laatste aanpassing
Uitspraak van Kimberly!! op dinsdag 31 mei 2005 om 16:21:Je had toen beter wel ff kunnen eten..
dan was t er ook uit gegaan
daarna wel gegeten en t was echt heerlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 17:30:de eerste keer dat ik het deed wist ik dat niet
en ben er toen 3 dagen ziek van geweest...
dat is ook dom drugs nemen als je niet weet hoe je t moet gebruiken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 17:31:hoeveel heb je naar binnengewerkt, container vol ofzo
dat dacht ik ook
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op dinsdag 31 mei 2005 om 17:32:dat dacht ik ook
nee kan er gewoon echt niet tegen...
en als je voor de eerste keer pep doet weet je idd niet hoe je het moet gebruiken nee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 17:36:en als je voor de eerste keer pep doet weet je idd niet hoe je het moet gebruiken nee
dan zal ik wel hoogbegaafd zijn geweest
want ik wist 't wel..
ik heb er natuurlijk liever helemaal geen verstand van 
liever niet
...ik kan er al niet goed tegen
heb je het ooit geprobeerd dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 17:45:probeer eens 2 gram coke en 1 gram speed te mixen
wel met een maatje want in je eentje krijg je het niet op
dan ga je goed naar de klote, en wordt pas erg als de coke is uit gewerkt
liever niet
heb je het ooit geprobeerd dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 17:48:ik heb er natuurlijk liever helemaal geen verstand van
dan had je 't niet moeten gebruiken!
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op dinsdag 31 mei 2005 om 17:50:dan had je 't niet moeten gebruiken!
juist
toch nog niet zo dom als 't lijkt he
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 17:54:ach ik was vroeger ook een beetje raar
ook? wie nog meer dan..

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)