Partyflock

Forumonderwerp · 784206
jongen van 16 jaar vermoord in wassenaar toedracht niet bekend

Ochja, als je jezelf als 16-jarige stoer genoeg vindt om in het drugswereldje te participeren, moet je natuurlijk niet gaan mekkeren als je overhoop geschoten wordt wanneer je het verneukt

niet alle jongeren kunnen de gevolgen van hun daden overzien.....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 17:01:
niet alle jongeren kunnen de gevolgen van hun daden overzien.....

Precies, en dat is hem fataal geworden.

[Ochja, als je jezelf als 16-jarige stoer genoeg vindt om in het drugswereldje te participeren[/quote]

sorry maar wat is er mis met het woord 'meedoen'?
Artiest Kian
Mja, zo zit je 2 weekies ervoor nog met hem en een paar vrienden op een bankie, gewoon nietsvermoedend te praten, en dan hoor je dit...:(

Ik ging niet met m om ofzo, en kende m ook niet zo heel goed, maar het was, voor zover ik m kende, echt een hele goeie gozer!! Die deed geen vlieg kwaad

Ik vind het heel triest wat er gebeurd is, en zoiets is gewoon hoe dan ook onacceptabel, maar aan de andere kant ga ik ook een harde waarheid zeggen, en dat is als je je in dat wereldje, en dan heb ik het vooral over het dealen van drugs gaat mengen, dan weet je wat je kan verwachten.

Nou heb ik het nog nooit gehoord bij het handelen van wiet, maar bij coke en hero deals komt het vaker voor, en het is bekend als je problemen krijgt met zo'n hoofddealer, dat je afgerekent kan worden.

Nou zouden de dealers die ik ken zoiets niet doen, maar het is wel bekend dat 'ze' er toe in staat zijn. Ik denk btw ook (ik kende deze hoofddealer helemaal niet, gelukkig) dat hij in meer dealde dan alleen wiet, want ik kan me niet voorstellen dat iemand die alleen in wiet dealt, zoiets doet. Nou heb je er zeker wel genoeg gestoorde tussen zitten natuurlijk, maar ik denk dat hij meer dan dat doet/deed.

Al met al, je lost er nooit iets mee op. Hij heeft ze geld niet, en heeft veel problemen en pijn veroorzaakt.

Ik vind het verschrikkelijk dat zoiets gebeurd, en dat nog wel in ons dorpje, waar je het niet echt zou verwachten....
laatste aanpassing
Typisch ook. Eerst vind iederene het verschrikkelijk zielig, krijg je de standaard opmerkingen als "de wereld gaat naar de klotuh"...

Dan komt er iemand in dit topic die dat even probeert te nuanceren door te zeggen dat dir zoort zaken van alle tijden zijn, dat we het alleen veel vaker horen en lezen tegenwoordig door deninvloed van de media en Internet.

Daar vallen dan allemaal mensen overheen...

En dan volgt er een foto van de betreffende jongen. Die dus een mediterraan uiterlijk heeft.

En direct is het stil met condoleances. En is het allemaal zn eigen schuld.

Gelukkig zijn we hier allemaal ontzettende moraalridders. Roken wij nooit een jointje en we slikken al helemaal nooit een pilletje.

:(

Laat ook maar zeg.

Uitspraak van SMOKUM op dinsdag 14 juni 2005 om 08:34:
respect ken jij totaal niet he??

Maar ach...maak je niet druk als jij dood gaat komt er ook heus wel een topic waar we allemaal even over je heen kunnen kotsen/ dan wel juichen dat je kapot bent

Ik heb respect omdat ik de zaak nuchter bekijk? :/ Lees het topic eens door zou ik zeggen ipv enkele uitspraken te quoten.

Maar het zou me niks verbazen als er mensen juichen als ik dood ben. Ze juigen al als ik een ban heb dus laat staan dat ik voorgoed weg ben o:)

Wackyjackie :jaja:

Partyflock is zo voorspelbaar soms. Pfff, op de ene of andere manier blijf ik het grappig vinden en leer ik er ook nog van.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 13:40:
Partyflock is zo voorspelbaar soms. Pfff, op de ene of andere manier blijf ik het grappig vinden en leer ik er ook nog van.

mooi toch(Y)