Ik doelde dus op de mensen die de band nog maar net kennen en ze hip zijn gaan vinden door bepaalde bepaalde zwijmel en trage zeiknummers zonder climax. En als je ze nu goed vind dan neem ik aan dat je ze ook wel hebt horen spelen op Glastonbury en Live 8 toch?
Groupiegedrag zou verboden moeten worden, ga gewoon je eigen smaak achter na. En wanneer je dit doet kom je er ook wel achter dat er veel meer bands/bandjes zijn die een 10 keer betere sound maken.
Ik ken van coldplay hun eerste 2 albums en die vind ik echt het beste uit hun reeks maar gewoon niet echt GOED... wel leuk dat ik de nummers goed kan waarderen die mensen die coldplay net kennen niet kunnen waarderen. Ik vind politics echt een goed nummer.
Coldplay is gewoon gehyped en ze krijgen meer erkenning en waarderen dan dat ze verdienen en dat vind ik persoonlijk!
Groupiegedrag zou verboden moeten worden, ga gewoon je eigen smaak achter na. En wanneer je dit doet kom je er ook wel achter dat er veel meer bands/bandjes zijn die een 10 keer betere sound maken.
Ik ken van coldplay hun eerste 2 albums en die vind ik echt het beste uit hun reeks maar gewoon niet echt GOED... wel leuk dat ik de nummers goed kan waarderen die mensen die coldplay net kennen niet kunnen waarderen. Ik vind politics echt een goed nummer.
Coldplay is gewoon gehyped en ze krijgen meer erkenning en waarderen dan dat ze verdienen en dat vind ik persoonlijk!
Gelukkig is het zo dat smaken verschillen...
Een album wat jij `wel okee` vindt is voor een ander misschien zo bijzonder dat hij of zij er heel veel uithaalt.
Waarom neem je dat aan?
Live Aid heb ik niet gezien want toen stond ik extreem te feesten op awakenings festival, en Glastonbury is een beetje uit de regio voor mij (ik vermoed ook voor veel anderen).
Toch vind ik ze nog steeds echt goed. Mag dat?
hun laatste album ken je dus niet?
Dan geef jij dus ook een oordeel over deze band zonder hun volledige reportoire te kennen..je spreekt jezelf tegen kerel..
geef jezelf meteen ook ff een schouderklopje
Had iedereen maar hetzelfde vermogen om de minder toegangkelijke nummers te doorgronden zoals jij dat zo goed kan
Een album wat jij `wel okee` vindt is voor een ander misschien zo bijzonder dat hij of zij er heel veel uithaalt.
En als je ze nu goed vind dan neem ik aan dat je ze ook wel hebt horen spelen op Glastonbury en Live 8 toch
Waarom neem je dat aan?
Live Aid heb ik niet gezien want toen stond ik extreem te feesten op awakenings festival, en Glastonbury is een beetje uit de regio voor mij (ik vermoed ook voor veel anderen).
Toch vind ik ze nog steeds echt goed. Mag dat?
Ik ken van coldplay hun eerste 2 albums
hun laatste album ken je dus niet?
Dan geef jij dus ook een oordeel over deze band zonder hun volledige reportoire te kennen..je spreekt jezelf tegen kerel..
wel leuk dat ik de nummers goed kan waarderen die mensen die coldplay net kennen niet kunnen waarderen
geef jezelf meteen ook ff een schouderklopje
Had iedereen maar hetzelfde vermogen om de minder toegangkelijke nummers te doorgronden zoals jij dat zo goed kan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 13:18:De nieuwe single wordt X&Y .. die vind ik prachtig
nee de 2e single wordt Fix You, ook heel mooi
cd is trouwens echt top, al springen er bij de eerste keer luisteren niet echt nummers uit als bij hun vorige 2 albums. Wel weer een cd om aandachtig te luisteren, vooral naar de teksten
ondanks dat ze wel goede muziek maken wordt er wel zo erg een stempel opgedrukt dat ze daadwerkelijk heel goed zijn, zonder dat er vooraf een mening over is gevormd. luister bijvoorbeeld eens een dag naar 3fm en je wordt er mee doodgegooid, het wordt zo naar de mensen toe gepushed 
desalniettemin een goede band, met goede muziek!
desalniettemin een goede band, met goede muziek!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 09:10:Klopt, btw ik vind dat op A rush of blood to the head een paar kut nummers staan die ik vaak oversla, zoals: God put a smile upon my face, A Whisper en Politik. Bij de nieuwe cd vind ik elk nummer goed
Whisper vind ik inderdaad ook een vd mindere van rush of blood, maar die andere 2 vind ik juist zwaar relaxt!!!
nieuwe cd is ook wel weer dope!! luistert lekker weg!!
Square One, What If, Speed of Sound en Till Kingdom Come mooiste nummers...

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)

![Endymion [Bart]](/images/user/13386_819029.jpg)