wij nemen alleen maar Dji dat weet je nou toch onderhand wel
hoe is het met je elftallige harem?
ja nam je mij maar es............whehehehe
met de meiden is het goed hoor,zaterdag was dr nog 1 kampioen paaldansen geworden...dus....
ik ben weer trots......
zoals ik laatst al zei jongen, geniet ervan: je bent een van de weinigen met dat geluk en ik heb het je al voorspeld...dat duurt niet lang meer
maar zolang het duurt...........whehehehehe....
dat pakken ze me niet meer af. maar ik hou ze dom he,das de truuk.......
en een goeie babbel.......
eigenlijk ben ik een goeie player.....als ik dr over nadenk.
als ik dr 1 zou zijn zou ik dr echt goed in zijn....wel he?
laatste aanpassing
ojee gaat er weer fel aan toe hier 
conclusie, een luisterend oor bij de vrouwen en gewoon daarna doen wat je zelf wilt...
werkt perfect en als ze boos worden dat je neit doet wat ze zeggen. gaat de regel van Djidon in werking: Zeggen dat zij slimmer zijn en wij dom, kunnen ze je niet eens wat verwijten ook
conclusie, een luisterend oor bij de vrouwen en gewoon daarna doen wat je zelf wilt...
werkt perfect en als ze boos worden dat je neit doet wat ze zeggen. gaat de regel van Djidon in werking: Zeggen dat zij slimmer zijn en wij dom, kunnen ze je niet eens wat verwijten ook
je zou een wereldplayer zijn Dji echt waar
jij zou zelfs mij kunnen playen dan
ja ik zou een goeie zijn.......en hard he? want dat moet....
ik zou meer naar een loverboy neigen denk ik hoor,beetje slaan enzo......ja want ik kan niet zo goed met macht omgaan,dan draai ik door...
dus gelukkig maar dat ik zo'n lieve jongen ben,he?
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 15:14:gaat de regel van Djidon in werking: Zeggen dat zij slimmer zijn en wij dom, kunnen ze je niet eens wat verwijten ook
en zo is het maar net........
wie niks doet,goed ontmoet.........
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 15:15:en zo is het maar net........
ja toch??!!
je gaat ook niet tegen de josti band zeggen dat ze eens "goed" moeten leren spelen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 15:14:ik zou meer naar een loverboy neigen denk ik hoor,beetje slaan enzo......ja want ik kan niet zo goed met macht omgaan,dan draai ik door...
dus gelukkig maar dat ik zo'n lieve jongen ben,he?
je verwacht van mij nu een antwoordje?
Climax maak me niet weer boos he?!
Uitspraak van Marj0lYntJ op maandag 9 mei 2005 om 15:35:veel sijn der nii te snappe
dat ben jij ook niet
Uitspraak van H to tha J op maandag 9 mei 2005 om 16:41:want zo werkt het dus echt niet hè
dan ken jij naughty girl nog niet
op je knieen ga je en jij zeker weten