Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:13:ja doe vaak me bikini top aan
Ga je daar toch lekker in rond huppelen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:10:Hoe weet je dat je cup C hebt als je nog geen eens een bh hebt?!
hier door waarschijnlijk:
cupmaten-
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:02:waarom dat nou weer shanna hoer
Je hebt wel een grote bek voor zo'n klein meisje
Uitspraak van afwazig!!! op maandag 6 juni 2005 om 15:09:heet je floor omdat ze op de grond hangen ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:17:mijn moeder is heel normaal hoor
Nou volgens mij is jouw moeder steke blind!
sjonge beetje triest om effe met zijn alle tegen zo een onwetend meisje tekeer te gaan..
idd vraag het beter je moeder,,(en niet op een forum)
die wilt je vast wel helpen
en anders iemand anders in je buurt..
en dat ze weet dat ze cup-c heeft,
ik kan dat ook wel zien aan vrouwen
wat voor cup ze hebben ongeveer..
dat lijkt me niet zo moeilijk..
idd vraag het beter je moeder,,(en niet op een forum)
die wilt je vast wel helpen
en anders iemand anders in je buurt..
en dat ze weet dat ze cup-c heeft,
ik kan dat ook wel zien aan vrouwen
wat voor cup ze hebben ongeveer..
dat lijkt me niet zo moeilijk..
mijn moeder is heel normaal hoor spot niet met haar
tja,daar heb ik zoveel op te zeggen..
[cite]H0i even een vraagje
ik ben pas 13 en heb al cupmaat C
Dus de meeste jongens vinden mij alleen leuk om mijn cupmaat
en omdat ik ook wat kleiner ben hangt dat nogal weten jullie waar ik een mooie bh kan kopen? voor een meisje van 13
alvast bedankt!
geen lullige reacties aub ik zit hier heel erg mee!]/cite]
zeg dit eens tegen je moeder!!probleem opgelost..
ja heb ook wel bh's maar geen mooie of ja meer van die topjes kennen jullie die? ik durf nog geen beugelbh's te vragen aan me moeder die zal ook wel denken ik ben 13
als je moeder ziet dat je cup c hebt maakt t haar waarschijnlijk niet uit dat je 13 bent... dan heb je gewoon n bh nodig...
dus vraag t aan je moeder zou ik zeggen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:22:als je moeder ziet dat je cup c hebt maakt t haar waarschijnlijk niet uit dat je 13 bent... dan heb je gewoon n bh nodig...
dus vraag t aan je moeder zou ik zeggen...
Niet alle moeders zijn zo.
Als het aan de mijne had gelegen liep ik volgens mij op mijn 18e ook nog steeds zonder BH.
Beter dat ze het hier vraagt, dan dat ze er niks aan doet.
sommige mensen reageren nog kinderachtiger als een 13jarige
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:26:ja maar dan denkt ze natuurlijk dat ik al seks heb want heb nog geen eens strings ik wil die ook echt heel graag
wat heeft dat met sex te maken????
ja maar dan denkt ze natuurlijk dat ik al seks heb want heb nog geen eens strings ik wil die ook echt heel graag
uhm... sorry hoor... maar ik begrijp ff niet wat bh's kopen nu te maken heeft met al sex hebben
dat staat toch los van elkaar?
en leuke strings kun je bij de h&m of v&d kopen... heeft volgens mij ook weinig te maken met of je al sex hebt of niet...
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:29:uhm... sorry hoor... maar ik begrijp ff niet wat bh's kopen nu te maken heeft met al sex hebben
dat staat toch los van elkaar?
idd
mjah aan je antwoorden in andere topics te zien hou je wel van aandacht op een domme manier.....
ga gewoon naar je ma toe, die reageert echt niet raar. Of kleed t dan anders in door te zeggen dat je last van je rug hebt etc...... zijn zat dingen te bedenken waar je ma een conclusie uit kan trekken......ze heeft zelf ook ooit tieten gekregen dus weet wel hoe t is.
ga gewoon naar je ma toe, die reageert echt niet raar. Of kleed t dan anders in door te zeggen dat je last van je rug hebt etc...... zijn zat dingen te bedenken waar je ma een conclusie uit kan trekken......ze heeft zelf ook ooit tieten gekregen dus weet wel hoe t is.
waar is dat nou goed voor??net of n bh echt iets ergs is..
Geen flauw idee.
Maar sommige moeders zijn nogal "preuts" of kunnen en durven niet over zulke dingen te praten met hun kinderen.
Als je jong bent, en je ouders zo zijn begin je er zelf ook niet zomaar over.
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:26:ja maar dan denkt ze natuurlijk dat ik al seks heb want heb nog geen eens strings ik wil die ook echt heel graag
Dat eerste gedeelte slaat echt nergens op, als je moeder dat zou denken, dan weet ik ook niet uit welke tijd ze komt
ik denk dat je maar eens een goed gesprek met je ma moet hebben.
strings droeg ik ook niet omdat ik wilde naaien, maar omdat iedereen t had en het er veel mooier uitzag onder een broek, ook is zijn die broekjes irriterend bij je reet (knelt af) en als je later nog een beetje fatsoenlijke tieten over wilt houden zou ik maar bh's kopen.
waarschijnlijk word je ma enthousiast bij het bh idee en gaat alle winkels met je afstruinen
erg generend, maar dan heb je ze wel 
strings droeg ik ook niet omdat ik wilde naaien, maar omdat iedereen t had en het er veel mooier uitzag onder een broek, ook is zijn die broekjes irriterend bij je reet (knelt af) en als je later nog een beetje fatsoenlijke tieten over wilt houden zou ik maar bh's kopen.
waarschijnlijk word je ma enthousiast bij het bh idee en gaat alle winkels met je afstruinen

![][QueenBitch][](/images/user/52715_1447530.jpg)