Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja bh's strings en seks vind dat bijelkaar passen hoor
ja sorry hoor maar op zoiets kan ik echt moeilijk geen lullige reactie zetten..
mar nu ff serieus floor als je nu die stap niet zet om na je ma te gaan met deze vraag ben je dan van plan om bh loos en in oma onderbroeken te blijven lopen tot dat je ma je oud genoeg vind
Ik vind de meeste mensen hier maar trieste personen!!! Even een onzeker meisje van 13 jaar verbaal de grond in boren!!
ja zal ik dan maar stiekem alles kopen?
en dan in de was hoe moet dat dan?
dan ziet me moeder het nog
en dan in de was hoe moet dat dan?
dan ziet me moeder het nog
stiekem doen heeft helemaal geen nut, zeker niet om zoiets onbenulligs...
gewoon zeggen dat je bh's nodig hebt omdat je borsten hebt... niks raars aan, je moeder ziet toch ook dat je al borsten hebt?!
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 6 juni 2005 om 15:34:Even een onzeker meisje van 13 jaar
Hahahaha, onzeker?
Moet je eens zien wat ze in andere topics over zichzelf zegt.
Hahahaha, onzeker?
Op dit gebied is ze onzeker ja
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:36:voor mij iets met kant ofzo
Een leren met opengewerkte plekken op de plaats van je tepels
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 6 juni 2005 om 15:40:en laat maar eens zien wat ze in andere topics dan zet!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:01:wat is een pp nou weer
evenstar valt gewoon op mijn laat hem
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:19:i get what i want since u been gone
evenstar
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 09:30:voor niemand ik vind mezelf best wel mooi enzo, ik zie er ook best oud uit maar k ben pas 13
Niet echt onzeker
Meer aandachtsgeil
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 14:50:ik ben pas 13 en heb al cupmaat C
Dus de meeste jongens vinden mij alleen leuk om mijn cupmaat
Koel, dat had ik al op mijn 11de
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 16:32:in de brugklas waren de sloggie bovenkantjes bij ons erg in
hehe ja die ken ik nog ja.......
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 16:38:wedde dat ik de jongens niet van me af krijg... ik ga hard2get spelen
Dit vind ik dan wel weer een beetje Breezah gedrag
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 16:38:prinses lailaah... leest eerst voordat je iets post heb het al aan mijn moeder gevraagd
en krijg nu een mooie kante bh wedde dat ik de jongens niet van me af krijg... ik ga hard2get spelen
Dat heb ik gedaan
Mijn berichtje kwam alleen een beetje laat..
gewoon strings kopen en bh's.. heeft je moeder weinig over te vertellen vind ik..
maarja, gewoon naar de h&m gaan ofzo, geen verkoopsters die zich met je bemoeien enzo.
Maar dit vind ik toch wel weer een beetje overdreven..
maarja, tis de leeftijd he..
maarja, gewoon naar de h&m gaan ofzo, geen verkoopsters die zich met je bemoeien enzo.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 16:38:wedde dat ik de jongens niet van me af krijg... ik ga hard2get spelen
Maar dit vind ik toch wel weer een beetje overdreven..
Uitspraak van Chemical Sister op maandag 6 juni 2005 om 17:01:1 bh is trouwens niet genoeg hoor
wel als je m nooit draagt