Partyflock

Forumonderwerp · 780292

Presents…

”The Energy Of The Core – The 2nd Edition”

Datum: 17 September2005
Tijd: 20:30 – 03:00
Meer Info: http://www.energyofthecore.tk

Line-up

D-Compoze
Shadowraiser
Fetamin
J-Lines
Necrid
Zamruel
Fiore
Dizzy

MC: Da Mouth Of Madness

Can You Feel The Bass?? It’s Now Time To Feel The Energy!! Be There!!

laatste aanpassing

hah jah ik wel...soms ook wellus in leeuwarden ;)
Artiest {SHOWLIST artist 31356, 10116}
zo zo ik ook :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 16:55:
hah jah ik wel...soms ook wellus in leeuwarden

pooh...!! :/ :S !!
laatste aanpassing
hahaha komt idd wel goed sieb :D dump wel weer ff stapeltje bij je op de mat :D woei :P

Marije! weet niet wat ik bedoel :P sexy lexy wel whihah

En kunnen we Fiore z'n draaikunst ook weer horen. Was op de 1e editie leuke set!
laatste aanpassing
aaaah was vorige keer lekker hard daaro!
was goede reclame want willen nu veel meer heen :D
dus word moooi druk en hard feeestje!:bounce:
hahaha thnx frisian gabber volgende keer mag je wel ff zeggenw ie je bent hahaha vorige edition wist ik het niet dusjah ene hopen dat het druk wordt he een dj's en organisatoren kunne zich niks beter wensen dan een druk en gezellig en hard feesje
Uitspraak van Chronic Disorder(L) op donderdag 7 juli 2005 om 20:16:
aaaah was vorige keer lekker hard daaro!
was goede reclame want willen nu veel meer heen
dus word moooi druk en hard feeestje!

ja idd, het werpt vanzelf ze vruchten af ;) en next party word cker weer snoeihard :d hoe drukker hoe meer verrassingen we hebben in de toekomst ;) en Fiore gaat cker de tent laten knallen. kijk maar vast ff weer om je heen kerol voor goeie nieuw platen, we laten Bergum weer dreunen!!!! :bounce: :bounce:
hahah heb net weer nieuwe platen gekocht ene jah dan werk ik ook he dus meer inkomsten voor de platen :p wordt echt wel beuken heb der nu al zin in :p
ja ff afwachten met de vergunning ;) zal zo ff horen. we moetne gewoon tot 3 uur
en als de vergunning niet doorgaat maken we er gewoon kiehool illegaal van :9

we gaan dreunen hoe je het ook went of keert!!! The Energy Events is niet te stoppuh! :woopwoop:
dat wou ik nu ff horen :p
jah jah 3e op de dj contest van hc intellect 15 okt mag ik iduna openen datw ou ik ff kwijt :p
Gefeliciteerd dj*fiore (Y) whoppppaaaaaaaah :woopwoop: zo doen we dat!!!

We weten wel wat we in huis nemen;) ghehe

oke dan!!!!! fijne vakantie allemaal voor de mensen die nu weggaan of al weg zijn ;) ik ben er nog t/m 23 augustus :)
hahaha toch wel :p hahaha jij ok prettige vakantie he zie je 17 sep wel at kiehool laters
waner komen de flyers?????
oke dan worden de draaitijden nu ook nog aangepast ofniet

is dat niet een beetje duur € 10.- ????? en dan ook nog tot 2 uur :S
en wie gaat er nou om half 9 naar een feesje
laatste aanpassing
voor 10 eurotjes heb je wel een avond lol met een goede sound en sfeer! en als je het te duur vindt kom je toch niet? tsja....
tjha indd we willenw el langer alleen als we de vergunning er niet voor krijgen houd het op he moetenw e jullie zo kunne vermaken en als je geen 10 euro wilt betalen moet je vroeg heen gaan hoef je er maar 7,50 te betalen :p je weet niet wat je mist vorige keer 115 db whahaha kicken :p
idd ik bedoel, als je kijkt wat er voor line-up staat. met paar redelijk dure namen. en ja als we niet de vergunning krijgen 3 uur ja dan heb je toch 2 keuzes? of er mee ophouden en of tot 2 uur. dus ja beter een hardcorefeestje dan geen hardcorefeestje. en het is zo dat wij ook geluid en licht moeten huren. waarbij de meeste locatie dat allemaal al in bezit hebben. je gaat geen feestje geven waar op je verlies draait. kun je er beter mee ophouden. dat verschil moet je altijd even bekijken. maar daar tegen over staat wel dat we een masterlijk geluid hebben. en ja als je het duur vind ja dan kom je toch niet. ik ga voor de hardcore en niet vooe de entree. een feestje is een feestje en geld kost het toch.
niks aan toe te voegen gerben
woppah duidelijke taal. en zie ook al dat de persoon met de reactie al verbannen is.... dus jah t zal wel allemaal
worden de flyers al gedruk ?

heb der zo zin in beuken :p
komt er aan jurrie :p rustig blijven. als de flyer er is dan is het nog niet beuken he ;)
neej jammer genoeg niet he kan niet zo snel genoeg zijn :p we late kiehool weer dreunen:p:)
die hadden we al gezien :p
hahha ikke:p maar niet van dat de flyer op de forum moet komen maar wanneer hij versprijt word :p:p
btw vindt trouwens dat stukje waar leeftijd en zo staat beetje klein (onduidelijk) en mist nog wat ;) dat van eardamage ;)
he he he he

ik ebn ook van de partij :bier:
mooi zo hoe meer zielen hoe meer vreugde toch gerben :p:p

nou nou zijn jullie de tijd vergeten er op te zetten of durfden jullie hem er niet op te zetten :P
lees het ander nieuwsbericht even. en kom je ook dan? warvoor hebben wij dit feest anders in de agedna staan. staat ook een tijd bij hoor!!! maar ja zo te zien kom je hier zelden aan je profiel te zien :p
en hier valt het ook een beetje dood:p
dan moet jij maar wat meer lulluh jur ;) hahaha zin in!!!!!!!!!!!!!! maar zal nog ff achter de ps2 ;) woei woei.... lekker gamuh en dan koes koes doen :P mrgn weer aan die arbeit :S naja nog weekje dan vakanzieeeeeeeeeeeeeee lekker chilluh op mallorca :D en feest promoten daarzo :P
hahah denk je dat die lui daarweg hier heen komen voor een feesje hahahah maar in iedergeval veel plecier daar en doe ze de groeten :p als ze nog dj zoeken noem je mijn nama maar ff :p:p:p de mazzzl
hahaha is toch gewoon humor :D bordje van vliegveld mallorca en dan flyers van ons er onder hahahaha

zal ze de groeten doen daarzo ;) hahaha ben de na de 23e niet bereikbaar hierzo :D
whahaha mafkees:p

Het is bijna zover jongens!

Jullie tweede feest alweer :D

Als het geluid net zo hard gaat als de vorige keer...

Dan gaaat het zeker allemaal goed komen :bounce:

Mensen tot 17 september
het geluid gaat misschien wel een tikje zachter maar daarom gaan we nog wel ontzettend knallen!!! hahaha the-energy weet wel wat beuken is :bounce: whoppaaaaaaaa