| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 1 oktober 2005 om 21:00 |
Onderwerp is dubbel!
Zie "Project hardcore.nl" voor eenzelfde onderwerp.
ja ik vind niet erg als iemand pogoed maar doe het dan wel zodat niemand er last van heb want als elke keer er iemand komt die je bier uit je handen slaat raak je dat een keer beu weetje maar meeste mensen die pogoen staan stijf van de drugs en beuken maar beetjuh tegen iedereen aan als een stel los geslagen apen
Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op vrijdag 24 juni 2005 om 18:16:iedereen zijn eigen ding
Dat bedoel ik !!
Pogo hoort niet bij hardcore. Punt uit. Beetje jammer dat die clowns zelf niet kunnen hakken of dansen, dus gaan ze maar een beetje doelloos tegen elkaars lege hersenpannen aanduwen. Het is maar wat je leuk vind, alleen vaak brengt 't een agressieve sfeer met zich mee, en vaak raken ze ook anderen waardoor er ruzie ontstaat. Dit heb ik al zovaak gezien en ook al meegemaakt. Dus ga mij niet vertellen dat er door Pogo een betere sfeer ontstaat dan wanneer iedereen lachend staat te hakken tegenover elkaar. Ik heb er een gloeiende hekel aan, en met mij nog zo'n 90% van de ECHTE gabbers.
Aanwezig! Kan niej missen! Eerst ProjectHardcore, daggiej rust daarna feesten in Leiden en de week erna Masters op mn verjaardag! 

![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)