Partyflock

Forumonderwerp · 783096

mensen......coldplay......Engelse band......4 gasten.....1 sound.......en het klinkt zo heerlijk!!! nog meer mensen die wegzwijmelen bij Speed of Sound...

grtz

Ik heb mn vrouwtje net blij gemaakt met 3 albums van Coldplay :yes:

Ze zit er nu vol bewondering en genot naar te luisteren :D

Ik doelde dus op de mensen die de band nog maar net kennen en ze hip zijn gaan vinden door bepaalde bepaalde zwijmel en trage zeiknummers zonder climax. En als je ze nu goed vind dan neem ik aan dat je ze ook wel hebt horen spelen op Glastonbury en Live 8 toch?

Groupiegedrag zou verboden moeten worden, ga gewoon je eigen smaak achter na. En wanneer je dit doet kom je er ook wel achter dat er veel meer bands/bandjes zijn die een 10 keer betere sound maken.

Ik ken van coldplay hun eerste 2 albums en die vind ik echt het beste uit hun reeks maar gewoon niet echt GOED... wel leuk dat ik de nummers goed kan waarderen die mensen die coldplay net kennen niet kunnen waarderen. Ik vind politics echt een goed nummer.

Coldplay is gewoon gehyped en ze krijgen meer erkenning en waarderen dan dat ze verdienen en dat vind ik persoonlijk!

Lees eerdere reacties maar eens mensen die zich aangesproken voelen, lees de reacties maar eens van kenners als Pindo (de echte) en Gilz en wat zij al schrijven zo zit het ook.

Gelukkig is het zo dat smaken verschillen...

Een album wat jij `wel okee` vindt is voor een ander misschien zo bijzonder dat hij of zij er heel veel uithaalt.

En als je ze nu goed vind dan neem ik aan dat je ze ook wel hebt horen spelen op Glastonbury en Live 8 toch

Waarom neem je dat aan?
Live Aid heb ik niet gezien want toen stond ik extreem te feesten op awakenings festival, en Glastonbury is een beetje uit de regio voor mij (ik vermoed ook voor veel anderen).
Toch vind ik ze nog steeds echt goed. Mag dat?

Ik ken van coldplay hun eerste 2 albums

hun laatste album ken je dus niet?
Dan geef jij dus ook een oordeel over deze band zonder hun volledige reportoire te kennen..je spreekt jezelf tegen kerel..

wel leuk dat ik de nummers goed kan waarderen die mensen die coldplay net kennen niet kunnen waarderen

geef jezelf meteen ook ff een schouderklopje (y)
Had iedereen maar hetzelfde vermogen om de minder toegangkelijke nummers te doorgronden zoals jij dat zo goed kan (y)

Ik ken het album x and y en mijn mening gaf ik al eerder in deze topic :)

En ik doelde niet op jou hoor, dus no hard feelings.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 13:18:
De nieuwe single wordt X&Y .. die vind ik prachtig

nee de 2e single wordt Fix You, ook heel mooi

cd is trouwens echt top, al springen er bij de eerste keer luisteren niet echt nummers uit als bij hun vorige 2 albums. Wel weer een cd om aandachtig te luisteren, vooral naar de teksten

what if klinkt ook heel erg fijn in het gehoor

Coldplay is gewoon noest, White Shadows is zwaar relaxed

En ik doelde niet op jou hoor, dus no hard feelings

ik wou gewoon ff lekker kankeren:-)

you can take a picture of something you see ,rititititititititu,in the future where will a be :respect:
Clocks en Speed of Sound vind ik erg leuk, de rest vind ik niet zo veel aan...
Nee, want die zijn op tmf niet helemaal grijs gedraaid :(

sorry hoor, maar de titels die in dit topic worden genoemd zijn allemaal de uber bekende grijsgedraaide hitjes, t is alsof de rest v de cds nauwelijks beluisterd is wat n btje jammer is....
Mooiste liedjes van die nieuwe cd zijn toch White Shadows en Till Kingdom Come... heb hem nu echt helemaal kapot gedraaid... toch skip ik her en der nog wat liedjes... Hij is niet zo speciaal als de vorige.

Ik vind titelsong "X & Y" na tig keer luisteren nog steeds the best! :D

talk :jaja:

Coldplay..
Echt 1 van de beste bands ter wereld.
1 van de beste nr's vind ik nog Yellow..
What if vind ik ook echt zo'n lekker nummer :D
Ik zwijmel echt weg als ik Coldplay hoor :/
laatste aanpassing

ondanks dat ze wel goede muziek maken wordt er wel zo erg een stempel opgedrukt dat ze daadwerkelijk heel goed zijn, zonder dat er vooraf een mening over is gevormd. luister bijvoorbeeld eens een dag naar 3fm en je wordt er mee doodgegooid, het wordt zo naar de mensen toe gepushed :/
desalniettemin een goede band, met goede muziek!
wel een beetje jammer dat fix you de 2de single word vond em niet zo super die gitaar solo is dan nog best ok .. Talk en A Message vind ik verreweg de 2 beste nummers van de hele album:yes:

Parachutes nog steeds beste album..

Ik Vind alleen Clocks van hun een goed nr (Y)
Coldplay - Speed of Sound (Steve porter remix) !!!!!!!!!

Ik Vind alleen Clocks van hun een goed nr

Waardige bijdrage.. :gaap:

Iedereen vindt Clocks ok..

Klopt, btw ik vind dat op A rush of blood to the head een paar kut nummers staan die ik vaak oversla, zoals: God put a smile upon my face, A Whisper en Politik. Bij de nieuwe cd vind ik elk nummer goed :P

God put a smile upon my face en Politik vind ik juist (Y)

Ik vind dat ook!
En in my place..
Die is ook mooi!
Geen slechte muziek vind ik, maar wat is die leadzanger toch een raar figuur!

in my place..

favoriet van dat album.. :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Amsterdam en The Scientist... super (y)

Coldplay :respect:

Gewwwweeeeldddiiiiggg :jaja:

Speed Of Sound / Clocks = Kippenvel
Super!!!

Lekker progressive/groove nummer is

Clocks gemixt door deepdish, SUPER!!!

Coldplay is zker relaxte muziek..!!:yes:

Chris is geen raar figuur :/
Hij komt op voor fair trade in de wereld!
nieuwe cd = matig...haalt de eerdere 2 albums niet, maar wat wil je

Niet mee eens!
Ijzersterk album en een waardig en nuttig vervolg.
laatste aanpassing
Hehe jij claimt ook overal verstand van te hebben he :P

hahaha just kidding ;)

Hey Finch :D

Verstand is niet het juiste woord ..
Ik luister en hoor wel veel muziek ja .. :D

Was trouwens even in de veronderstelling dat jij Funky Finch op het Supernatural Festival was, maar da's niet zo ..
Hahahaha mooi verhaal, nee ik moet je inderdaad teleurstellen :P

Mooi huh?? :D
Shivers :respect:
See you soon:respect:
Amsterdam:respect:
Square one(vooral de laatste zinnen):respect:

Coldplay fan!!!!!!!!! Ben ook naar Gelredome geweest 7 Juli KIPPEVEL:

Square one, politik, god put a smile upon your face, yellow, speed of sound, clocks, don't panic, warning sign, swallowed by the sea, the scientist, in my place, till kingdom come, white shadows, low, talk & NATUURLIJK FIX YOU
Don't panic :respect:

gewoon super muziek :jaja:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 09:10:
Klopt, btw ik vind dat op A rush of blood to the head een paar kut nummers staan die ik vaak oversla, zoals: God put a smile upon my face, A Whisper en Politik. Bij de nieuwe cd vind ik elk nummer goed

Whisper vind ik inderdaad ook een vd mindere van rush of blood, maar die andere 2 vind ik juist zwaar relaxt!!!

nieuwe cd is ook wel weer dope!! luistert lekker weg!!
Square One, What If, Speed of Sound en Till Kingdom Come mooiste nummers...:)

Ik kan hun muziek zeker wel waarderen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 22:22:
mensen......coldplay......Engelse band......4 gasten.....1 sound.......en het klinkt zo heerlijk!!! nog meer mensen die wegzwijmelen bij Speed of Sound...

grtz

:respect: Coldplay :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 124186, 58115, 423, 20796}
Coldplay...gewoon helemaal goed :)
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
hun zijn cker goed (Y)
qua text en cker qua muziek.
zelfs U2 is bang voor hun :P
Coldplay is geweldig! Heb ze nu een keer of 5 live gezien. Laatste keer was dit jaar (Juli, Arnhem) en het was weer helemaal top! (y)

Respect voor Chris Martin en de band! :)

Mijn favo's:

Swallowed In The Sea
Don't Panic
Yellow
Trouble
Got Put A Smile Upon Your Face
Clocks

en de allerbeste:

The Scientist

:)