Wie doucht er vaak met zijn partner en hoe langt duurt dat??
Onderwerp is dubbel!
Zie "Samen douchen..." voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 13:26:Douchen is niet relaxt met zn 2-en, tenzij je een 2-koppige douchekop heb
je moet ook niet echt gaan douchen
je kan er ook andere spelletjes doen
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 13:26:Nee, laat mij maar lekker badderen met mn vrouwtje, maar helaas die hebben we nog niet
die van mij lenen?
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 13:31:hahah hebbie een foto?
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 13:31:Ik ben nog niet in bezit van `t waterbestendige "monopoly" spel
whahahahahaha...
doel op andere spelletjes hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 13:31:Alleen als een jacuzzi hebt
nope gewoon een simpele 2 persoonsbad...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 21:21:waarom wil je dat weten?
omdat hij altijd geil wordt van dit soort verhaaltjes! hij heeft het me net zelf op msn verteld:
Indisch Fruit zegt:
waarom wil je dat eigenlijk weten? vind je zeker geil om te fantaseren he over vreemde mensen onder de douche samen?
R@ndy | Mysteryland zegt:
Ja, ik word er altijd zo geil van als ik eraan denk. Hopenlijk heb ik ook snel een lekker wijf om mee te douchen. In mijn eentje is zo saai. Ik wordt gek van telkens weer mijn rechterarm trainen. Mijn linkerarm lijkt er zo dun door.
Nja als ik er 1 had regelmatig
Maar ik zou wel een grote douchekop willen hebben, want nu staat er elke keer 1 te kleumen van de kou.
Uitspraak van robert K-9 the kekste op zondag 5 juni 2005 om 15:16:jaloers wil ook een bad
koop je er 1
Uitspraak van robert K-9 the kekste op zondag 5 juni 2005 om 15:21:helaas geen plek heb niet zoon grote badkamer
verhuisen?
Uitspraak van robert K-9 the kekste op zondag 5 juni 2005 om 15:24:woon er nog niet zo lang
ach scheeld weer opkanppen dan
Uitspraak van robert K-9 the kekste op zondag 5 juni 2005 om 15:31:heb alles al opgeknapt heb er wel een klein stukje bij maar niet groot genoeg voor een bad
levert het huis toch ook weer meer op?
Uitspraak van robert K-9 the kekste op zondag 5 juni 2005 om 15:36:das wel zo maar ben erg tevreden en ja dan maar geen bad toch
neem je zo'n buiten bad
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 15:36:Heerlijk. Duurt soms alleen net iets te lang. Als je ergens moet wezen ofzo
Maar geen partner op het moment, dus douche ik maar alleen
heel herkenbaar
Uitspraak van robert K-9 the kekste op zondag 5 juni 2005 om 15:44:kijk dat kan nog wel gelijk een mega bad voor 10 pers of zo
beter
Uitspraak van robert K-9 the kekste op zondag 5 juni 2005 om 15:53:moet dan ook wel een bubbelbad zijn hoor
lekerrrrr