sommige mensen reageren echt nep op sommige topics als je het niet interresant vind......reageer dan ook niet...
Aangemeld op: 6 mei 2005 22:46
en nu al denken dat ze GOD vant forum is bet der grote bek
Uitspraak van ~DELIRIOUS~ op dinsdag 10 mei 2005 om 20:39:we kunnen dr ook binnenstebuiten keren en aan een boom hangen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 20:43:wat een triest figuur die bunny...ga lekker weer je hoed in hersenloze stoeptegel....
Uitspraak van ~DELIRIOUS~ op dinsdag 10 mei 2005 om 20:43:ze ziet r denk ik wel beter uit binnenstebuiten
denk t ook...goh mottuh we t tog maar proberen
Uitspraak van ThunderboefjeIk wil wel ff langst komen met me bulldozerop dinsdag 10 mei 2005 om 20:44:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 20:49:ik zal d'r eens door een dixi halen die een avondje op een feestje is gebruikt...
mag ik de dixi met bulldozer omver rijden aaaaaaah toe
Uitspraak van ~DELIRIOUS~ op dinsdag 10 mei 2005 om 20:54:mag ik de dixi met bulldozer omver rijden aaaaaaah toe
nee ik
laatste aanpassing
Uitspraak van ThunderboefjeIk zal me vuist eens in je kont stouwenop dinsdag 10 mei 2005 om 21:50:
Schattebout toch, jij weet wel wat verwennen is he
NEPPEEE MENSEN!!!!!!!!!!!!!
idd jha...
jha he ...
ach jha whatever......
hoef het niet perse van jou wil aandacht van vrolijke mensen.....die gezellig zijn
jha die van me vriend jha...
dit is tipies een geval van een meisje die 24/7 achter der computer zit en zich voordoen voor een ander persoon en aandacht tekort komt....
ga naar buiten en zoek een leven ofzow!!!
ga naar buiten en zoek een leven ofzow!!!
hahahaa voordoet als een ander persoon.....
enne by the way volgens mij zitten jullie er vaker op hoor......
heb teminste een leven en super leven wat jullie waarschijnlijk niet kunnen zegge...hahaha
enne by the way volgens mij zitten jullie er vaker op hoor......
heb teminste een leven en super leven wat jullie waarschijnlijk niet kunnen zegge...hahaha