Partyflock

Forumonderwerp · 771251

Artiest Balbasaur
Voor de vroege vogels, al iemand terug? Misschien omdat er geen kk aan was, maar lijkt me sterk ;).
ik denk dat flamman en panic toch het hoogetepunt van het feest was als ik de reacties lees,en ja paul triest hoor trilseeka draaien kom eens met wat lekker eigen plaatjes ,bv life is like a dance want dat is toch de early hardcore.
was gezellig alleen de muziek was kut.

alleen de laatste 2 uurtjes werd er wel relaxed gedraaid
laatste aanpassing
Happy Hardcore

*joh...
laatste aanpassing
De vuurspugende/vleeshakenmannetjes waren zoo gaaf!!

vond dat nou echt te ranzig :s
laatste aanpassing

DJ Paul draaide fucking goed man, ga eens smaak creeëren ofzo :s

en ik kan die nie niet luchten sinds die kerel achterlijk tegen me deed in de viproom

Wat deed die dan?
smaak creeeren??? kan hem geen ongelijk geven over paul.die plaatjes waren in toen cherrymoon nog hardcore draaide.

wat hij deed,ruzie maken met me omdat ik beetje kritiek gaf
dit was mn 4e ghosttown
maar je merk duidelijk het verschil tussen de eerste(beste)en deze
maar k heb me veder wel vermaakt
achterlijk in de vip room..
eeey silos,je moet ook niet spreken e.tssssssssss toen ik je tegenkwam
laatste aanpassing
achterlijk in de viproom.snap je nie zekers

wat hij deed,ruzie maken met me omdat ik beetje kritiek gaf

======

ff iets gedetailleerder graag! :P
ja ik snap je opmerking niet

achterlijk in de vip room..

kritiek geven wat valt er mee te zeggen.

ik gaf kritiek over hoe hij nu is tegenover vroeger.vroeger deed hij iets leuks nu niet meer.het is altijd het zelfde,ook wat hij draait.als je geen kritiek kan verdragen tjaaaaaa stop dan maar
ooo sorry,.. dat was mijn antwoord op de vraag van Sanderovic,
Wat deed die dan?

Exsqueeze me.

wat zei neophyet toen tegen je dan?

Is er eigenlijk iemand die nog iets van een rel gezien heeft? :/

Ik heb namelijk niets gezien, maar ik hoorde in de pendelbus van iemand dat hij niets anders dan gevechten heeft gezien %)
"nou joh,.. dat mag je niet zeggen.. Ik ga mijn broer halen.. foei.."
wat hij zei,teveel voor op te noemen.vind hem maar een lapzwans
ook niet,waarschijnlijk was die kerel zo vaag dat hij vechtpartijen zag hehehehe

Haha ja zo'n idee had ik zelf ook al :D
Pfffff ik ben nu net terug van amsterdam... en ik bennue g moeeee ma ik wil lekker slapen! :D
maar ik vond ook wel dat op ghosttown veel mensen stil stonden bij het begin!! later werd het wel vet!!!!!!!
eeeey jij kent dennis joycie girl
en die martin komt me ook bekend voor,ken je lennart en yasmine dan ook?
hahaha jah die ken ik ;) ik was gisteren met hun! haha
en jij dan ? dan heb ik jou ook ffgezien
ja kreeg juist een flashback,jij vroeg men autosleutels :p
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zaterdag 30 april 2005 om 20:07:
ook niet,waarschijnlijk was die kerel zo vaag dat hij vechtpartijen zag hehehehe

haha denk het ook :p
ik heb zelfs effe gedacht dat er iemand met een buisje aan zen neus liep,zo een medische buisje e.maar ik was ook vaag en ik had nieks genomen van drugs.

ik was wel vet moe,ik verschiet er van dat ik tot in antwerpen geraakt ben :O
whahhahahahahahahhahhaahhha
ja kreeg juist een flashback,jij vroeg men autosleutels

:p sssst!!
en jij was die vriend van die gozer met dat armpje:D hahahahahahahah xxxxx

Nou wat een feest daar...
Echt :respect:

zo hard :)

als een van de laatsten naar buiten gestrompeld :yes:

heerlijk einde ook :) top feestje...

Alleen jammer dan een moat van me een klap had gekregen toen ie op de wc stond :nee: en ook nog alleen was. maarja de aanstichters zijn aangehouden dus de samerwerking tussen security en politie was ook top geregeld. Verder een super sfeertje :) :yes:
laatste aanpassing
Artiest The Jackal
was echt superfeestje! heel goeie sfeer..ook een hoop aparte mensen..en veel bekenden! flamman & abraxas (Y) maar boven panic en vooral vince kwam niemand uit!! :respect:

Ghosttown was wel ok...

Niet zoals ik eerder heb meegemaakt dat viel helaas wel tegen. Vond het geluid zacht staan :S

Bass-D en King Matthew duidelijk de beste van de avond :respect:

Verder nog wel los gegaan op Vince (laatste 15 min) en Neophyte :yes:
maar het laatste uurtje links voor nog echt ff lekker los gegaan (1 van de weinige plekken waar het niet glad was)

dat was de plek...hele avond / nacht gestaan, weinig tot geen doorlopend publiek en lekker de ruimte

er is rond een uurtje of 2 ofzo een vechtpartij geweest maar die was snel opgelost(naar buiten gewerkt)...voor de rest niks gezien of gehoord..zoals t hoort:p
Was weer een geslaagd feestje :bounce:
:knuffel: iedereen bedankt!!!
:bounce:

Eindelijk slapen... Ben al op sinds vrijdag 05.15.. lekker hoor...

geluid stond te zacht je voelde die bass niet
Vond`t ook weer super gezellig :yes: maar 2 aanmerkingen : 1 waarom maar 3-bonnen kassa`s ???? :s
2 Voor de 2e x kreeg ik verkeerde jassen mee,van vrienden van me(vorige x ook al!!!:@) ; konden we mooi wachten tot half 8 :gaap:

Maar voor de rest :respect: prima avond gehad :p
Geluid stond indd zachter dan mormaal OJS.. :/

en heb Jappie niet gezien.. :no: :D

geluid stond te zacht

voor de rest wel grappig
joyciegirl welke armpje?? van een maat snap ze nie
beetje happy soms:S geluid stond zacht was warm.
was wel leuk maar had er zeker meer van verwacht na de verhalen van de vorige edities.
naja volgende keer beter
Ik heb me goed vermaakt die avond :) Was om 5 uur ofzo al weg... Ik en me maat werden gewoon Sgarijnig van de vechtpartijen die we zagen. Werd een gozer naast me neer geslagen omdat hij tegen iemand opliep toen hij niet oplette.. Redelijk flinke gevechten gezien toen ik boven stond..

En de securite vond dat er redelijk veel Delicten waren...

Achja A.dam was lache :)

ik wel en niet te zuinig ook

:o

Vond het wel een leuk feestje.. Had me er TEveel op verheugd.. Viel zwaaaaaaaaaaaaaaar tegen..
Muziek in het begin??? :vaag: Heel panic zijn set kwam voor geen meter over.. WTF was dat nou?? Achtergrond muziek?
Nou goed na zijn set geloof ik ging het wat harder de muziek.. Terwijl Panic een gruwelijk lekkere set neerzette..
Flamman en abraxas begonnen met hun nummertje, whahah ik vond het enorm lachwekkend :D (Y) Heb er ff goed op staan hakken ;p

Die mannetjes aan haken :| Mijn god, wat is dat nu weer?? :S Nou was wel lachen een keertje te zien, maar mogen ze van mij wel achterwege laten :P

Verder van mijn 3 GT's was dit dus de slechste :jaja: qua gezelligheid en los gaan en de muziek die echt TE zacht stond :/
Jammer, had er heel wat meer van verwacht :)
laatste aanpassing
ka ik trapte perongeluk op zo'n vettige kaaskop zen voeten,kon ik teneerste nie aan doen en die begon uit te pakken. :no:
Uitspraak van actief op zondag 1 mei 2005 om 11:51:
ik wel en niet te zuinig ook

heb ik dus weer geluk gehad :D