Partyflock

Forumonderwerp · 777973

Artiest Da Hustla
Op 8 Oktober organiseert Inshock Events samen met Strictly-Hard Events:

Inshock - The Saga Continues

Na het eerste succesvolle feest van Inshock Events, hebben zij besloten om een stapje groter te gaan. Zij hebben uiteindelijk de mooie evenementenhal: Pica Mare gevonden in Gennep. Ook hebben zij de ervaren organisatie Strictly-Hard gevraagd om mee te helpen. Zodoende is deze samenwerking tot stand gekomen.

De line-up liegt er niet om:

Alpha Twins - Stanton & Red Alert - Tristan & Neostar - Robbie Magura - Jones - Devon K - MC Da Hustla

Om dit rijtje af te sluiten, zal er nog 1 topartiest toegevoegd worden. Deze word zsm bekend gemaakt!

Het feest begint om 21.00u en duurt tot 05.00u

Kaarten kosten: €10,- in de vvk & €15,- aan de deur..

meer info volgt snel........

grtz Inshock & Strictly-Hard
laatste aanpassing

tsja... meestal wanneer mensen het niet verwachten, dan komt er juist iets!

Hopen op een goed feest! En bij een groot succes.. zal dit vaker terugkomen...

Het ligt aan jullie zelf!
Artiest Jones
erg mooie locatie! foto's voorspellen veel goeds! :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 19:30:
Hopen op een goed feest! En bij een groot succes.. zal dit vaker terugkomen...

:D(Y)
Special D??

Met trots presenteren Inshock & Strictly-Hard de laatste naam. We hebben niemand minder dan DJ Panic gestrikt voor Inshock.

Wij trekken alles uit de kast om van dit eerste event een superfeest te maken!

Zo zal er een overweldigende licht en geluidshow aanwezig zijn.. En superdikke line-up!! Een perfecte partysfeer! enz enz..
ziet er leuk uit;)
denk wel aanwezig
Panic had ik niet gedacht wat een verassing

;P
Er gaan bussen organiseert worden vanuit Weert naar Inshock via www.energized.nl B)

We houden jullie op de hoogte!
laatste aanpassing

P.... uit R........ wist niet dat die zou komen is zekers een verassing voor mij wahahahahahah maar goed we gaan er een top feest van maken zekers weten ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
(y)
Sow jongens,

gaat de goeie kant op met jullie!! Mooie zaal geregeld, en een goeie line-up.. Mijn complimenten, ik sta die avond vooraan :D

Succes ermee,

Lucky
vanuit bergen krijg je ook wel een bus vol misschien een idee ben benieuwd
Willen we best doen, maar wij (energized.nl) komen uit Weert en dan is het niet rendabel om vanuit Bergen naar Gennep een bus te regelen, betaal je de kosten voor die afstand tussen Weert en Bergen, snap je..;)
laatste aanpassing
misschien dat je met een maatschappij uit deze buurt kan kijken wat er mogelijk is jullie hebben de ervaring voor dat de flyers worden gemaakt beslissen kan het erop komen te staan
Misschien wel een optie ja, we gaan er us over nadenken ;)

Mensen ui Weert e.o kunnen zich nu aanmelden op onze site www.energized.nl (opstapplaatsten zoals nu: weert-station & buder &rg)..;)

PS: Men moet zich wel eerst aanmelden op de site zelf, voordat ze zich kunnen aanmelden voor een rit..;)
laatste aanpassing
je kunt ook denken aan een bus die wat plaatsen in de buurt aandoen Boxmeer, Cuijk, Mill, Malden, enz ik hoor het wel good luck

wanneer zijn er kaartjes te koop?
binnen enkele weken zijn de tickets te koop dus hou de site in de gaten

Joh jullie kunnen zekers op mij rekenen en natuurlijk vonnie... ;)En sorry van de vorige keer rob :(

Maar deze keer ben ik er zekerssss :bounce:
Ik heb Stanton op Defqon horen draaien, dat beloofd veel goeds!!!

Stanton gaat lekker vet draaien @ Inshock... Eigenlijk alle dj's wel....

tip:

TRISTAN & NEOSTAR
mijn tip ALPHA TWINS heb je hun gehoord op DEFQON maximaal

alpha twins??? Wie zijn dat nou weer?? :X
dat zijn tristan&neostar in het groot en JONES houdt hem in de gaten wordt de verassing van de avond
masters is in duitsland dus ik ben weer van de party wordt weer knalle
dan kan het feest doorgaan fijn cr@zy,bedankt
Ik ga zeker komen, vvk al begonnen, en anders wnnr begint ie?

En hopelijk is de opkomst groot, veel interesse enzow, zodat dit vaker in gennep kan komen, want t is maar een f*cking saai rotgat waar nix te doen is :P
laatste aanpassing
Klote dat het gelijk met MOH valt..8) Die locatie is ubermachtig volgens mij..:yes:

Maar dit gaat ook vetjes worden...:yes:

beter dan MoH.. geen pogokneusjes :jaja:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 16:46:
beter dan MoH.. geen pogokneusjes

Dat is wel weer zo Hussel..(Y) Maar je moet toegeven, die locatie is gewoon VET!

Dat geef ik ook zeker toe.. kben daar met Earthquake & Mayday geweest en dat was zeker top!

mah jah.. om zo'n end te gaan rijden voor een MoH.. Neej mij niet gezien.. Als ze daar nou MC of Audio Attack deden, dan was et wat anders geweest.

2 timmy: Timetraveller lokatie is Bekend ;)
Wanneer start de voorverkoop??

als we de kaartjes binnen hebben!binnen nu en 3 weken
Owkeey :)
Khou m wel in de gaten hier ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 16:46:
ter dan MoH.. geen pogokneusjes

he jammer,valt er niks onderuit te schoppen! :D

*UPDATE*

Helaas moeten wij mededelen dat DJ Stanton verhinderd is om te komen draaien op Inshock. Maar we hebben een waardige vervanger voor hem gevonden: De uit Antwerpen afkomstige DJ YVES zal hem vervangen.

Yves kennen we natuurlijk allemaal van Club-X en zijn wereldsets op alle grote festivals!
Vet! Yves is zeker een goeie vervanger! (Y)

dat dachten wij ook :p :flower:
Uitspraak van Jones op vrijdag 8 juli 2005 om 16:12:
Vet! Yves is zeker een goeie vervanger

Op defqon draaide hij echt meesterlijk :D

Op inshock zal hij ook een megavette set neerzetten! Dat eisen we natuurlijk wel van hem!

Potverdikkeme!!!

ik kwam eigenlijk toch wel voor Stanton the god of the oldskool :respect:

:(

Helaas kerel! Volgende x staat hij er zeker bij! En heel misschien jou helden ook!

Mijn helden? :D