Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 30 mei 2005 om 23:53:Ja dat is waar,maar je had ook genoeg feestjes in gewone discotheken toch,net als nu
tuurlijk wel .. maar niet zo veel als nu
laatste aanpassing
Vindt t allebij wel iets hebben..als er alleen een stroboscoop hangt en verder gewoon lekker donker is is t lekker underground,en als dr allemaal vette lasers hangen is t ook mooi...je betaalt veel geld voor een kaartje dus je moet dr ook wel wat voor terugkrijgen,maar t belangrijkste is gewoon t geluid op een feest..
Kijk maar naar MOH echt geweldige lasers en decoratie en t geluid is gewoon kut,dan kunne ze nog zoveel aan al die dingen eromheen doen maar t belangrijkste is t geluid
Kijk maar naar MOH echt geweldige lasers en decoratie en t geluid is gewoon kut,dan kunne ze nog zoveel aan al die dingen eromheen doen maar t belangrijkste is t geluid
Doe mij maar weer die lekkere sfeer van de jaren 90 terug. Gewoon gezellig met een hele partij gabbers in een hal, vette installatie erin, hier en daar een lampie of een laser en klaar!!!
Dat er veel lonsdalers rondlopen is te vergelijken met toen iedereen in aussie en cavello liep. Alleen nu heeft een bepaalde groep er echt voor gezorgd dat ik bij bijna elke lonsdaler direct denk aan een nazi. ik weet dat dat niet terecht is maar toch heb ik dat gevoel. Als ik zo'n knul van 18 een hitlergroet zie brengen, of zo'n pipo in zijn nazibloes met brettels en zijn nazikapsel dan komt er toch stoom uit mijn oren. Maar goed dat is helaas nu eenmaal zo.
Ik denk als je je feesten goed selecteerd dat je toch nog redelijk de oldschool sfeer kan vinden, zoals bijvorbeeld afgelopen weekend bij The Dreamteam!!!
Dus als je je er aan stoort is mijn mening dan moet je niet naar bepaalde feesten gaan.
Ook de muziek van nu is niet my style. Te rauw allemaal, uitzonderingen daargelaten. Vind het net teveel herrie allemaal!!!
Toen mijn ouders zeiden vroeger was alles beter moest ik altijd lachen, maar nu denk ik er zelf ook zo over. Maar wat geweest is is geweest!!!!
Maar 1 ding HARDCORE WILL NEVER DIE wat mensen ook zeggen!! Het leeft nog steeds na al die jaren!!!
Dat er veel lonsdalers rondlopen is te vergelijken met toen iedereen in aussie en cavello liep. Alleen nu heeft een bepaalde groep er echt voor gezorgd dat ik bij bijna elke lonsdaler direct denk aan een nazi. ik weet dat dat niet terecht is maar toch heb ik dat gevoel. Als ik zo'n knul van 18 een hitlergroet zie brengen, of zo'n pipo in zijn nazibloes met brettels en zijn nazikapsel dan komt er toch stoom uit mijn oren. Maar goed dat is helaas nu eenmaal zo.
Ik denk als je je feesten goed selecteerd dat je toch nog redelijk de oldschool sfeer kan vinden, zoals bijvorbeeld afgelopen weekend bij The Dreamteam!!!
Dus als je je er aan stoort is mijn mening dan moet je niet naar bepaalde feesten gaan.
Ook de muziek van nu is niet my style. Te rauw allemaal, uitzonderingen daargelaten. Vind het net teveel herrie allemaal!!!
Toen mijn ouders zeiden vroeger was alles beter moest ik altijd lachen, maar nu denk ik er zelf ook zo over. Maar wat geweest is is geweest!!!!
Maar 1 ding HARDCORE WILL NEVER DIE wat mensen ook zeggen!! Het leeft nog steeds na al die jaren!!!
Al toen ik zestien was, schreef ik ruige shit neer,
nou ben ik 25 en ik neem geen shit meer.
Nederhop groeit en nou zet ik dit neer,
en als je ons wilt stoppen bitch heb jij geen klit meer.
Je zegt door het zuipen wordt m'n brein steeds dorrer,
en door het lange rappen wordt m'n stem steeds schorrer.
Het softie gezeik maakt m'n teksten steeds harder,
maar ik wordt steeds bewuster en de critici verwarder.
Fok te hard, want ik kan er niks aan doen kid,
alles is beter dan je commerciele poen shit.
Jij denkt hardcore rappers lullen maar,
maar softie-sukkel, ik maak het ook waar.
Recht door zee tot aan m'n harde sterfbed,
want hiervoor ben ik op de fokking wereld gezet.
Dus pech voor de disco sukkels en wijven,
want hardcore schijven zullen er blijven.
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
wat moederneukers ook zeggen of schrijven.
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
ze kunnen ons verzwijgen maar niet verdrijven.
Hardcore leeft en de pop beeft,
omdat zij de toon niet meer aangeeft.
Het feit dat de Nederlandse scene groeit,
bewijst dat de Nederlandse taal vloeit.
Pure hardcore zit 'm in je bloed,
A zeggen mag, B zeggen moet!
Een levensstijl waar je voor kiest,
wie slecht boomt dat is een (rapvlies)
Een punt waar je niet meer terug kunt,
dus pass the Wodka en die blunt (-:.
Proef de sfeer en voel de eer
en voel de scene, meer en meer.
Een met de groep om jou heen,
samen breken wij er doorheen.
De ondergrond hiphop rukt op
en maakt korte mette met fuck-pop.
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
M'n hele leven zit van alles al tegen,
als ik dacht geluk te hebben was het maar voor even.
Maar ik ga niet smeken of er zelfs naar streven,
want ik heb muziek om m'n leven aan te geven.
Hardcore, het is m'n steun en toeverlaat,
de enige liefde die je nooit in de steek laat.
Dit soort teksten zijn m'n wortels in de aarde,
zonder deze shit heb m'n leven geen waarde.
Ik leef voor m'n raps en m'n raps die leven,
want ik kan er alles van mezelf in geven.
En ik geef alles van mezelf voor de scene
en de scene geeft mij weer terug wat ik verdien.
Hardcore ben je niet voor een keer in de week
en als je dat niet snapt dan ben je een leek.
Hardcore, ik heb m'n keuze gemaakt
en de pop fijn gekauwd en uitgebraakt.
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
nou ben ik 25 en ik neem geen shit meer.
Nederhop groeit en nou zet ik dit neer,
en als je ons wilt stoppen bitch heb jij geen klit meer.
Je zegt door het zuipen wordt m'n brein steeds dorrer,
en door het lange rappen wordt m'n stem steeds schorrer.
Het softie gezeik maakt m'n teksten steeds harder,
maar ik wordt steeds bewuster en de critici verwarder.
Fok te hard, want ik kan er niks aan doen kid,
alles is beter dan je commerciele poen shit.
Jij denkt hardcore rappers lullen maar,
maar softie-sukkel, ik maak het ook waar.
Recht door zee tot aan m'n harde sterfbed,
want hiervoor ben ik op de fokking wereld gezet.
Dus pech voor de disco sukkels en wijven,
want hardcore schijven zullen er blijven.
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
Hardcore leeft en de pop beeft,
omdat zij de toon niet meer aangeeft.
Het feit dat de Nederlandse scene groeit,
bewijst dat de Nederlandse taal vloeit.
Pure hardcore zit 'm in je bloed,
A zeggen mag, B zeggen moet!
Een levensstijl waar je voor kiest,
wie slecht boomt dat is een (rapvlies)
Een punt waar je niet meer terug kunt,
dus pass the Wodka en die blunt (-:.
Proef de sfeer en voel de eer
en voel de scene, meer en meer.
Een met de groep om jou heen,
samen breken wij er doorheen.
De ondergrond hiphop rukt op
en maakt korte mette met fuck-pop.
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
M'n hele leven zit van alles al tegen,
als ik dacht geluk te hebben was het maar voor even.
Maar ik ga niet smeken of er zelfs naar streven,
want ik heb muziek om m'n leven aan te geven.
Hardcore, het is m'n steun en toeverlaat,
de enige liefde die je nooit in de steek laat.
Dit soort teksten zijn m'n wortels in de aarde,
zonder deze shit heb m'n leven geen waarde.
Ik leef voor m'n raps en m'n raps die leven,
want ik kan er alles van mezelf in geven.
En ik geef alles van mezelf voor de scene
en de scene geeft mij weer terug wat ik verdien.
Hardcore ben je niet voor een keer in de week
en als je dat niet snapt dan ben je een leek.
Hardcore, ik heb m'n keuze gemaakt
en de pop fijn gekauwd en uitgebraakt.
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
Hardcore leeft!
En zal ook blijven,
maar wie ben ik???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 00:38:Vroeger was het leuker, gezellig met z'n allen naar de Energiehal of Sporthallen-Zuid, het echte gabbergevoel
Nu kijkt iedereen zo boos en die kleertjes zien er ook niet echt gezellig uit, skinhead-wannabees en houthak-helga's :kotssmiley:
Nix aan toe tevoegen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 00:38:Vroeger was het leuker, gezellig met z'n allen naar de Energiehal of Sporthallen-Zuid, het echte gabbergevoel
Nu kijkt iedereen zo boos en die kleertjes zien er ook niet echt gezellig uit, skinhead-wannabees en houthak-helga's :kotssmiley:
precies. ik zag er nooit uit als een gabber maar heb zoveel feesten meegemaakt. heel anders als nu.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 01:53:Echt zielepootjes die dat op hun profiel hebben staan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 02:02:Ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen die er niet gabber genoeg uitzagen werden uitgescholden en/of bedreigd door gabbers...
nee mee eens.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 02:02:In Parkzicht werd toch ook mellow gedraaid?
En had je niet op elke Megarave en Hellraiser een mellow area?
Zelfs ik heb dat nog meegemaakt!
Voorbeeldje:
Mystery Land 3 april 1999
Jaarbeurs Utrecht
Utrecht
Area 1: Newskool / Hardcore
Area 2: Club / Trance
Area 3: Oldskool
Area 4: ViP
Line up:
Area 1 - Hardcore:
Yves
Rabutu
The Viper
Sketler
Promo
Lars& Panic
Buzz Fuzz
Live: Marshall Masters (PCP)
Leviathan
Masochist
Area 2 - Hardhouse:
Sonar & Buff
Estroe
Yves deRuyter
Erik De Man
Jorg
The Prophet
JP
Area 3 - House Of Love
Leonardo & Nilz
Natarcia
Ronald Molendijk
Jean
Jurgen
Erick E
Area 4 - X-Clusive Zone (VIP)
Norma
Gizmo
Darkraver
Pavo
Weirdo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 02:22:owiezo elke Megarave, Mysteryland, Hellraiser/Immortality, Rave the City, Dance2Eden, Trip 2 Dreamland...
Dan had je toch wel 80% van de hardcorefeesten waar je ook een mellowarea had hoor
de 1e hellraiser in de vechtsebanen niet. en later kwam er nog 1 en die had een tunnel of terror. maar er waren er ook wel die ze wel hadden. zowiezo mysteryland had vanaf het begin meerdere muziekstromen. de 1e had zelfs een ambientbos. dat was pas echt vaag
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 02:02:In Parkzicht werd toch ook mellow gedraaid?
Carrera..dat was DE mellow tent vroeger in R'dam
CARRERA it's not a place..it's a FEELING
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 02:34:je heb gelijk, in 92 was ie al in utrecht
Ik kan me helemaal vinden hier in de verhalen van de oldstyle gabbers, ik vind het echt jammer dat ik niet een paar jaar eerder geboren ben, voel me veel meer verbonden met de oude hardcore, en het early volk 
Juist!!!
Te irritant voor woorden om te zien hoe verwend het publiek tegenwoordig is; zoals DieHakker al zei; het geluid!! Dat is waar het allemaal om gaat!
We komen toch om uit ons dak te gaan op de muziek???
Als dat niet je doel is, ga dan lekker naar een theater voorstelling of een popconcert ofzo!
Zet maar gewoon een vette stroboscoop en wat discolampies neer, geen gezeik verder, gewoon hakkuh!!!
Maar helaas, is dit niet zomaar te verhelpen, de mens veranderd nou eenmaal met de jaren..
Ook zoiets ja, er word nog maar zo weinig vette hardcore gemaakt, die ouwe shit is veeeeeeeeel vetter op een feest, daar zit tenminste die "feeling" in..
Nu word het allemaal steeds rauwer en harder, misschien leuk voor achter je pc-tje, maar voor op een feest..
Had ik maar een tijdsmachine..
Maargoed er zijn nog zeker wel dikke feesten, afgelopen weekend Nightmare Outdoor bijvoorbeeld...dat feest gaat echt de geschiedenis boeken in...het kán nog zeker wel
Denk dat het volk tegenwoordig verwend is...als ik hoor dat een mannetje van 16 vorig jaar op MoH vertelde dat hij de show ensow maar matig vond dan moet je toch echt aan je kop voelen hoor!!! Toen ik 16 was was ik net 1x op de megafestatie geweest en keek ik mijn ogen letterlijk en figuurlijk uit naar allemaal dingen die ik nog nooit had gezien...en nu vind iedereen alles maar heel normaal.
Op hun 18e hebben die kereltjes alles wat er op de wereld bestaat al allemaal gedaan: sex (tot de meest lugubere dingen aan toe), drugs en overal geweest...wat valt er dan nog te leven verder? Ja inderdaad, logisch dat je dan alles saai gaat vinden.
Op hun 18e hebben die kereltjes alles wat er op de wereld bestaat al allemaal gedaan: sex (tot de meest lugubere dingen aan toe), drugs en overal geweest...wat valt er dan nog te leven verder? Ja inderdaad, logisch dat je dan alles saai gaat vinden.
Juist!!!
Te irritant voor woorden om te zien hoe verwend het publiek tegenwoordig is; zoals DieHakker al zei; het geluid!! Dat is waar het allemaal om gaat!
We komen toch om uit ons dak te gaan op de muziek???
Als dat niet je doel is, ga dan lekker naar een theater voorstelling of een popconcert ofzo!
Zet maar gewoon een vette stroboscoop en wat discolampies neer, geen gezeik verder, gewoon hakkuh!!!
Maar helaas, is dit niet zomaar te verhelpen, de mens veranderd nou eenmaal met de jaren..
af en toe een vaag grappig deuntje of stukkie text doet t bij mij altyd wel goed.
maar ben bang dat t meer de zieke mindfucking zooi wordt.
constante piepen en kraken zeg maar.
nummers zonder bass enzo. meer van iejjjuhwwwwwwwwwwpieppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp.
maarja je weet maar nooit. hoop t nie
maar ben bang dat t meer de zieke mindfucking zooi wordt.
constante piepen en kraken zeg maar.
nummers zonder bass enzo. meer van iejjjuhwwwwwwwwwwpieppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp.
maarja je weet maar nooit. hoop t nie
Ook zoiets ja, er word nog maar zo weinig vette hardcore gemaakt, die ouwe shit is veeeeeeeeel vetter op een feest, daar zit tenminste die "feeling" in..
Nu word het allemaal steeds rauwer en harder, misschien leuk voor achter je pc-tje, maar voor op een feest..
Had ik maar een tijdsmachine..
Maargoed er zijn nog zeker wel dikke feesten, afgelopen weekend Nightmare Outdoor bijvoorbeeld...dat feest gaat echt de geschiedenis boeken in...het kán nog zeker wel
laatste aanpassing
Ik had als 8 á 9-jarig jongetje altijd bewondering voor de partygangers...
Flyers verzamelen (oud flyerpakketje kocht je toen nog voor 2,50 bij de platenzaak(ook die is weg...) hier in de stad) en 1x in de 2 maanden een cd kopen, te gek !
Veel platen van toen brengen mij nog net meer in extase dan vele toppertjes van nu.Ook prachtig die verhalen van iedereen over de feesten van toen.Toch merk ik dat de wazi-hype een beetje afneemt en van die kinderdiscohardcore hoor je ook niet meer héél véél.Ook op feesten kan ik me zo nu en dan toch écht vermaken, ik heb in april zelf een feestje georganiseerd en daar was het in een kleine ruimte stampvol, de dj's hadden er zin in en draaiden goed en het volk ging de hele avond los, jong en oud,zwart en blank. Moet er wel bij zeggen dat ze de houseclassics niet zo trokken die avond, maar ook op mainstream hardcore kan 't dus ook.
Verder ben ik het volledig eens met Ogre, het (jonge) publiek wordt verwend, muziek is ook te makkelijk verkrijgbaar met het downloaden van tracks, vaak zijn deze tracks niet representatief naar de kwaliteitsnummertjes.
Gelukkig is er voor hun moh, en kan ik me op andere feesten nog echt wel vermaken, omdat ik hier gewoon naar uitkijk en van de muziek houdt, platen koop en luisteren zal ik altijd blijven doen
.
Flyers verzamelen (oud flyerpakketje kocht je toen nog voor 2,50 bij de platenzaak(ook die is weg...) hier in de stad) en 1x in de 2 maanden een cd kopen, te gek !
Veel platen van toen brengen mij nog net meer in extase dan vele toppertjes van nu.Ook prachtig die verhalen van iedereen over de feesten van toen.Toch merk ik dat de wazi-hype een beetje afneemt en van die kinderdiscohardcore hoor je ook niet meer héél véél.Ook op feesten kan ik me zo nu en dan toch écht vermaken, ik heb in april zelf een feestje georganiseerd en daar was het in een kleine ruimte stampvol, de dj's hadden er zin in en draaiden goed en het volk ging de hele avond los, jong en oud,zwart en blank. Moet er wel bij zeggen dat ze de houseclassics niet zo trokken die avond, maar ook op mainstream hardcore kan 't dus ook.
Verder ben ik het volledig eens met Ogre, het (jonge) publiek wordt verwend, muziek is ook te makkelijk verkrijgbaar met het downloaden van tracks, vaak zijn deze tracks niet representatief naar de kwaliteitsnummertjes.
Gelukkig is er voor hun moh, en kan ik me op andere feesten nog echt wel vermaken, omdat ik hier gewoon naar uitkijk en van de muziek houdt, platen koop en luisteren zal ik altijd blijven doen
Ik denk dat het verschil zit in de mate van populariteit van de muziek...
In de jaren 95-97 had je ook een hele hoos meelopers. Wat voor een verslechtering van de scene betekende. Die tijd erna veel goede underground feesten en de sfeer was naar mijn weten ok. De echte liefhebbers bleven toen over.
Ook nu is harcore weer in populariteit aan het stijgen. Wat dus weer zorgt voor een een rits meelopers en ander fout volk. Zeker in deze tijd bestaan de meelopers vooral uit de wazi figuren in mijn ogen.
In de jaren 95-97 had je ook een hele hoos meelopers. Wat voor een verslechtering van de scene betekende. Die tijd erna veel goede underground feesten en de sfeer was naar mijn weten ok. De echte liefhebbers bleven toen over.
Ook nu is harcore weer in populariteit aan het stijgen. Wat dus weer zorgt voor een een rits meelopers en ander fout volk. Zeker in deze tijd bestaan de meelopers vooral uit de wazi figuren in mijn ogen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 09:33:In de jaren 95-97 had je ook een hele hoos meelopers
je bedoeld 95- heden...
zal altijd zo blijven denk ik..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 03:13:Nu word het allemaal steeds rauwer en harder, misschien leuk voor achter je pc-tje, maar voor op een feest..
Geld niet voor iedereen gelukkig...
Early hardcore/rave heb ik dus echt helemaal niks mee...oldschool wel...early hardcore/rave niet...
It doesn't get me going...
Ik mis 1 bepaalde drive in die muziek die in UK hardcore en dat soort dingen (vergeet die shit die tegenwoordig industrial wordt genoemd en losers zoals Tieum erbij)...er wel in zit...
Op die muziek kan ik dansen zoals ik wil...tig verschillende ritmes hoor ik erin...early hardcore maar 1...en daar kan ik niks mee...te straight forward en daar hou ik niet van...
Dus voor mij is die muziek absoluut noodzakelijk op een feest anders sta ik de gehele avond te gapen en doen...
Ik snap niet hoe je gebiologeerd kan luisteren naar een willekeurige reeks geluiden zonder samenhang op een beat die klinkt alsof je je speakers hebt opgeblazen?
Ik snap best dat er vernieuwing nodig was maar enige vorm van muzikaliteit is toch wel geboden aub...
Ik kan me echt in alle muziekstijlen vinden, van klassiek tot metal maar als ik industrial hoor kan ik me helemaal vinden met die ouwe opaatjes die altijd verbaast nee schudden met hun hoofd als ik (keiharde gabber draaiend) met mijn auto langsrij...
Ik snap best dat er vernieuwing nodig was maar enige vorm van muzikaliteit is toch wel geboden aub...
Ik kan me echt in alle muziekstijlen vinden, van klassiek tot metal maar als ik industrial hoor kan ik me helemaal vinden met die ouwe opaatjes die altijd verbaast nee schudden met hun hoofd als ik (keiharde gabber draaiend) met mijn auto langsrij...
Zoals ik al zei...vergeet de shit die tegenwoordig industrial wordt genoemd... 
Veel is niet eens industrial waardig naar mijn mening en is idd enkel een willekeurige reeks geluiden etc.
Maargoed...hardcore is het wel getuige het feit dat je bij die muziek met je hoofd staat te schudden net als opaatjes...
Grenzen worden verlegd...ook qua hardheid etc. en al helemaal logisch dat dat gebeurd in een genre als hardcore...
Je moet de naam "de hardste der muzieksoorten" natuurlijk blijven waarborgen...anders krijg je dat andere genres je voorbij streven en dan is de naam hardcore niet meer van toepassing aangezien het geen loze genre defenitie is maar een beschrijving van de atttitude van de muziek...en dat houd in de reguliere luisteraar irriteren met opgefokte en aggresieve geluiden die op je af komen...
Zou niet goed zijn als de opaatjes ja gaan knikken opeens...
Heel veel van die "industrial" dingen hebben trouwens een techno-drive...die is goed te bedansen hoor...
Beetje terug naar de roots (techno drive) maar dan een paar schepjes qua hardheid en dergelijke er bovenop...
Sfeer is ook helemaal niks mis mee op die feesten...vind er zelfs betere sfeer hangen dan op early hardcore en oldschool feestjes...
Geen wazi's bij beide maar ook geen irritante opgefokte overmatige drank of drugs gebruikers met grote spiermassa's die zichzelf helemaal geweldig vinden...
Die kom ik helaas regelmatig tegen op oldschool en early rave feestjes...
Veel is niet eens industrial waardig naar mijn mening en is idd enkel een willekeurige reeks geluiden etc.
Maargoed...hardcore is het wel getuige het feit dat je bij die muziek met je hoofd staat te schudden net als opaatjes...
Grenzen worden verlegd...ook qua hardheid etc. en al helemaal logisch dat dat gebeurd in een genre als hardcore...
Je moet de naam "de hardste der muzieksoorten" natuurlijk blijven waarborgen...anders krijg je dat andere genres je voorbij streven en dan is de naam hardcore niet meer van toepassing aangezien het geen loze genre defenitie is maar een beschrijving van de atttitude van de muziek...en dat houd in de reguliere luisteraar irriteren met opgefokte en aggresieve geluiden die op je af komen...
Zou niet goed zijn als de opaatjes ja gaan knikken opeens...
Heel veel van die "industrial" dingen hebben trouwens een techno-drive...die is goed te bedansen hoor...
Beetje terug naar de roots (techno drive) maar dan een paar schepjes qua hardheid en dergelijke er bovenop...
Sfeer is ook helemaal niks mis mee op die feesten...vind er zelfs betere sfeer hangen dan op early hardcore en oldschool feestjes...
Geen wazi's bij beide maar ook geen irritante opgefokte overmatige drank of drugs gebruikers met grote spiermassa's die zichzelf helemaal geweldig vinden...
Die kom ik helaas regelmatig tegen op oldschool en early rave feestjes...
laatste aanpassing
Early hardcore/rave heb ik dus echt helemaal niks mee...oldschool wel...early hardcore/rave niet...
Ruffneck stijl vind je wel cool toch?
Ik snap niet hoe je gebiologeerd kan luisteren naar een willekeurige reeks geluiden zonder samenhang op een beat die klinkt alsof je je speakers hebt opgeblazen?
Gast, dat jij er geen samenhangt in herkent, betekent niet dat hij er niet is!