Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 16:43:dat ik met me 13e ontmaagd werd door jonge van 23 jaar,
en da nu nog sex heb met un jonge van 26 noeme ze me raar
ik werd ontmaagd op mn 12e door een jongedame van 19
en heb het nog vele malen met haar gedaan, niks raars aan gewoon lekker.
sex met oudere is gewoon vele malen beter
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 18:38:je hebt er van die gluiperds tussen zitten.......
en goedoplettende broers .die dan gaan vissen zonder aas
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 18:46:en goedoplettende broers .die dan gaan vissen zonder aas
die vis hapte cker naar adem
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 18:47:die vis hapte cker naar adem
zover hoefde het niet te komen ,hij begreep het al
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 18:53:zover hoefde het niet te komen ,hij begreep het al
hahahaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 16:43:ze zege tege mij da ik gek ben,
dat ik met me 13e ontmaagd werd door jonge van 23 jaar,
en da nu nog sex heb met un jonge van 26 noeme ze me raar,
moet tog eignelijk zelf wete als je er aan toe bent of nie
wat verdient dat?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 18:57:laat je moeder het maar niet lezen
ligt tog vaak aan de oplettendheid van ouders ook
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:01:ligt tog vaak aan de oplettendheid van ouders ook
daarom zal ik mijn dochter opsluiten tot haar 18e
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:02:daarom zal ik mijn dochter opsluiten tot haar 18e
hahahaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:01:ligt tog vaak aan de oplettendheid van ouders ook
idd, maar waar zijn die in deze tijd?? meestal werken ze allebei en weten totaal niet wat er gaande is
Als je zo jong al aan de gang gaat heb je volgens mij aandacht te kort anders had je wel andere dingen aan je hoofd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:08:Maar ze is dus totaal niet met sex bezig gelukkig want als ze ergens over kletsen hoor je alleen maar gegiegel en dat hoop ik nog wel 4 a 5 jaar graag te horen al dat gegiegel
hahahaha zo hoort het ook
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:08:Maar ze is dus totaal niet met sex bezig gelukkig want als ze ergens over kletsen hoor je alleen maar gegiegel en dat hoop ik nog wel 4 a 5 jaar graag te horen al dat gegiegel
zodra ze begint te kreunen weet je dat je te laat bent
ze heeft in ieder geval een goed voorbeeld of kijkt ze niet op pf?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 16:43:ze zege tege mij da ik gek ben,
dat ik met me 13e ontmaagd werd door jonge van 23 jaar,
en da nu nog sex heb met un jonge van 26 noeme ze me raar,
moet tog eignelijk zelf wete als je er aan toe bent of nie
tjaaaaaaa
je komt niet voor niks uit budel-schoot
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:11:zodra ze begint te kreunen weet je dat je te laat bent
ze heeft in ieder geval een goed voorbeeld of kijkt ze niet op pf?
Hahaha nou chris mijn dochter is helemaal niet bezig met de pc die is meer met der sporten bezig en als ze op de pc zit speelt ze flipperen....
Dus wat jij bedoeld met goed voorbeeld denk dat ik der beter opvoed dan jij denkt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:18:Dus wat jij bedoeld met goed voorbeeld denk dat ik der beter opvoed dan jij denkt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 19:02:daarom zal ik mijn dochter opsluiten tot haar 18e
das ook weer overtrokken ,maar ik begrijp het gevoel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 20:18:haha het feit dat je hier een topic over opent geeft al aan hoe triest je bent
Toen ik 13 was ben ik ook ontmaagd door een jongen van 21.
Maar in mijn geval was het anders dan in het geval van de topicopener. Ik hield echt super veel van die jongen.
Het was ook niet zo dat we na een paar dagen al met elkaar naar bed gingen. Het heeft maanden geduurt voordat we sex met elkaar hadden. Ik heb er ook absoluut geen spijt dat ik door hem ontmaagd ben door hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden.
We wisten allebij dat als we zouden vertellen over onze relatie aan anderen dat die het niet goed zouden keuren.
Daarom hebben we heel lange tijd in het geheim gedate.
Ik heb vertelde wel over hem tegen een paar goede vriendinnen die me voor gek verklaarde dat ik verkering had met een jongen die zoveel ouder is dan ik.
Mijn ouders zijn er uiteindelijk ook achter gekomen dat ik het met die jongen had en vanaf het moment dat ze het wisten probeerde ze er alles aan te doen zodat het uit ging tussen ons. Ik mocht niet meer met hem afspreken enzo en deed ik dat wel dan werd ik bestraft en had ik huisarest.
Ze kenden hem niet eens en wouden hem ook niet kennen.
Uiteindelijk is het dus uitgegaan tussen ons, door mijn ouders. Ik ben er heel lang verdrietig om geweest en hij ook.
Wat ik wil zeggen is dat een relatie tussen een jong meisje en een wat oudere jongen zeker niet altijd om sex gaat.
Dat is wat mensen denken en dat klopt echt niet.
Ik was behoorlijk volwassen voor mijn leeftijd en hij leek jonger. We hadden gezaamlijke hobby's en intresses.
Leeftijd maakt niks uit in de liefde!
Maar in mijn geval was het anders dan in het geval van de topicopener. Ik hield echt super veel van die jongen.
Het was ook niet zo dat we na een paar dagen al met elkaar naar bed gingen. Het heeft maanden geduurt voordat we sex met elkaar hadden. Ik heb er ook absoluut geen spijt dat ik door hem ontmaagd ben door hem. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden.
We wisten allebij dat als we zouden vertellen over onze relatie aan anderen dat die het niet goed zouden keuren.
Daarom hebben we heel lange tijd in het geheim gedate.
Ik heb vertelde wel over hem tegen een paar goede vriendinnen die me voor gek verklaarde dat ik verkering had met een jongen die zoveel ouder is dan ik.
Mijn ouders zijn er uiteindelijk ook achter gekomen dat ik het met die jongen had en vanaf het moment dat ze het wisten probeerde ze er alles aan te doen zodat het uit ging tussen ons. Ik mocht niet meer met hem afspreken enzo en deed ik dat wel dan werd ik bestraft en had ik huisarest.
Ze kenden hem niet eens en wouden hem ook niet kennen.
Uiteindelijk is het dus uitgegaan tussen ons, door mijn ouders. Ik ben er heel lang verdrietig om geweest en hij ook.
Wat ik wil zeggen is dat een relatie tussen een jong meisje en een wat oudere jongen zeker niet altijd om sex gaat.
Dat is wat mensen denken en dat klopt echt niet.
Ik was behoorlijk volwassen voor mijn leeftijd en hij leek jonger. We hadden gezaamlijke hobby's en intresses.
Leeftijd maakt niks uit in de liefde!
ej wittekiller..
idd ik had ook wat met die jonge al 2 jaar,
en me ouders ware boos op me omda met zo oudere gast ging,
en me ouders zijn er 8ter gekome da k met hem naar bed ben gweest, maar ze zeide doet wel veilig en pas op wat je doet,
en da heb k gedaan,
k ben wel veel vriende kwijt geraakt toen,
idd ik had ook wat met die jonge al 2 jaar,
en me ouders ware boos op me omda met zo oudere gast ging,
en me ouders zijn er 8ter gekome da k met hem naar bed ben gweest, maar ze zeide doet wel veilig en pas op wat je doet,
en da heb k gedaan,
k ben wel veel vriende kwijt geraakt toen,
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 16:43:dat ik met me 13e ontmaagd werd door jonge van 23 jaar,
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 16:11:idd ik had ook wat met die jonge al 2 jaar
dus je was elf en hij 21 ? wat een zielige gozer moet dat geweest zijn dan heej
begrijp ik dat ej ouders boos waren
geloof me nou
Uitspraak van whitekiller op dinsdag 7 juni 2005 om 10:00:Toen ik 13 was ben ik ook ontmaagd door een jongen van 21.
We wisten allebij dat als we zouden vertellen over onze relatie aan anderen dat die het niet goed zouden keuren
begrijp ik dat hij het geheim wilde houden
Damn meisjes beginnen steeds jonger.. Ik was net 16 en het meisje ook.. Het was geen liefde meer zo van; He zullen we dit doen? Dat vind ik achteraf wel een beetje jammer ja... Liefde en sex zijn twee verschillende dingen. Ik had echter voor dit moment wel beide willen ervaren.. maar ja ,je bent jong en geil en dan boeit het niet haha 
ik vind het gewoon vreemd ,is ten eerste strafbaar ,
ten twede hoe kan je nou als een verstandige gast van 21 een meisje van elf verliefd worden
en dan iemand van 21 die twee jaar wacht op een wip
zit gewoon iets niet goed bij die jongen
en jij vind het gewoon prachtig om een oudere gozer te hebben toendertijd ,denk dat het zo zit .maar is maar een gedachte hoor

ten twede hoe kan je nou als een verstandige gast van 21 een meisje van elf verliefd worden
en dan iemand van 21 die twee jaar wacht op een wip
en jij vind het gewoon prachtig om een oudere gozer te hebben toendertijd ,denk dat het zo zit .maar is maar een gedachte hoor