Partyflock

Forumonderwerp · 781159

Ik heb altijd als ik speed gebruik dat mijn maag helemaal op de hobbel is en dat ik dan moet overgeven en dat dus de hele dag door.
Wie heeft daar ook ervaring mee? Voor mij dus geen speed meer.
heb ik 2 x gehad. kwam denk ik omdak teveel had gerookt en omdak de verkeerde dingen dronk ( ijsthee...geen aanrader, en teveel red bull en cola ook niet handig)
moet je maar niet te grote bommetjes nemen
Uitspraak van Busty. op dinsdag 12 juli 2005 om 11:38:
heb ik 2 x gehad. kwam denk ik omdak teveel had gerookt en omdak de verkeerde dingen dronk ( ijsthee...geen aanrader, en teveel red bull en cola ook niet handig)

welja dat kwam er dan ook nog bij dat ik bier gemengd had met redbull (kan al raden hoe vaag ik was) :p
ik snap niet hoe je kan gaan kotsen ik snuif elke dag geen last van kan gewoon door gaan alleen je moet sowieso goed proberen te blijven eten anders zak je op een gegeven moment inmekaar van vitemine gebrek
Akkoord maar ik had toen dus al een tijdje NIET gegeten en dat is de moment waarop de miserie begint, zeker op pep!
:no: is niks voor mij ut snuive ik moet er ook bij kotse whwawha dus drom :xtc:(Y):D

nou heb 't afgelopen vrijdag gehad dat ik moest kotsen d'r van...
geef mij maar gewoon :xtc: (Y)

ja speed is troep!
gewoon normaal blijven eten en (miss ietsje minder;) )slapen en het valt allemaal reuze mee :)

ik kots alleen van pepbommetjes. Maar van speed snuiven zal ik echt nooit kotsen.

ik kots alleen van slechte muziek!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 16:00:
Ik heb altijd als ik speed gebruik dat mijn maag helemaal op de hobbel is en dat ik dan moet overgeven en dat dus de hele dag door.
Wie heeft daar ook ervaring mee? Voor mij dus geen speed meer.

Gaat andere drugs wel goed?