Partyflock

Forumonderwerp · 781665

steeds vaker als ik op een feest ben - en ik speed heb gesnoven - word ik aan het eind altijd panisch, ik denk dan dat iedereen naar me kijkt en dat ze me willen slaan, terwijl dat achteraf helemaal niet waar blijkt te zijn

hebben jullie dat ook wel eens, en zijn er dingen die je er tegen kan doen (buiten stoppen met pep dan)

juist :)

speed vreet je hersenen op :S
dus daarom met mate ;)
vroegere vriend van me had dat ook echt te erg hij wou niet meer na buiten omdat ie dacht dat iedereen m wou pakken en na al dat gezeur word je zelf ook nog is para :/

speed word je niet beter van na een tijd :no:
paranoia is good;P
Agjaa... De 1 vind het Lekker De Ander Niet .. :p

En tErrOr Girl Di Houd Er Volges Mij Wel Van Oniiee..? ;)

Tasja... jij bent echt lang wakker.. :)

Ahha...,

Ik had dit van het weekend,van te voren kreeg ik al mee dat een wijf mijn vriend moest gaan pakken:\
Op het feest zelf weinig gemerkt maar dana in de auto.
Via de spiegel zat zij mijn vriend op te geilen en ik werd para in me kop want het gebeurde wel sniekie..,

Maar ik weet nu als ik gespannen word dan gebeurt er wat het is me elke keer nog overkomen dat er wat gebeurt.

Echt als ik vaag ben moeten ze niet fokken.want dan sla ik door;)

[PPT] Arjen de Banaan citeer 1 juni 2005 22:56
minder pep snuiven en (meer) pillen nemen

van alleen pep ga ik ook niet uit me plaat

Nou ik vant weekend wel degelijk;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 22:21:
steeds vaker als ik op een feest ben - en ik speed heb gesnoven - word ik aan het eind altijd panisch, ik denk dan dat iedereen naar me kijkt en dat ze me willen slaan, terwijl dat achteraf helemaal niet waar blijkt te zijn

hebben jullie dat ook wel eens, en zijn er dingen die je er tegen kan doen (buiten stoppen met pep dan)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 12:12:
Nou ik vant weekend wel degelijk;)

hij niet

dr is maar 1 oplossing en dat is minderen.

~Yf~ citeer 2 juni 2005 14:28
dr is maar 1 oplossing en dat is minderen.

Kun je beter door gaan tot je je gevoel kwijt raakt;)
Ik heb dat 2 keer gehad, 2 keer van speed, ik heb besloten nooit meer speed te doen. Beetje waus zijn vind ik niet erg, maar helemaal op zo'n manier paranoia en angstig zijn lijkt me naar mijn idee iets teveel op een psychose, en dat moet je al helemaal niet hebben.

Hehe indd..,

Ik heb zelf wel een keer die angst gevoelens gehad en depri dat is echt geen pretje:\
eewhm ik heb t ook wel s.... kan t nie zo zijn dat je dan echt teveel gesnoven heb?!?!
ik heb t iedere x met bommen vrete dan begin ik soms gewoon te spacen van pep.... na 2uur gaat t wel weer ma ik heb de hele tijd tzelfde gevoel gehad....
ow jah zelf realizeren dat t niet zo is helpt een heleboel...

ja, maar zou het mss er ook mee te maken kunnen hebben dat je paranoia word als je heel lang achter elkaar wakker bent?mss dat het eerder daaraan ligt als aan de hoeveelheid speed
moet je een keer zonder speed op blijven , weet je meteen waar t aan ligt

Het zijn meerdere factoren bij elkaar: al lang gebruiken, vaak gebruiken, niet slapen, je geestelijke gesteldheid enz. enz.
te veel maakt para,vaak genoeg meegemaakt is ook met coke zo dus maar 1 oplossing: MINDEREN!
jah beetje para is wel leuk, maar als je je kut gaat voelen zou ik idd wel wat minder haastig gaan niffen :P
laatste aanpassing

Het is gewoon algemeen bekend dat amphetamines, bij overmatig gebruik, een psychose kunnen oproepen.

Je wordt dus inderdaad flink para.

Insomnia wilt ook wel meehelpen, dit is misschien nog wel erger als speed snuiven.
k heb dat ook wel eens gehad toen dacht ik ook dat iedereen me aankeek en dan word je helemaal gek van jezelf
je kan jezelf dan echt helemaal gek lopen maken om niets
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 15:17:
Het is gewoon algemeen bekend dat amphetamines, bij overmatig gebruik, een psychose kunnen oproepen.

kunnen oproepen zeg jij

dat betekent dus dat die psychose al min of meer in je zit en dat die door de pep getriggered wordt toch?

maar kun je van veel pep gebruiken ook een psychose krijgen als je zelf psychisch gezond bent?

Uitspraak van !!!!HardcorE!!!! op zaterdag 4 juni 2005 om 15:14:
jah beetje para is wel leuk, maar als je je kut gaat voelen zou ik idd wel wat minder haastig gaan niffen laatste aanpassing 4 juni 2005 15:16

ja ik ga het mss maar eens anders aanpakken, normaal ga ik het altijd alleen maar meer doen als ik para ben

Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 4 juni 2005 om 16:06:
maar kun je van veel pep gebruiken ook een psychose krijgen als je zelf psychisch gezond bent?

Paranoia and nervous tension are common after even mild recreational use. Even occasional, light users can suffer depression and lasting fatigue.

Heavy users hit severe, sometimes suicidal lows, and can slump into deep sleeps lasting well over 24 hrs.

speed psychosis

Consistent heavy use or a single large dose can induce amphetamine psychosis, almost identical in symptoms to schizophrenia.

Vivid auditory hallucinations and paranoid delusions are the real frighteners and, unlike hallucinogens, the "trip" cannot be turned around. This is a very real mental state caused by over-excitement of the brain's fright centres.

Its effects often start with curiosity, deep thought, and paranoia. Its slow build up makes it all the more dangerous, as it is harder to recognise the symptoms.

Some people get into obsessional activities, ironing or scrubbing floors though the night, or dismantling and reassembling electrical equipment.

While amphetamine psychosis is much more common amongst heavy regular users there are real dangers that any small amount of speed used by a person with schizophrenic tendencies could push them over the edge.

Bron : www.thegooddrugsguide.com

minderen....en van te voren goed uitgerust zijn als je naar een feest gaat....

en iedereen kan een psychose krijgen of verscheinselen daar van...door het overmatig gebruik en lang wakker zijn mis je bepaalde stofjes in je hersens.... hierdoor kun je in een paniekerige staat komen.... dit ondervind iedereen als je maar lang genoeg wakker bent...
laatste aanpassing

Jups heb ik ook altijd last van. :jaja:

Mijn tip is; Later beginnen met pepe snuiven op een f4eest, want meestal komt die paranoia pas later als het gaat uitwerken.. om een uur of 3 -4 pas beginnen met pep, en vooral niet te veel nemen (gewoon zodra je er wat van voelt, kappen).. Dat is de oplossing voor mij in ieder geval.
Denk vooral niet dat het na een tijdje wel uit zichzelf zal overgaan, want dit zijn tekenen van dat ue langzaam maar zeker een beetje in de put begint weg te zakken van die troep. Ik heb het allemaal zelf mogen ervaren. Zelfs toen ik gewoon doordeweeks nuchter was, had ik er last van. Ik vertrouwde niemand meer op een gegeven moment.
Dus beter kap je er mee...
Je moet het helemaal zelf weten verder.

Para zijn is echt een hel..ik denk niet dat je er op zit te wachten dat je dat soort trekjes ook gaat krijgen in nuchtere toestand...
Besef heel goed wat voor een rommel speed is, denk daar ff vooral niet te licht over, om dat het misschien de normaalste zaak is geworden in je vriendengroep. Speed is de allerziekste rommel die er maar is qua partydrugs!

Ik raak het tegenwoordig vrijwel niet meer aan..
Maar het heeft echt heel lang geduurd voordat ik er mee kapte (bleef ondanks dat k er para werd toch maar doorgaan:/)
Als ik het nu doe, neem ik pas laat in de nacht, en maar heel weinig..

maar zonder pep val je in slaap, dus pep is een must

Je geeft dus diep van binnen eignelijk helemaal niks om de muziek en feesten..daar heb je dus drugs voor nodig??:s

Dat is best wel fout dan :yes:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 19:33:
Je geeft dus diep van binnen eignelijk helemaal niks om de muziek en feesten..daar heb je dus drugs voor nodig??

ik ben een keer nuchter naar een feest geweest, was vrij wienig aan....
ik ben een keer nuchter naar een feest geweest, was vrij wienig aan....

Ja ook meegemaakt, drugs helpt toch zeker wle mee aan de sfeer, mits je niet te veel gebruikt natuurlijk...
ben ook wle een keer zo de weg wijt geweest dat ik echt van voren niet wist dat ik van achteren leefde, is ook niet zoveel aan :/
Maar toen had ik niet eens veel op, viel gewoon heel heftig.

je moet gewoon stoppen met drugs en heeeeeeeeeeel veeeeeel zuipen, dat is DE oplossing

je moet gewoon stoppen met drugs en heeeeeeeeeeel veeeeeel zuipen, dat is DE oplossing

juisttttttttt :bier:

nee alcoholisten zijn ook panisch na een tijdje

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 19:33:
Je geeft dus diep van binnen eignelijk helemaal niks om de muziek en feesten..daar heb je dus drugs voor nodig??

tuurlijk is de muziek het belangrijkst, zonder muziek is er helemaal niks aan, maar drugs is ook een noodzaak op een feest, of heel veel bier, maar als ik meer als 10 bier op heb ga ik echt niet meer rijden

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 18:30:
maar als ik meer als 10 bier op heb ga ik echt niet meer rijden

wat een onzin, dat maakt echt helemaal NIKS uit

ik kan ook echt wel rijden na 10 bier, maar het gaat om de politie, die vind van niet

Je bent dus verlegen zonder drugs, en dan durf je eigenlijk niks?:P
laatste aanpassing

ik ben agressief zonder drugs
gewoon geen paar gram pep door je neus halen

ik zelf neem altijd halve gram of 3/4 en dan een paar :xtc: erbij
heb echt nooit last van para aanvallen en ga toch zwaar hard, ben knettervaag en ben de hele nacht non-stop aan het hakkuh
drugs moet leuk zijn toch!!! dus gewoon iets minder nemen

pep is leven

ja ik ga de volgende party wat minder proberen, hopen dat het lukt, want als ik waus ben of zo dan blijf ik altijd aan 1 stuk door bijscheppen omdat ik dan vergeten ben wanneer ik het voor het laatst weer heb gedaan
blow je er toevallig ook bij?
ben zelf iig met dagelijks blowen gestopt omdat da nie zo lekker ging met PEP en :bier:
en dat para gedoe heb ik totaal geen last meer van, wel toen ik er nog bij blowde..

de andere kant op kijken
Uitspraak van [PPT] C@NDYMAN :speed: op donderdag 9 juni 2005 om 19:33:
ben zelf iig met dagelijks blowen gestopt omdat da nie zo lekker ging met PEP en
en dat para gedoe heb ik totaal geen last meer van, wel toen ik er nog bij blowde..

Heel herkenbaar, ik rookte bijna elke dag wat,hart problemen, para, vreetkicks...ga er ook mee stoppen

Uitspraak van [PPT] C@NDYMAN :speed: op donderdag 9 juni 2005 om 19:33:

nee maar heb wel heeeeel veel geblowd, veels te veel, was ik daar maar nooit aan begonnen, wiet is de grootste rotzooi die er bestaat
ja ik ga de volgende party wat minder proberen, hopen dat het lukt, want als ik waus ben of zo dan blijf ik altijd aan 1 stuk door bijscheppen omdat ik dan vergeten ben wanneer ik het voor het laatst weer heb gedaan

maatje van me heeft dit ook... hij vergeet vaak dat ie al kneiterleip is hij nift 1 of 2 diagotnale cd hoezen per half uur tot uur naar binne hoe meer hij neemt hoe panischer en choatischer hij word en als ik t tegen hem zeg gelooft ie t niet en dan denk ie dat ik mega-gefreakt ben...
nja ik ben dan wel gefreakt maar ik hou t wel in de hand ik nif meestal om de 4 uur en hoelanger ik wakker ben hoevaker dat wel maar nooit zo vaak....
dosering is alles ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 19:54:
nee maar heb wel heeeeel veel geblowd, veels te veel, was ik daar maar nooit aan begonnen, wiet is de grootste rotzooi die er bestaat

ja maar softdrugs is ook extra veradelijk, omdat het verslavend is, harddrugs is meer voor de gelegenheid, net als bier ofzo...wel lekker maar niet verslavend
Andere speed proberen!!:YES: