Wie doucht er vaak met zijn partner en hoe langt duurt dat??
Onderwerp is dubbel!
Zie "Samen douchen..." voor eenzelfde onderwerp.
ckers wel..
ik stem voor
Uitspraak van Pindaliscious op zaterdag 4 juni 2005 om 21:15:Wie doucht er vaak met zijn partner en hoe langt duurt dat??
dat ik een partner had gingen we echt vaak samen douchen
is heeeerlijk!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 22:11:er word gezegt, sex in bad ?.
sorry , heb ook een bad gehad, maar kan je garanderen dat, dat dus echt niet werkt.
of je moet echt groot bad hebben voor 4 personen.
en vacium zuigen is ook niet alles.
dus eerst lekkere sex, dan in bad, en dan nog een keer sexen lijkt me betere optie
Inderdaad!
Uitspraak van G-protection op dinsdag 19 juli 2005 om 13:35:same douche net zolang totdat we klaar zijn
aha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 15:24:samen bah neee, dan ben je naakt!!!
en is het nog licht ook!
Als het past dan zeker ja, scheelt ook weer een keer zelf wassen
hmm..ik douche meestal veel en veel heter dan me vriend,en daa kan hy absoluut nie tegen,dus douchen we eigenlyk altyd apart,en alswe samen douchen dan ziet ie te mouwen dat ie shampoo op zn buik of in zn ogen krygt als ik me haar was..zeikerd
laatste aanpassing
niet echt een ruig typje dus?
hmm..ik douche meestal veel en veel heter dan me vriend,en daa kan hy absoluut nie tegen,dus douchen we eigenlyk altyd apart,en als we samen douchen dan ziet ie te mouwen dat ie shampoo op zn buik of in zn ogen krygt als ik me haar was..zeikerd
ghehehe...
had ik ook..
m'n vrienin douchte warmer dan ik... maar dat shampoo boeit me niet zo
niet echt een ruig typje dus?
haha je moest es weten gek

![[D.W.K] dhhooligan [D.W.K]](/images/user/222254_498701.jpg)