Partyflock

Forumonderwerp · 784380

Met wat voor auto ben je begonnen ?
Heb je er lang mee gereden?
Heb je hele gekke dingen met die auto beleefd ? (vast wel :p)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 09:59:
Lullig eigenlijk,is je auto totalloss door andermans schuld en krijg je geen reet terug..lijkt me echt heel frustrerend ja..

goed adres bewaren van schadeformulier 8)

Uitspraak van Wesje b) op zaterdag 11 juni 2005 om 10:07:
goed adres bewaren van schadeformulier

Wie weet, kan altijd van pas komen 8)
Uitspraak van r@lphie op zaterdag 11 juni 2005 om 10:00:
Mijn eerste auto moet nog komen ben nog beetje aan het kijken wat ik het beste kan nemen

hyundai scoupe
hyundai coupe
volvo 440
honda crx
peugeot 106

deze raad ik af, die gingen bij mij allemaal kapot 8)

Uitspraak van Wesje b) op zaterdag 11 juni 2005 om 10:13:
deze raad ik af, die gingen bij mij allemaal kapot

En dat ligt aan de auto ?

Dit is mijn eerste autootje

Mag er helaas nog niet in rijden, want heb me rijbewijs nog niet...
Ben vorige week gezakt :(
ja natuulek :D

je zou toch niet denken dat het aan mij lag he 8)

1e 4 door streetracen b)

en laatste rij ik nog in maar is ook niet echt helemaal naar me zin meer :no:

ja je moet ik niet racen als je niet kunt rijden 8)
rijden was bij 1 het probleem :/

rest gewoon te snelle slijtage van de onderdelen van het harde optrekken, racen enz...

ach ja, leuke tijd gehad :)

veel gekost, niet alleen auto oonderdelen maar ook boete's :\

mijn eerste autottje was een Suzuki swift GS
ik was er apen trots op, sportstoeltjes schuifdakkie.
ik ging er overal naar toe met dat wagentje
tot ik vorigjaar samen met 2 andere bij een ernstig verkeersongeluk betrokken raakte, mag niet kagen dat mn autotje totall loss is,
een vriendin van me heeft een wipless en 3 ander overleden aan hun verwondingen.
pfffff tja zulke dingen kun je dus ook meemaken met je eerst autotje:(
nu heb ik een golf 3 mooie auto hor niks mis mee, keek voorheen altijd naar golfjes, maar nu heb ik hem en echt blij...:nee:
me eerste auto was een Opel Kadett, bouwjaar '87.
1200 LS benzine.

was een beetje lam gereden, maar ik heb hem er weer bovenop gekregen. :yes:

heeft 2 jaar met me doorstaan... geen schrammetje.
met heel veel geluk o:), moet ik eerlijk toegeven
laatste aanpassing
begonnen met een ford fiesta uit 88 voor 800 gulden die ik binnen 3 maanden total los heb gereden.

na de vakantie keertje op zoek naar 1e auto

eerste auto was een Alfa 33 model 1 1.7 QV flink opgefokt (170 pk)
Het leukste is dat ik em geruild heb voor me scooter :)
Ongeveer 1,5 jaar trots mee rond gereden en vooral flink veel feesten mee bezocht.

mijn eerste auto was een honda civic uit '90.. maarja die heb ik met me domme hoofd zo vaak uitgeleend dat er niet veel van over is gebleven :S
me 2e was een honda civic uit '92 en momenteel heb ik geen auto meer :(

Mijne was ook een Alfa 33 1.7 van het 2e model, ik heb nog nooit zoveel gesleuteld aan een auto maar ik vond het een superauto :lief:

het blijft geweldig die boxer sound :D
Artiest PRAIA
ga binnenkort een autootje kopen, een peugeot 306 station probably, iig geen aso bak (vw golf,honda civic,ford sierra) en al helemaal geen opel (roestbakken)

:D

tot ik vorigjaar samen met 2 andere bij een ernstig verkeersongeluk betrokken raakte, mag niet kagen dat mn autotje totall loss is,
een vriendin van me heeft een wipless en 3 ander overleden aan hun verwondingen.

:o

Jeetje wat erg zeg!!

En jij was de bestuurder van de auto waarbij de doden zijn gevallen of...??

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 12:13:
En jij was de bestuurder van de auto waarbij de doden zijn gevallen of...??

nee het was een ingewikkelde kettingbotsing, heb heel veel ellende gezien, en helaas die jongens niet kunnen helpen

MAZDA 323 hahhah al 5 jaar lang mijn trouwste vriend. Sinds kort is ie gepromoveerd tot sportauto... nou ja alleen het geluid dan (uitlaat is afgebroken).

Gekke dingen eeeh ja, als het warm is vallen de ramen vanzelf naar beneden OEPS

nee het was een ingewikkelde kettingbotsing, heb heel veel ellende gezien, en helaas die jongens niet kunnen helpen

Lijkt mij geen pretje om mee te moeten maken en aan te moeten zien :nee:

is t ook niet maar ja daar kies je niet voor,het is me overkomen vanaf dat momenet heb ik wel beseft dat t zo afgelopen kan zijn en dat ik ondanks alle ellende heeeeeeeeel veel geluk heb gehad dat ik en mn vriendinnen nog leven

Tering Badjoekel :o Grapje of..??
mijn eerste is een 205 :D
nee geen grapje echt mijn autotje

watskeburt?
last van een duitser die mij over het hooft heeft gezien

en schoot zo de weg over
en ik kon niet meer remmen
en ben er toen met een vaatje van 90km/u op in gereden

en jij leeft nog?
ja anders kon ik geen berichtjes versturen he :P

duhhhhhhhhhhhhhhhhh :P

Maar ff serieus,wat had jij allemaal ??
Of had je net als ik mazzel en had je vrijwel niets ??

Jou auto ziet er nog slechter uit als de mijne haha ..echt erg hoor die van jou!
euh ik had alleen een blauw oog en alles aan de linkerkant van mijn lichaam gekneust

met mijn broer ging het minder goed

hij had heub gebroken en zenieuwen in zijn rechter been beschadigd

is nu 2 jaar geleden maar hij heeft nog steeds geen gevoel in zijn voet

kleine kans dat dat nog goed komt

oei das minder..maar als ik die auto zo zie,hebben jullie alsnog wel mazzel gehad (Y)
ja zeker weten daar heb ik ook nog wel een hele lange tijd bij stil gestaan :YES:
krijg er nu nog af en toe kippenvel van als ik die foto zie
hahah ik een golf 2 twv 10 euro :|
een bmw 318 uit '87 :)

jaartje in gereden en toen maar weggedaan voordat greenpeace zou komen klagen over de olievelden onder m'n wagen

Mijn eerste was een Opel Corsa A uit 1992,
hehe lekker goedkoop rijden
VW Golf Diesel uit 94.. als het goed is gaat ie er binnenkort uit en komt er een nieuwer polootje voor in de plaats.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 23:28:
zo'n 3 uur langs de kant van de snelweg stil staan bijv

Dat weet ik nog goed ja, was echt niet vetjes.. :(

Uitspraak van *HardstyleAddict * op zaterdag 11 juni 2005 om 02:08:
Nu ben ik bezig met mn 6e auto in 3 jaar laatste aanpassing 11 juni 2005 02:08

Zow .. doe je goed ! Dacht dat ik op zich al erg was met 2 in een jaar hahah

Uitspraak van troublebitch is mama op zaterdag 11 juni 2005 om 09:48:
opel astra 2l 16v getunend

Leuk hoor, rijden lekker he ;p

Ik lees wel dat veel mensen hun 1e auto in de kreukels is gevouwen (door iemand anders) Echt erg jammer, en idd dagwaarde stelt ook geen reet voor :(

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 10:36:
een ernstig verkeersongeluk

Wat verschrikkelijk voor je :( Je vriendinnen en jij hebben dan wel ontzettend veel geluk gehad !!
ben ook al aan m'n 4e auto bezig in anderhalf jaar tijd :S

ook 2 keer van de weg gereden, auto total loss :/
een dike Clio uit 91. Sideskirts en dikke bumpers. Koste 500 euro. Ik heb er een jaar in gereden en toen kwam ie niet door de keuring omdat de bodem rot was.

Maar ik ben in dat jaar twee keer aangereden en van dat geld heb ik de dikke sjait car audio aangeschaft.

Nu een golf twee.
Mijn eerste auto is een zwarte peugeot 206 ;p Heb em nog niet zo lang dus ben der best zuinig mee O:)

mijn eerste auto was een VW Golf(2) GTI 16v uit '89
gekocht van een neef van me.
ik had toen nog geen rijbewijs en heb m helemaal netjes gemaakt, muziek ingebouwd en toen zitten wachten op mijn rijbewijs ;)

toen ik op een dag naar school reed heb ik m plategereden...
was niet eens echt mijn schuld meer een samenloop van verschillende factoren..
ik reed op een doorgaande (voorrangs) weg en er kwam iemand uit een straat van rechts, daar was verder niks mis mee totdat deze bestuurder ineens vol op de rem ging staan terwijl er geen kip op de weg was!
ik rem, en er gebeurt niks...links en rechts zo'n hoge stoeprand van zo'n 15 cm maar aan de linkerkant was deze open.
daar heengestuurd (tja je hebt net je rijbewijs en ik wilde mijn voorganger niet raken) toen ik daar heen stuurde ging ik dus recht op de middenberm af en daar stond ook zo'n überdikke lantaarnpaal. ik heb toen weer teruggestuurd want de auto voor me was al weer gaan rijden.
ik had alleen niet genoeg ruimte en tijd meer om terug te sturen en raakte met mijn rechterwiel de verhoogde middenberm.

met als gevolg:
afgevroken draagarm en daardoor is het wiel tegen het schutbord geklapt. mijn pedalen kon ik niet meer induwen, voorruit aan gort, kreukel in het dak en alles was scheef.
toen heb ik de auto gestript en naar de sloop gebracht.

als ik er nu op terugkijk kan ik niet echt zeggen dat het aan mij lag.
het had die nacht lichtjes gevroren en daar lag ook nog wat modder op de weg (ze waren in de buurt aan het bouwen)
ook had ik toen nog weinig rijervaring en ik denk dat als ik wat meer ervaring had gehad, het wel had gered.

achja toen maar een alfa 155 (1.8 TS) gekocht en daar heb ik zo'n 2 jaar in gereden, nu rij ik een alfa 155 2.5 V6 en dat bevalt me ook goed :)

lol dat was een grijze 205 diesel met 205Gti velgies

mn langste blokje om was 1700 km die ik een week daarna met een maatje nog een keer heb gereden om te laten zien hoe vet die route was! Welgeteld toen ik alleen was 1 x gestopt om te tanken en sanitaire stop en wat nieuw water halen ;p

Vanuit leeuwarden via utrecht breda maastricht aachen zo kriskross door duitsland (hoe precies :vaag: :S ) naar willemshaven en dan via de zeedijk zoveel mogelijk weer naar groningen gereden en toen weer naar leeuwarden :9

Tja en ehm das nog maar topje van de ijsberg :p

Vet topic :respect: hier ken ik nog uren doorgaan :yes:
Ik ben begonnen met een Toyota Celica...1.6 16V...
Half jaar gereden...

Nu rijdt ik een Swift GTI, bevalt me 5x beter.....

Iemand kopen?

Mazda 323 uit 1987
nooit problemen mee gehad :respect: