steeds vaker als ik op een feest ben - en ik speed heb gesnoven - word ik aan het eind altijd panisch, ik denk dan dat iedereen naar me kijkt en dat ze me willen slaan, terwijl dat achteraf helemaal niet waar blijkt te zijn
Jups heb ik ook altijd last van.
Mijn tip is; Later beginnen met pepe snuiven op een f4eest, want meestal komt die paranoia pas later als het gaat uitwerken.. om een uur of 3 -4 pas beginnen met pep, en vooral niet te veel nemen (gewoon zodra je er wat van voelt, kappen).. Dat is de oplossing voor mij in ieder geval.
Denk vooral niet dat het na een tijdje wel uit zichzelf zal overgaan, want dit zijn tekenen van dat ue langzaam maar zeker een beetje in de put begint weg te zakken van die troep. Ik heb het allemaal zelf mogen ervaren. Zelfs toen ik gewoon doordeweeks nuchter was, had ik er last van. Ik vertrouwde niemand meer op een gegeven moment.
Dus beter kap je er mee...
Je moet het helemaal zelf weten verder.
Para zijn is echt een hel..ik denk niet dat je er op zit te wachten dat je dat soort trekjes ook gaat krijgen in nuchtere toestand...
Besef heel goed wat voor een rommel speed is, denk daar ff vooral niet te licht over, om dat het misschien de normaalste zaak is geworden in je vriendengroep. Speed is de allerziekste rommel die er maar is qua partydrugs!
Ik raak het tegenwoordig vrijwel niet meer aan..
Maar het heeft echt heel lang geduurd voordat ik er mee kapte (bleef ondanks dat k er para werd toch maar doorgaan

)
Als ik het nu doe, neem ik pas laat in de nacht, en maar heel weinig..