sommige mensen reageren echt nep op sommige topics als je het niet interresant vind......reageer dan ook niet...
fake vriendje?
kben tevreden met me leven kheb elkedag werk.. dus ik doe teminste nog wat voor de maatschapij... jij zit volgus mijn alleen maar op je holwerk op een bureaustoeltje met je dommebolle harzus naar een beeldscherm te staren...
wat doe jij hier dan ??
ga weg dan slet ^^^>>>>>damn jij bent echt dom>>>>kom dan ook niet met je bek hier lullen....
ahha jha he
mensen komen lullen terwijl ze het een kuttopic vinden haha komen ze doen dan...hahaha dom gewoon
hahah ik zit vol met liefde..
Zeg ben jij nou echt zo dom of weet je niet beter?
hmzz ach jha ben blond he ....maarre jij bent echt hersenloos....heb je het nou nog niet begrepen als je het niet boeiend vind ga dan ergens anders kijken,,,,,dus wie is er nou dom........haha stupid
heb liefde genoeg hoor.....wie wil er wat liefde haha.......
blaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hmzz waarom zou ik jou moeten vertellen hoe oud ik ben....en met een beetje verstand kan je checken hoe oud ik ben......
te jong...
hmzzz dat weet je nu dan toch
zoals er staat
tmf tijd 
ben je blind dan of zo hmzz blijkbaar...
\merek gedraag je ff naar je leeftijd van jou vind ik het namelijk heel erg triest...25 en dan zo kinderachtig doen ....moet je nie doen ......maar goed.....veel plezier verder in jullie leven ....laterss
\merek gedraag je ff naar je leeftijd van jou vind ik het namelijk heel erg triest...25 en dan zo kinderachtig doen ....moet je nie doen ......maar goed.....veel plezier verder in jullie leven ....laterss
ik pas me nivo aan aan jouw dommigheid 
jah want jou dommheid is nog lager hahahahha....
ga nou maar he ......
latersss ........... betere leven dan jou .....slet slet slet slet slet slet slet ....
latersss ........... betere leven dan jou .....slet slet slet slet slet slet slet ....