Partyflock
 
­ Nederland
Ik heb zo'n beetje het gevoel dat hier een heleboel verdwenen s2d-ers zitten....

Zag al een paar namen die daar hetzelfde zijn als hier... maar volgens mij zijn dr vast ook wel ene heleboel die hier nu onder een andere naam posten.

Ik vond t al een beetje saai worden op s2d... zijn alle leuke mensen hier naartoe gevlucht??
Yepz..die zitten hier. :)
Ja ikke was daar ook!!
Maar nu het forum daar vernieuwd is..kan ik me niet meer inloggen :S Echt heel wazig :S
Hebben mensen misschien datzelfde probleem??
Nee man Omen... echt niet. Ja ze posten hier wel wat maar niet veel..

Ok ok een paar, zoals Damien en StefanH.. maar dat wassut zo'n beetje..
 
nee helemaal niet ik ben een s2ders,flocker en kletser zit er alle 3 even veel op
kijk nog welleens op s2d!
maar dit is nog niet zo commercieel.
al het ookal al aardig onderweg is :-(

maar ik vermaak me overal wel hoorZ!
ben ook ex s2d maar vin t hier veel leuker en gezelliger. kijk nnauwelijks meer op s2d.
s2d commercieel? huh? %)

het kost me niets om daar te zitten hoor en de crew doet ook alles voor nop
ik heb er ook een tijdje gezeten, en ik heb het eigenlijk wel gehad daar voor nu. Ben er al weken niet meer te bekennen
ja hiero ook ex s2dér...


beetje jammer maar ik kom er niet meer zoveel :)
 
me me me
Ik heb ook veel op s2d gezeten.
Nu niet zoveel meer.
 
ik
ik oowk

vanaf het prille begin maar het is niet meer zowals het was :C
S2d wat is dat:-P... zit er de laatste tijd ook weer steeds meer op ..
 
Start2Dance ruQsite stelletje gefrustreerden daarzo bah,heb er niks meer te zoeken...
present :D nieuwe forum vinnik maar ruk eigenlijk me IE loopt hele tijd vast ik wil ouwe forum terug!
he he pctje opwaarderen size

nieuwe forum roeleert :P
 
hier nog 1
ik kan me niet meer inloggen onder mijn naam en ben toch weinig online...
meer msn freak :-d
zo veel al... hehehe ik d8 al zoiets ;)

ik vind t nieuwe forum eigenlijk wel relax... ziet dr mooi uit iig. af en toe moet je ff F5-en oke, boeie :)

S2D ziet dr mooier uit dan PF vinnik :P

(of wordt ik nu neergeschoten omdat ik mn mening uit? :D)
ik heb tog een p3 733 Es ok niet supersnel maar traag is anders.. misschien maar ff IE6 installeren
ik ben wel op 2sd geweest ik heb er nu 2 post's
:d

en dat is al weer een paar maanden geleden :d
Ik zit nog steeds op s2d en tegenwoordig ook hier! :-) Ze hebben beide hun charmes....
2 Size: zou misschien handig zijn jah :P
Ksit op beide, maar qua forum is S2D beter.
En hier ligt soms het niveau van de topics nogal laag....

Onzin is niks mis mee trouwens....
 
Esther heb een nachtmerrie over jou gehad hahaha!!!
 
ikke ook...vind s2d na 800 nog wat posts nix meer aan dus kom er nooit meer
alleen om af en toe een kaartje te koop aan te bieden ;D
jepperz ik ben ook een s2d'er, maar kom dr ook nauwelijks meer, btje saai en onoverzichtelijk geworden.
 
ik ook
maar nooit echt actief geweest
ik heb laatst ook is een kijkje genomen op s2d, maar vind het nogal langzaam, door al dat moois, bij is alles lekker snel en overzichtelijk. en zo hoort het :D
 
Ik meen het dit x dat je niet wil horen waar ie over ging :D

misschien word ie nog wel een x werkelijkheid zou leuk zijn
 
Werkzaam bij Underground Alert
PartyFlock is gewoon relaxter dan Start2Dance!!
 
idd OUD!-s2d'er
egt kut daar zeg. paupere bende. alhoewel dit ook erg pauper is.

Leve Pauper
 
Yep ik ben begonnen bij s2d (onder een andere naam dan hier), maar vind het hier veel leuker.
 
k bewn nog steeds s2d er :-)
Het is zo lekker knus hier he, we lijken de TROS wel, een grote familie.
Voor de mensen die niet meer in kunnen loggen bij start2dance: je moet ff je w8woord opnw aanvragen en dan de aanwijzingen volgen die in dat mailtje staan die je krijgt :-) En je kunt weer inloggen, beetje verder kijken dan je neus lang is, is ook wel eens makkelijk ;-)

Ik zit op s2d en daar blijf ik ook wel, ik post hier zo nu en dan wel, maar zit toch liever op s2. Ik ben hier meer een lezertje en zo nu en dan reageer ik wel
ik zit dus nu op 4 verschillende fora tegelijkertijd. id&t, s2d, livesets.com. En nu PF. Soms vraag ik me af "hoe krijg ik t voor elkaar met zo'n tekort aan tijd". Maaja je ziet t. Gewoon snel lezen en reageren. :)
ik zat ook op s2d, maar vinner nix meer aan.
kijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe nog wellus, maar na 3 minuten ben ik alweer weg dan.
 
Ik zit bij S2D voor het forum (wel minder vaak dan vroeger) en bij Partyflock voor de foto's.
En dat wil ik graag zo houden, S2D en Partyflock hebben allebei hun sterke punten. Ik heb wel uit betrouwbare bron vernomen dat ook S2D een fotogedeelte krijgt :)
 
ik heb vandaag voor 't eerst sinds een eeuw weer 's één berichtje gepost...
 
ja ik ben ook ex s2d'er en o o o wat ben ik blij dat ik partyflock heb ontdekt!!
ik ben een ex s2der ik weet niet vond het daar allemaal wat te groot worden en toen kwam PF en ben ik hier blijven hangen
Jah ik oowkkk
Best wel in t begin van s2d.
Tot partyflock werd gebouwd :)
goh dat pf foto's heeft gaat s2d er oowk mee beginnen?

tering al 1,5 jaar geleden kwamen wij met dat idee .. maar s2d vond het maar niets ... :S

Lief zijn voor elkaar
KloenKer ;)
 
en dan nog opmerkingen zoals s2d werd te groot plaatsen....


weet je hoe groot partyflock nu is? over de 3000 man..... binnen 1 jaar tijd...


s2d doet er nu al 2 jaar over om richting de 5000 te gaan...