Partyflock

Forumonderwerp · 781791

FC Utrecht oefent tegen Arsenal in Oostenrijk Nieuwsbrief
Op de site van Arsenal vonden wij het volgende bericht:

FC UTRECHT v ARSENAL
Austrian Tour
In Bad Waltersdorf
Tuesday, July 26
Kick-off: 18.00

In het kader van Arsenal's Oostenrijkse tour spelen ze in Bad Waltersdorf tegen FC Utrecht. Zodra er meer nieuws is omtrent kaartverkoop voor deze wedstrijd zullen wij dat op deze site plaatsten.

Bron: Arsenal.com
:d nee wij zaten ergens anders. ik had geen kamer. wilde ook gewoon na de wedstrijd weer terug maar die auto stond met pech bij parijs :D gelukkig was er een kamer over van iemand van een jaar of 50 die met een toverdosis in het ziekenhuis lag :D

Whehehehe, was dat die vent van de ghb? :D
:yes: toen kwam er nog iemand die slaapkamer op. die kwam uit het ziekenhuis. toen ie zag dat die slaapkamer ingenomen was zei ie: wat moet ik nou met ze kunstgebit :d nou toen kon je me echt wegdragen :D

Whahahahaha, was ut J nie?
nee. was R. kraay lag er met zijn burberrypet op doorheen te slapen.

Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 5 juli 2005 om 10:02:
kraay lag er met zijn burberrypet op doorheen te slapen.

Daar heb ik nog een foto van :D

up :9
het zal wel een aardige wedstrijd worden! ik denk 2-4 voor arsenal
Een up voor de Koninklijke

:woep:

morgen inschrijven jongens :bier:
Ja, vanaf hoelaat kenne we terecht?

6 uur
(Y) Ik had begrepen van Raimond dat er een lijst is met leden van de sup. ver. hé? Aangezien niemand zn seizoenskaart al heb..

Uitspraak van Richard op dinsdag 12 juli 2005 om 12:46:
Ik had begrepen van Raimond dat er een lijst is met leden van de sup. ver. hé? Aangezien niemand zn seizoenskaart al heb..

de "bekenden" hoeven geen kaart mee te nemen ;)

:o

iedereen die mee gaat is gewoon lid hoor

:cheer: :cheer:

:woep:

nog paar dagen :cheer:

nou je weet al wie er gaat winnen

idd lijkt me zekere overwinning voor ons. wordt gezellig, is het een beetje een luxe bus Vaasje? en hoe is dat Ibis hotel. iemand info?