat als ik wat meer ervaring had gehad, het wel had gered.
achja toen maar een alfa 155 (1.8 TS) gekocht en daar heb ik zo'n 2 jaar in gereden, nu rij ik een alfa 155 2.5 V6 en dat bevalt me ook goed
lol dat was een grijze 205 diesel met 205Gti velgies
mn langste blokje om was 1700 km die ik een week daarna met een maatje nog een keer heb gereden om te laten zien hoe vet die route was! Welgeteld toen ik alleen was 1 x gestopt om te tanken en sanitaire stop en wat nieuw water halen
Vanuit leeuwarden via utrecht breda maastricht aachen zo kriskross door duitsland (hoe precies
) naar willemshaven en dan via de zeedijk zoveel mogelijk weer naar groningen gereden en toen weer naar leeuwarden 
Tja en ehm das nog maar topje van de ijsberg
Vet topic
hier ken ik nog uren doorgaan 
mn langste blokje om was 1700 km die ik een week daarna met een maatje nog een keer heb gereden om te laten zien hoe vet die route was! Welgeteld toen ik alleen was 1 x gestopt om te tanken en sanitaire stop en wat nieuw water halen
Vanuit leeuwarden via utrecht breda maastricht aachen zo kriskross door duitsland (hoe precies
Tja en ehm das nog maar topje van de ijsberg
Vet topic