Partyflock

Forumonderwerp · 781601

gaan jullie daar weleens heen?

jup!

Ben er 1 keer geweest, heb me wel vermaakt maar helemaal geweldig was het ook niet :)

zo af en toe, is wel goed te doen daarzo

Ben er 2x geweest! 8)

Vind het 3x niks en als ik daar in de buurt ben, beland ik toch op het einde van de avond in de Koets! :P
Echt 3 x niets .. kinderdisco met veel kinderen en om half 4 dicht !

als je voor boeren gaat is het een goede plaats ja:D

Paar jaar geleden ben ik een keer geweest kwam er niet in omdat ik een nike t-shirt aan had dat was eens en nooit meer
nooit geweest... en ben het ook niet van plan ook...
geeef mij maar een evenement..

tuurlijk evenementen zijn veel beter!

mja ik ben niet zo smal dat ik maar 1 ding vet vind ofzo

dus ik kan zo de ene week in brothers zijn en de volgende week op een drum and bass of breakcorefeest.

gewoon niet per se voor muziek gaan ofzo maar lekker met een stel bekenden een beetje bier drinken en ouwehoeren, prima toch!

niet te vaak dat klopt idd wel! gewoon 1 keer in de maand ofzo, prima

en qua leeftijd of vechten ofzo vind ik helemaal niet storend, brothers is juist superveilig, het ziet er heel mooi uit en de leeftijd vind ik echt nog niet zo heel laag

was gister met 20 man daarheen en ik was de jongste (21)
en ik had het idee dat er wel meer zulk soort groepen waren

verder toen victor coral bv. draaide was het ook ouder publiek
en op de 25+ avonden ook;)
Tja... ook ik kwam er vanaf mijn 17e ELKE week en soms gebeurt dat nog wel eens dat er 2 weken achter elkaar kom... maar je moet er idd ZELF wat van maken en als je er vaker kwam of komt leer je vanzelf mensen kennen!!! Tja en die tienerdisco... komt ook omdat jezelf ouder word zullen we maar zeggen ;) en de muziek... af en toe komt er een goede dj draaien dus das wel (y) ieder zijn eigen smaak!!

ben er 1x geweest met 70's en 80's..

en helaas hebben ze maar 1 airco
in die hitte tent daar...
(in de grote zaal onder het grote podium )..