en dat is dit kabinet nu aan het opruimen
Ze snappen er niks van die apen. Door al dat bezuinigen remmen ze de economische groei juist, ipv deze te stimuleren. Dus
het is geen argument. waarom vind je het prutsers?
Dus jezelf diep in de schulden werken is goed voor de economische groei ?
ze mogen van mij de pot op met al hun regels die ze er door heen willen douwen zodat wij maar meer en meer mogen betalen zoals rekening rijden ziekekosten accijnsen en weet ik het allemaal maar ze verdienen toch goed zodat hun het wel kunnen betalen en wij er niks bij krijgen bij onze salaris van mij mogen ze de pot op
nee he
ben trouwens een jongen hoor
hoezo zou ik je niet snappen dan
haha ja sorry dat is me vriendin was bezig met me forumplaatje
beetje verwarend danhe
ik weet niet waar jij dit vandaan haalt.....t woordje kabinet is weleens gevallen, maar iedereen...
Klachten over het beleid van dit kabinet (niet de 2de kamer) begin ik ernstig te twijfellen of de meerderheid wel weet waar ze het over hebben.
Als het dan ook nog eens gaat over bezuinigingen, hoeveel uur je werkt, belasting betalen enz. Klachten over het beleid van dit kabinet (niet de 2de kamer) begin ik ernstig te twijfellen of de meerderheid wel weet waar ze het over hebben.
als ze nu ook eens naar de burgers luisteren.
dan wordt er ook minder gezeikt.
als ze nu ook eens naar de burgers luisteren.
dan wordt er ook minder gezeikt
nou ik zag dat Balkenende nu wel tegen brussel lag tezeiken.
over dat geld. kijk dat is weer een pluspunt.
Oh,daar hadden ze het wel vaker over met Brussel,met de grondwet konden ze nog meer argumenten aanbrengen,maar die hebben wij Nederlanders weg gestemd,dus vallen we terug op het oude systeem.
En dan blijft het net zo moeilijk als het al was.
Brussel heeft die 350milj.tot 500milj. genoemd om ons te paaien.
Met de grondwet hadden we er meer uitgesleept.
Want dan het Europarlement beslist,dus hadden wij Nederlanders een pact kunnen vormen met andere veel betalers.
Dat zijn in weze de grondleggers van de EU.
Wij keken te veel naar onszelf,en te weinig naar onze bondgenoten binnen Europa.laatste aanpassing 9 juni 2005 19:30
kijk is naar zwitserland die hebben zich terug getrokken, maar is nu wel een rijk land. en als we dat nu ook eens doen.
kijk is naar zwitserland die hebben zich terug getrokken, maar is nu wel een rijk land. en als we dat nu ook eens doen.
En niet Zwitserland heeft zich teruggetrokken,maar Noorwegen.
Die gaan nu nadenken over de EU.
Maar de grootste inkomsten van hun zijn olie en visserij,geen handel zoals wij.
En met olie kun je heel veel laatjes geld opentrekken,en dat doet Noorwegen dus ook.
Noorwegen is dus huiverig voor de EU,en daar kan ik het wel gelijk in geven.
haha maak niet uit.
maar trouwens dat plaatje is dat van een spel of boek ofzo??
in baarlo (limburg) daar is iemand die er 13 in de tuin heeft staan. hij gaat een museum beginnen over vliegtuigen.
dat is een dure hobby
dat klopt
maar wil jij iets met vliegtuigen gaan doen vliegen ofzo??
lijk mij wel vet
ben jij maar even stil.
sportvliegen dan moet ik direct aan rotterdam denken met die redbul airrace.
dat lijk mij zo vet om tezien.laatste aanpassing 9 juni 2005 20:41
nou die dingen gaan al rond de 400 km.
mij hard genoeg. maar een f-16 dat is helemaal niet normaal
dat is toch ook al 4 a 6 g krachten wat ik toen zag op tv
en toch is het mooi dat een mens zoiets kan
maar dan moet je ook flink trainen.
mij zal dat nooit lukken. ik val al om als ik moet fietsen hahah
F16 = Fly-by-Wire
Het besturen van een F16 en manouveren is niet zo moeilijk. De boardcomputer laat toe wat mogelijk is en ondersteunt je...
anticiperen quicksnap en beslissingen nemen op basis van wat je zie, afleest, hoord.. dat vergt enig wat hersen, training en hoop ingestampte theorie..
Dat is volgens mij wat een F16 piloot bijzonder maakt.
Wat zo knap is aan een F16 piloot (en zo elk piloot)
is de hoeveelheid zware theoriën waar ze voor geslaagd zijn.
De fysieke gezondheid krijg je al bij de standaard militaire opleiding die iedereen krijgt bij het leger.